Gå til innhold

Seinkveld - dildo


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Men hvorfor er akkurat dildoer så mye verre enn annet "voksenmateriale"? Det var også snakk om runking, orgasmer, tantrisk sex og slikking. Og ellers i Senkveld faller det da kommentarer om både festing og andre ting. Ikke barneprogram, med andre ord.

Men du tenker at akkurat dildoer burde de spart seg for?

Nei - vi svitsjet over til en annen kanal før vi hørte resten :-)

Tror det var likegreit :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    21

  • Holmes

    20

  • AneM1365380603

    19

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

Men hvorfor er akkurat dildoer så mye verre enn annet "voksenmateriale"? Det var også snakk om runking, orgasmer, tantrisk sex og slikking. Og ellers i Senkveld faller det da kommentarer om både festing og andre ting. Ikke barneprogram, med andre ord.

Men du tenker at akkurat dildoer burde de spart seg for?

''Det var også snakk om runking, orgasmer, tantrisk sex og slikking.''

Hun svitsjet over til poker før de kom så langt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det er forskjell på pult og pult på bokmål også :-)

Der jeg kommer fra har vi forresten begge varianter av tjukk l, også den der -rd blir til tjukk l.

Det var derfor morsomt å be venner si "rundt bordet" fort flere ganger etterhverandre. Med litt fantasi hørtes det ut som "rundpule"...;-/

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva man mener med "å få" det, da.

Absolutt. Jeg kjenner mange jenter som har fått (og tatt) stå både på gangen og andre steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Absolutt. Jeg kjenner mange jenter som har fått (og tatt) stå både på gangen og andre steder...

Jeg måtte stå på gangen en gang. Ble kasta ut av timen ;) Læreren ba om unnskyldning etterpå, selv om det var fortjent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det var også snakk om runking, orgasmer, tantrisk sex og slikking.''

Hun svitsjet over til poker før de kom så langt :-)

''

Hun svitsjet over til poker før de kom så langt :-)

''

Ja, det var jo litt vittig at vi landet på den kanalen... Men det var ikke så mye å velge mellom.

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''

Hun svitsjet over til poker før de kom så langt :-)

''

Ja, det var jo litt vittig at vi landet på den kanalen... Men det var ikke så mye å velge mellom.

*s*

*he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''

Hun svitsjet over til poker før de kom så langt :-)

''

Ja, det var jo litt vittig at vi landet på den kanalen... Men det var ikke så mye å velge mellom.

*s*

Om et par-tre år er du herdet ;) Noen ganger synes jeg de er litt for snakkesalige om den biten, men biter det i meg. Det er greit så lenge de ikke kommer med personlige erfaringer eller personlige spørsmål ;)

En venninne måtte ta en prat med sønnen sin. Han var så åpen og pratet i telefonen med kompisene uten å tenke på at andre hørte på. En gang hørte mora gutten si "Jeg har akkurat hatt en fantastisk orgasme!".

En ting er å fortelle det til kompisen, men noe helt annet når det blir fortalt når han vet mora er i samme rom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om et par-tre år er du herdet ;) Noen ganger synes jeg de er litt for snakkesalige om den biten, men biter det i meg. Det er greit så lenge de ikke kommer med personlige erfaringer eller personlige spørsmål ;)

En venninne måtte ta en prat med sønnen sin. Han var så åpen og pratet i telefonen med kompisene uten å tenke på at andre hørte på. En gang hørte mora gutten si "Jeg har akkurat hatt en fantastisk orgasme!".

En ting er å fortelle det til kompisen, men noe helt annet når det blir fortalt når han vet mora er i samme rom ;)

Ups!

Det jeg tenker mest på, er når spørsmålene blir sånn: "Gjør DU sånn, mamma?" eller "Gjør du og pappa det ekle der????"

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups!

Det jeg tenker mest på, er når spørsmålene blir sånn: "Gjør DU sånn, mamma?" eller "Gjør du og pappa det ekle der????"

*grøss*

Hvorfor tror du at de vil bruke ordet ekkelt?

`Begynner å mistenke at du bor i bibelbeltet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ups!

Det jeg tenker mest på, er når spørsmålene blir sånn: "Gjør DU sånn, mamma?" eller "Gjør du og pappa det ekle der????"

*grøss*

Jeg har til nå ikke fått slike spørsmål direkte, men har svaret klart, sånn i tilfelle... Jeg vil si at jeg kan svare på spørsmål, men ikke noe som er privat.

Min eldste datter er så stor nå at jeg har bedt henne om å aldri la seg fotografere naken, for plutselig er det på nett. Nakne stunder egner seg best som minne på netthinna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at de vil bruke ordet ekkelt?

`Begynner å mistenke at du bor i bibelbeltet....

