Gå til innhold

Speer igjen


Sør

Anbefalte innlegg

Gjest merkeligdetder

Kanskje du burde kopiere inn hva jeg svarte på?

Og nei, jeg har ikke skrevet at noen er nazister.

Her er det DU skrev til meg:

''Jeg har mange ganger lurt på hvilken psykiatrisk diagnose som hadde passet på ham. Synd jeg ikke kan nok om psykiske lidelser og personlighetsforstyrrelser til å stille diagnosen...

NOE må jo feile ham!

– merkeligdetder''

Feil. Jeg skrev det ikke TIL deg. Men jeg står for det jeg skreiv. Det MÅ feile deg et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    19

  • ShitDiddelyDo

    10

  • morsan

    5

  • Holmes

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletiden

Jeg har ikke lest den siste tråden. Den er vel som alle de andre. Sør antyder at Speer generaliserer med to setninger, Speer kaller Sør pk, naiv og sosialist, og Sør begynner med jødesammenligninger. Gjenta 1000 ganger.

Det er vel ingen som leser disse trådene? Sånn bortsett fra Speer, Sør, dette nicket med mange nick, og Webbis - stakkars, men hun får betalt, så hun kan ha det så godt. Blir det for ille for henne får hun be om lønnsøkning. Det burde være en enkel sak hvis hun printer ut en av disse debattene og slenger bunken i bordet med sur mine og trusler om å si opp.

Du må nesten lese tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du må nesten lese tråden.

Du er steike gal, kvinne. Du kan da ikke anbefale noen å lese tråder som dette. Jeg har klikket meg inn på et par innlegg under 100 nyeste, og det er intet nytt under solen. De diagnotiserer Sør som de alltid gjør, og han svarer, for så å bli ledd bort igjen.

Men jeg leste et par innlegg i tråden tidligere i kveld, og se selv. Både laban og holmes skrev gode innlegg. Til og med svar på spørsmålet til trådstarter.

Det er ingen som bryr seg om hva de skrev. De argumenterte jo for seg. Hvor mange svar ser du f.eks. under labans svar? Ingen.

Den eneste som er interessant for disse skapningene er Sør. Ingen andre. Det er det samme i alle andre tråder de er i. Jeg har forsøkt jeg også. Jeg får ikke respons. Det eneste disse ser er Sør. Hvis ikke han svarer dør tråden ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er steike gal, kvinne. Du kan da ikke anbefale noen å lese tråder som dette. Jeg har klikket meg inn på et par innlegg under 100 nyeste, og det er intet nytt under solen. De diagnotiserer Sør som de alltid gjør, og han svarer, for så å bli ledd bort igjen.

Men jeg leste et par innlegg i tråden tidligere i kveld, og se selv. Både laban og holmes skrev gode innlegg. Til og med svar på spørsmålet til trådstarter.

Det er ingen som bryr seg om hva de skrev. De argumenterte jo for seg. Hvor mange svar ser du f.eks. under labans svar? Ingen.

Den eneste som er interessant for disse skapningene er Sør. Ingen andre. Det er det samme i alle andre tråder de er i. Jeg har forsøkt jeg også. Jeg får ikke respons. Det eneste disse ser er Sør. Hvis ikke han svarer dør tråden ut.

Takk!

Og problemet er jo at de nettopp ikke er interessert i å diskutere.

Flere skriver jo også i denne tråden:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4331516

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Du er steike gal, kvinne. Du kan da ikke anbefale noen å lese tråder som dette. Jeg har klikket meg inn på et par innlegg under 100 nyeste, og det er intet nytt under solen. De diagnotiserer Sør som de alltid gjør, og han svarer, for så å bli ledd bort igjen.

Men jeg leste et par innlegg i tråden tidligere i kveld, og se selv. Både laban og holmes skrev gode innlegg. Til og med svar på spørsmålet til trådstarter.

Det er ingen som bryr seg om hva de skrev. De argumenterte jo for seg. Hvor mange svar ser du f.eks. under labans svar? Ingen.

