Gå til innhold

Seinkveld - dildo


Gjest prust

Anbefalte innlegg

MILF betyr Middelaldrende I Laber Form ;-p

Haha :))

Husker jeg laga meg en profil på Nettby for et par år siden og stadig vekk fikk skrevet MILF på "veggen" min.... måtte spørre her inne hva i all verden dette betydde *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    21

  • Holmes

    20

  • AneM1365380603

    19

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

Hehe, hun trodde sikkert det var et slags merkelig lys, men slet med å finne veka. :)

Hehe;) Trodde nok heller det var en nymotens kjøkkenvisp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men tror du ikke dette har endret seg de siste årene? Damer i 40-årene blir faktisk sett på som ganske så attraktive for mannfolk i tjueåra (og yngre) idag. Er ikke uten grunn damer på vår alder blir kalt MILF ;)

Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!

''Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!'''

Det forekom nok! Husker jeg og noen venninner var 17-18 da vi var hjemme hos en som hadde en mor på bare 35. Vi fikk noen gutter i 18-19-årsalderen på besøk, og et par av disse nærmest prøvde seg på min venninnes mor! Sjokket sitter i omtrent den dag i dag (og nå er jeg blitt en del eldre enn denne mora...)! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!'''

Det forekom nok! Husker jeg og noen venninner var 17-18 da vi var hjemme hos en som hadde en mor på bare 35. Vi fikk noen gutter i 18-19-årsalderen på besøk, og et par av disse nærmest prøvde seg på min venninnes mor! Sjokket sitter i omtrent den dag i dag (og nå er jeg blitt en del eldre enn denne mora...)! ;)

Hehe :)))

Mannfolk er rare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...