De fleste barn synes vel at det er rart og ekkelt når de bare hører om sex før de får noen erfaring? Det er det da ikke bare meg som både har syntes selv og har hørt og lest om?

Joda, bibelbeltet her - men jeg er vel ikke blant de konservative og ortodokse akkurat.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

De fleste barn synes vel at det er rart og ekkelt når de bare hører om sex før de får noen erfaring? Det er det da ikke bare meg som både har syntes selv og har hørt og lest om?

Joda, bibelbeltet her - men jeg er vel ikke blant de konservative og ortodokse akkurat.... ;-)

''Joda, bibelbeltet her - men jeg er vel ikke blant de konservative og ortodokse akkurat.... ;-)''

Kanskje ikke i forhold til naboene, men ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste barn synes vel at det er rart og ekkelt når de bare hører om sex før de får noen erfaring? Det er det da ikke bare meg som både har syntes selv og har hørt og lest om?

Joda, bibelbeltet her - men jeg er vel ikke blant de konservative og ortodokse akkurat.... ;-)

''De fleste barn synes vel at det er rart og ekkelt når de bare hører om sex før de får noen erfaring? Det er det da ikke bare meg som både har syntes selv og har hørt og lest om?''

Det er jeg uenig i. At du har tenkt på det som ekkelt, bør ikke bety at andre gjør det samme. I mer liberale og åpne miljøer tror jeg ikke det er slik som skisserer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til nå ikke fått slike spørsmål direkte, men har svaret klart, sånn i tilfelle... Jeg vil si at jeg kan svare på spørsmål, men ikke noe som er privat.

Min eldste datter er så stor nå at jeg har bedt henne om å aldri la seg fotografere naken, for plutselig er det på nett. Nakne stunder egner seg best som minne på netthinna :)

Det var jo et greit svar - men mine vil nok da gjøre den slutningen at det er en bekreftelse når jeg ikke vil svare.... ;-)

Men de må jo lære seg at noe er privat.

Det med å bli tatt bilde av naken er nok et godt råd ja. Veldig fort ting havner på feil sted....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups!

Det jeg tenker mest på, er når spørsmålene blir sånn: "Gjør DU sånn, mamma?" eller "Gjør du og pappa det ekle der????"

*grøss*

Jeg tenker de enten;

a. tar det for gitt at deres foreldre ikke har sex, eller

b. de vet at de egentlig ikke vil vite svaret, og derfor unnlater de å spørre ;-)

(det siste gjelder vel helst der de er litt eldre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

De fleste barn synes vel at det er rart og ekkelt når de bare hører om sex før de får noen erfaring? Det er det da ikke bare meg som både har syntes selv og har hørt og lest om?

Joda, bibelbeltet her - men jeg er vel ikke blant de konservative og ortodokse akkurat.... ;-)

Sønnen min og kjæresten hans lånte hver sin bok om ungdom og seksualitet. Jeg likte det ikke helt, men tenkte som så at bøkene jo var tilpasset den aldersgruppen ;) Aldri har han lest så ivrig som akkurat da den boka lå under hodeputa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Joda, bibelbeltet her - men jeg er vel ikke blant de konservative og ortodokse akkurat.... ;-)''

Kanskje ikke i forhold til naboene, men ... ;)

Nei, naboene er med i Indremisjonen :-)

Selvsagt, alt er relativt - og i forhold til de som diskuterer mest når det gjelder sex på DOL, så er jeg sikkert ultrakonservativ.

I min omgangskrets er jeg vel midt på treet (selv om det ikke er mange jeg diskuterer og prater om sex med) - og i forhold til den erketypiske bibelbelte-beboer så er jeg sikkert ekstremt liberal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min og kjæresten hans lånte hver sin bok om ungdom og seksualitet. Jeg likte det ikke helt, men tenkte som så at bøkene jo var tilpasset den aldersgruppen ;) Aldri har han lest så ivrig som akkurat da den boka lå under hodeputa.

He he, kunne han føre det opp som leselekse også :-)?

Men det jeg sa om at mange syntes det høres ekkelt ut, var jo først og fremst i forhold til barn, i alle fall før puberteten, men kanskje også litt i starten på puberteten også.

Er de sammen ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker de enten;

a. tar det for gitt at deres foreldre ikke har sex, eller

b. de vet at de egentlig ikke vil vite svaret, og derfor unnlater de å spørre ;-)

(det siste gjelder vel helst der de er litt eldre)

Jeg har vel egentlig regnet med at han vet at vi har sex - men han har ikke spurt noe om det på flere år. Hun på 9 spurte og grov noe veldig i fjor da de hadde om hvordan barn blir til :-)

Men sannsynligvis er det ikke noe de går og tenker på til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...