Den eneste som er interessant for disse skapningene er Sør. Ingen andre. Det er det samme i alle andre tråder de er i. Jeg har forsøkt jeg også. Jeg får ikke respons. Det eneste disse ser er Sør. Hvis ikke han svarer dør tråden ut.

Jeg har ikke noe til overs for personangrepene mot Sør og denne diagnoseringa er bare tåpelig.

Argementasjonen til Sør (unnskyld Sør) var ikke bra i dag. Han klarte ikke svare på spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest den siste tråden. Den er vel som alle de andre. Sør antyder at Speer generaliserer med to setninger, Speer kaller Sør pk, naiv og sosialist, og Sør begynner med jødesammenligninger. Gjenta 1000 ganger.

Det er vel ingen som leser disse trådene? Sånn bortsett fra Speer, Sør, dette nicket med mange nick, og Webbis - stakkars, men hun får betalt, så hun kan ha det så godt. Blir det for ille for henne får hun be om lønnsøkning. Det burde være en enkel sak hvis hun printer ut en av disse debattene og slenger bunken i bordet med sur mine og trusler om å si opp.

''Jeg har ikke lest den siste tråden. Den er vel som alle de andre. Sør antyder at Speer generaliserer med to setninger, Speer kaller Sør pk, naiv og sosialist, og Sør begynner med jødesammenligninger. Gjenta 1000 ganger.'' Haha, nå lo jeg faktisk høyt! Snakk om å treffe spikeren på hodet :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Takk!

Og problemet er jo at de nettopp ikke er interessert i å diskutere.

Flere skriver jo også i denne tråden:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4331516

Med vennlig hilsen

Eksemplene er uendelige.

Hvor mange svar hadde ikke denne tråden fått dersom du hadde svart nøyaktig det samme som jeg svarte?

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=6

Disse er ikke interessert i noen debatt. De er interessert i å krangle med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksemplene er uendelige.

Hvor mange svar hadde ikke denne tråden fått dersom du hadde svart nøyaktig det samme som jeg svarte?

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=6

Disse er ikke interessert i noen debatt. De er interessert i å krangle med deg.

"Disse er ikke interessert i noen debatt. De er interessert i å krangle med deg."

Bull's eye!

Og de får det lett. Sør hopper på i 9 av 10 tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksemplene er uendelige.

Hvor mange svar hadde ikke denne tråden fått dersom du hadde svart nøyaktig det samme som jeg svarte?

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=6

Disse er ikke interessert i noen debatt. De er interessert i å krangle med deg.

Og derfor er det ingen vits å blande seg inn i diskusjonen. Jeg gidder ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg har ikke noe til overs for personangrepene mot Sør og denne diagnoseringa er bare tåpelig.

Argementasjonen til Sør (unnskyld Sør) var ikke bra i dag. Han klarte ikke svare på spørsmålene.

Jeg har ikke sett stort. Jeg har vett nok til å holde meg unna tråder hvor jeg ser det komme 5 nye svar i minuttet fra 3 brukere. I hvert fall med mindre jeg selv er involvert i tråden, men det er jeg ikke i denne - og det er ingen grunn til å starte nå. ;)

Det sier seg selv at det er grenser for hvor mye de klarer å skrive når innleggene popper opp flere i minuttet, så det blir med den vanlige setningen - og den har jeg lest før. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Disse er ikke interessert i noen debatt. De er interessert i å krangle med deg."

Bull's eye!

Og de får det lett. Sør hopper på i 9 av 10 tilfeller.

''Bull's eye! Og de får det lett. Sør hopper på i 9 av 10 tilfeller.''

Jepp. Som sagt: Han er ikke akkurat vond å be. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Disse er ikke interessert i noen debatt. De er interessert i å krangle med deg."

Bull's eye!

Og de får det lett. Sør hopper på i 9 av 10 tilfeller.

Jeg synes faktisk ikke det er OK at det står uimotsagte innlegg med trakassering av homofile, muslimer, rom-folk og diverse andre grupper som blir utsatt.

