Gå til innhold

Seinkveld - dildo


Gjest prust

Anbefalte innlegg

hehe, min søn på snart 8 lurte på hva det var disse hvite små dingsene som lå på badet.. (tamponger) Hva brukes de til? Hvordan brukes de? Jeg greide å vri meg unna...

Jeg har jo fortalt både jentene og gutten om mensen og bind, men de har merkelignok aldri spurt om tampongene. De ligger nå i skapet på badet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    21

  • Holmes

    20

  • AneM1365380603

    19

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

Ja, men ... jeg tror han spiste den. Det var jo ingen som fortalte ham hvor maten hans hadde vært.

Er man på tur så er man på tur. ;)

*urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ... jeg tror han spiste den. Det var jo ingen som fortalte ham hvor maten hans hadde vært.

Er man på tur så er man på tur. ;)

*urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som kan være den råeste kanalen....:(

Sex gir flere seere enn "Beat for beat" f.eks.....(

Sånn ja.

Ja - flere av kanalene "overbyr" hverandre i å få seere :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvem som kan være den råeste kanalen....:(

Sex gir flere seere enn "Beat for beat" f.eks.....(

''Sex gir flere seere enn "Beat for beat" f.eks.....(''

Synes du det er rart? Beat for Beat må være noe av det mest vannvittige som går på tv. Snakker om en gjeng gladhøner som tyller ut av seg de samme sangene gang på gang. Huff. Det hender jeg ser slutten fordi jeg venter på Nytt på Nytt, og dette må være et av de psykeste konseptene i tv-historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sex gir flere seere enn "Beat for beat" f.eks.....(''

Synes du det er rart? Beat for Beat må være noe av det mest vannvittige som går på tv. Snakker om en gjeng gladhøner som tyller ut av seg de samme sangene gang på gang. Huff. Det hender jeg ser slutten fordi jeg venter på Nytt på Nytt, og dette må være et av de psykeste konseptene i tv-historien.

Sjelden jeg ser på Beat for Beat - men enda sjeldnere jeg ser på Nytt på nytt.

Synes det er elendig humor :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre å se en dildo (som er for å glede folk) fremfor vold og annet dritt.

''Bedre å se en dildo (som er for å glede folk) fremfor vold og annet dritt.''

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man bare må godta at grensene for hva som vises fram og snakkes om i programmer er en helt annen nå enn da vi vokste opp. :-)

Senkveld går jo, som navnet tilsier, veldig sent, men det er påfallende mye mer sexprat osv i alt fra Nytt på Nytt til det meste av programmer som sendes etter kl 20 på kvelden, enn det som det var på 70-tallet iallfall.

Og man er jo barn av sin tid, og kan lett bli litt i stuss over det, og kanskje tilmed litt småflau over at barna ser på dette sammen med en selv.

Men jeg har nå engang bestemt meg for å late som ingenting og være kul og avslappet og late som ingenting, for jeg husker så godt hvor flaue mine foreldre var over den minste ting. Og DA ble det spennende, da!

Jeg husker bl a jeg en gang - i Allers eller Norsk Ukeblad eller noe slikt - leste om en kjønnsoperert person, som brukte ordet "penis". Det visste jeg ikke da hva var, og spurte foreldrene mine. Og det var jammen meg flaut å svare på, ja! De kunne jo bare sagt "det er et annet ord for guttetiss", og så hadde det ikke vært noe mer om og men med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sex gir flere seere enn "Beat for beat" f.eks.....(''

Synes du det er rart? Beat for Beat må være noe av det mest vannvittige som går på tv. Snakker om en gjeng gladhøner som tyller ut av seg de samme sangene gang på gang. Huff. Det hender jeg ser slutten fordi jeg venter på Nytt på Nytt, og dette må være et av de psykeste konseptene i tv-historien.

Jeg liker beat for beat.. :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Blir sikkert sånn her også om noen år - hun mellomste snakker jo og spør rett fra levra :.-)

Ja, det skal du se. Husets 7-åring kommer stadig med spørsmål om hva ditten og datten betyr. Hun hører gutta snakke på skolen. Jeg er glad hun spør før hun selv deler slikt med andre ;) En dag fortalte hun at to stk i klassen hadde pult i gymsalen, for det hadde en annen i klassen sagt. Så kom spørsmålet "Hva er pule?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man bare må godta at grensene for hva som vises fram og snakkes om i programmer er en helt annen nå enn da vi vokste opp. :-)

Senkveld går jo, som navnet tilsier, veldig sent, men det er påfallende mye mer sexprat osv i alt fra Nytt på Nytt til det meste av programmer som sendes etter kl 20 på kvelden, enn det som det var på 70-tallet iallfall.

Og man er jo barn av sin tid, og kan lett bli litt i stuss over det, og kanskje tilmed litt småflau over at barna ser på dette sammen med en selv.

Men jeg har nå engang bestemt meg for å late som ingenting og være kul og avslappet og late som ingenting, for jeg husker så godt hvor flaue mine foreldre var over den minste ting. Og DA ble det spennende, da!

Jeg husker bl a jeg en gang - i Allers eller Norsk Ukeblad eller noe slikt - leste om en kjønnsoperert person, som brukte ordet "penis". Det visste jeg ikke da hva var, og spurte foreldrene mine. Og det var jammen meg flaut å svare på, ja! De kunne jo bare sagt "det er et annet ord for guttetiss", og så hadde det ikke vært noe mer om og men med den saken.

Det var ikke mye det ble pratet om sex hjemme da jeg var barn nei, men litt var det.

Nei - vi har vel ikke helt bestemt oss på hvilken linje vi skal legge oss på. Mannen min synes dette er mye mer vanskelig enn meg å snakke med barna om, så det blir stort sett meg de snakker når det gjelder sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg tror man bare må godta at grensene for hva som vises fram og snakkes om i programmer er en helt annen nå enn da vi vokste opp. :-)

Senkveld går jo, som navnet tilsier, veldig sent, men det er påfallende mye mer sexprat osv i alt fra Nytt på Nytt til det meste av programmer som sendes etter kl 20 på kvelden, enn det som det var på 70-tallet iallfall.

Og man er jo barn av sin tid, og kan lett bli litt i stuss over det, og kanskje tilmed litt småflau over at barna ser på dette sammen med en selv.

Men jeg har nå engang bestemt meg for å late som ingenting og være kul og avslappet og late som ingenting, for jeg husker så godt hvor flaue mine foreldre var over den minste ting. Og DA ble det spennende, da!

Jeg husker bl a jeg en gang - i Allers eller Norsk Ukeblad eller noe slikt - leste om en kjønnsoperert person, som brukte ordet "penis". Det visste jeg ikke da hva var, og spurte foreldrene mine. Og det var jammen meg flaut å svare på, ja! De kunne jo bare sagt "det er et annet ord for guttetiss", og så hadde det ikke vært noe mer om og men med den saken.

''De kunne jo bare sagt "det er et annet ord for guttetiss", og så hadde det ikke vært noe mer om og men med den saken.''

Så enkelt er det :) Fikk spørsmål om nesten det samme her en dag. Et litt mer vulgært ord da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min vet i allefall hva en dildo er, men jeg er glad han satt med ryggen til akkurat da den var framme, for han ville hatt så mange kommentarer. Da dildoen var borte kom han i sofaen og sa "Jeg ser du koser deg med underholdningen mamma, hehehe".

Jeg tror de er langt mer opplyst i dag enn vi ønsker å vite ;)

''"Jeg ser du koser deg med underholdningen mamma, hehehe".''

Årets kommentar!!! *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Det var ikke mye det ble pratet om sex hjemme da jeg var barn nei, men litt var det.

Nei - vi har vel ikke helt bestemt oss på hvilken linje vi skal legge oss på. Mannen min synes dette er mye mer vanskelig enn meg å snakke med barna om, så det blir stort sett meg de snakker når det gjelder sånne ting.

Jeg tror barna legger merke til etterhvert hvem de kan snakke med om slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg sa til min gutt: "Dette er ikke noe å se på for deg" - og så svitsjet vi over på en kanal med poker i stedet :-)''

Et ulovlig spill som sender selv bispesønner inn i dyp tragedie, er altså å foretrekke? ;)

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal du se. Husets 7-åring kommer stadig med spørsmål om hva ditten og datten betyr. Hun hører gutta snakke på skolen. Jeg er glad hun spør før hun selv deler slikt med andre ;) En dag fortalte hun at to stk i klassen hadde pult i gymsalen, for det hadde en annen i klassen sagt. Så kom spørsmålet "Hva er pule?".

He he - jeg husker fra barnehagen at jeg og ei annen jente (vi var vel 6-7 år) gikk inn på doen, tok av oss buksene, og så stod vi helt inntil hverandre mot hverandre noen sekunder.

"Nå har vi pult," sa hun andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

He he - jeg husker fra barnehagen at jeg og ei annen jente (vi var vel 6-7 år) gikk inn på doen, tok av oss buksene, og så stod vi helt inntil hverandre mot hverandre noen sekunder.

"Nå har vi pult," sa hun andre :-)

''"Nå har vi pult," sa hun andre :-)''

Å hjelpe meg :-))) Nå fikk jeg meg en god latter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-)

Apropos "virkelighetsnær": Det finnes et bilde av meg der ute et sted, som jeg husket på da jeg hørte at Mette-Marit hadde gått rundt til venner og samlet sammen bilder av henne selv da forholdet til krompen begynte å bli kjent:

Jeg var på en fest (ca 19-20 år gammel) der noen ga meg en termos og ba meg åpne. Termosen var veldig kjip i plasten, og jeg ante jo at det var noe lureri, men var nysgjerrig og måtte jo åpne og se selv.

Og ut spratt det - festet på en springfjær - en mega-plastpenis (ikke egentlig egnet til vanlig dildo-bruk, typisk "morro-sak").

Jeg skvatt jo skikkelig av dette bykset ut av termosen, og bildet tatt av meg i samme sekund avslører en morsan med vidåpne øyne, gapende munn og så da denne kjempe-penisen, med svært synlige "blodårer" og det hele! *LOL*

Tenker det hadde gjort seg i Se & Hør hvis det var meg krompen hadde giftet seg med! ;-)

*hahaha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt enig med de andre her - en 11-åring vet nok mer om dette enn man skulle ønske og tro.

Og jeg blir litt overrasket over at du ikke skjønte at det ville bli direkte sexprat m/noe attåt når det var dette nye programmet som skulle presenteres.

"Trekant" har fått så utrolig mye mediaoppmerksomhet at man på forhånd _vet_ at disse ungdommene vil snakke og vise og være direkte på en måte som det ikke var helt naturlig for oss å være.

Tror nesten du må skylde deg sjøl litt her, altså. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...