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Jeg har ikke sett stort. Jeg har vett nok til å holde meg unna tråder hvor jeg ser det komme 5 nye svar i minuttet fra 3 brukere. I hvert fall med mindre jeg selv er involvert i tråden, men det er jeg ikke i denne - og det er ingen grunn til å starte nå. ;)

Det sier seg selv at det er grenser for hvor mye de klarer å skrive når innleggene popper opp flere i minuttet, så det blir med den vanlige setningen - og den har jeg lest før. ;)

'' så det blir med den vanlige setningen - og den har jeg lest før. ;)''

Joda, jeg skjønner hva du mener :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk ikke det er OK at det står uimotsagte innlegg med trakassering av homofile, muslimer, rom-folk og diverse andre grupper som blir utsatt.

:-)

Med vennlig hilsen

"Jeg synes faktisk ikke det er OK at det står uimotsagte innlegg med trakassering av homofile, muslimer, rom-folk og diverse andre grupper som blir utsatt."

Jasså? Sier du det?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg synes faktisk ikke det er OK at det står uimotsagte innlegg med trakassering av homofile, muslimer, rom-folk og diverse andre grupper som blir utsatt."

Jasså? Sier du det?

;)

Det ville jo vært fint hvis flere markerte en klar avstand fra den type innlegg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Jeg synes faktisk ikke det er OK at det står uimotsagte innlegg med trakassering av homofile, muslimer, rom-folk og diverse andre grupper som blir utsatt.

:-)

Med vennlig hilsen

''Jeg synes faktisk ikke det er OK at det står uimotsagte innlegg med trakassering av homofile, muslimer, rom-folk og diverse andre grupper som blir utsatt''

Jo mer du svarer på disse, jo mer av dem vil det ploppe opp.

I dag kunne jeg nesten ikke tro hva jeg leste. Jeg synes du har fine holdninger og jeg er enig med deg i mye, men du blir så ekstrem.

Jeg begynte å tenke på at det godt ikke alle politikere graver hodet i sanda på samme måte og jeg stemmer ikke frp, men AP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jo vært fint hvis flere markerte en klar avstand fra den type innlegg.

Med vennlig hilsen

"Det ville jo vært fint hvis flere markerte en klar avstand fra den type innlegg."

Det er mange av oss som gjør, men personlig gidder jeg ikke gjenta meg selv 3475 ganger i hver tråd. Har jeg ytret meg, så får meningen stå der. Hvis noen argumenterer godt i mot den, svarer jeg. Hvis det bare kommer oppgulp, gir jeg meg (ofte). Da ser jeg heller på at tåneglene mine gror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Det ville jo vært fint hvis flere markerte en klar avstand fra den type innlegg."

Det er mange av oss som gjør, men personlig gidder jeg ikke gjenta meg selv 3475 ganger i hver tråd. Har jeg ytret meg, så får meningen stå der. Hvis noen argumenterer godt i mot den, svarer jeg. Hvis det bare kommer oppgulp, gir jeg meg (ofte). Da ser jeg heller på at tåneglene mine gror.

Alle som har lest noe jeg tidligere har skrevet vet hvor jeg står, men jeg orker ikke diskutere med disse. Uansett gidder ikke de diskutere med meg heller - ikke med mindre jeg bytter nick til f.eks. Sor, og de et øyeblikk ikke skulle se skrivefeilen. ;)

Men jeg for min del synes det er glimrende at noen er utholdende nok til å gidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det virker ikke umiddelbart fristende å bruke tid på å rydde opp etter deg og speer. Dere velger begge hele tiden å krangle med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest den siste tråden. Den er vel som alle de andre. Sør antyder at Speer generaliserer med to setninger, Speer kaller Sør pk, naiv og sosialist, og Sør begynner med jødesammenligninger. Gjenta 1000 ganger.

Det er vel ingen som leser disse trådene? Sånn bortsett fra Speer, Sør, dette nicket med mange nick, og Webbis - stakkars, men hun får betalt, så hun kan ha det så godt. Blir det for ille for henne får hun be om lønnsøkning. Det burde være en enkel sak hvis hun printer ut en av disse debattene og slenger bunken i bordet med sur mine og trusler om å si opp.

''Sør antyder at Speer generaliserer med to setninger, Speer kaller Sør pk, naiv og sosialist, og Sør begynner med jødesammenligninger. Gjenta 1000 ganger.''

he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...