Gå til innhold

Seinkveld - dildo


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Bedre å se en dildo (som er for å glede folk) fremfor vold og annet dritt.

Joda, enig i det - men nå ser vi ekstremt lite voldsfilmer også her i huset, og de få vi ser, er etter at ungene er i seng.

Den dritten som blir sett på her i huset, er alle de amerikanske blubbete dubbete såpeseriene som sendes om ettermiddagen - de ser 9 og 11 åringen på :-((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    21

  • Holmes

    20

  • AneM1365380603

    19

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

Vel - mulig dere har noe rett - men det gjelder jo ikke for alle gutter.... (særlig ikke min...kremt....)

Han har forøvrig ikke I-phone, og og han har begrenset tilgang til PC, så vi har ikke gjort det superlett for ham å surfe....

Han og guttegjengen har så vidt jeg kan skjønne, ikke annet i hodet enn å spille fotball. Ikke et pip om jenter foreløpig....

''Han og guttegjengen har så vidt jeg kan skjønne, ikke annet i hodet enn å spille fotball. Ikke et pip om jenter foreløpig....''

Likevel så garanterer jeg at han vet hva en dildo er og hva den brukes til.

Og siden du er av typen som synes slikt er forferdelig, så er det ikke rart han ikke har tilkjennegitt at han har denne kunnskapen. Slike ting senser barn veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men jeg forventer ikke å se rosa dildoer i det programmet :-(''

Hvilken farge forventer du å se? ;-)

Det er for øvrig merkelig - man kan vise mennesker som skyter hverandre (realistisk) på TV, man kan vise døde mennesker, folk som slår, og folk som utsettes for bomber, og alt mulig annet.

Men noe som er relatert til sex/kjærlighet osv, derimot, det er "fy"?

Med vennlig hilsen

''Hvilken farge forventer du å se? ;-)''

Ingen farge - helst gjennomsiktige, hvis de absolutt skulle ha dildoer på TV en fredagskveld :-(

''Det er for øvrig merkelig - man kan vise mennesker som skyter hverandre (realistisk) på TV, man kan vise døde mennesker, folk som slår, og folk som utsettes for bomber, og alt mulig annet.

Men noe som er relatert til sex/kjærlighet osv, derimot, det er "fy"?''

Hvor har jeg skrevet at mine barn ser på sånne ting på TV? De ser ganske fritt på TV om ettermiddagen når de kommer fra skolen og ikke skal på en aktivitet eller er på besøk/ute, men om kvelden når vi er i hus, ser de aldri på voksen-filmer.

Vi har vært pinlig nøye ift 11 års grense på filmer - littt slappere ift 7-års grense for hun minste som nå er 6,5.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han og guttegjengen har så vidt jeg kan skjønne, ikke annet i hodet enn å spille fotball. Ikke et pip om jenter foreløpig....''

Likevel så garanterer jeg at han vet hva en dildo er og hva den brukes til.

Og siden du er av typen som synes slikt er forferdelig, så er det ikke rart han ikke har tilkjennegitt at han har denne kunnskapen. Slike ting senser barn veldig fort.

Jeg har ikke sagt at dildo er forferdelig. Har jeg det?

Men jeg har ikke lyst til å se det i et prate/kjase/musikkprogram!

Vi har ikke noe forbudstema som vi ikke vil snakke med barna opp, når de spør om ting - vi er temelig åpne på det - men det må være de som kommer med ting, ikke at vi skal presse ting på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Vel - mulig dere har noe rett - men det gjelder jo ikke for alle gutter.... (særlig ikke min...kremt....)

Han har forøvrig ikke I-phone, og og han har begrenset tilgang til PC, så vi har ikke gjort det superlett for ham å surfe....

Han og guttegjengen har så vidt jeg kan skjønne, ikke annet i hodet enn å spille fotball. Ikke et pip om jenter foreløpig....

Jeg hadde heller ikke jenter i hue på den tida, men det er alltid noen andre som har interesse for den slags, og de sprer det rundt med lynets hastighet, så selv vi som ikke brydde oss en tuddel om jenter slapp ikke unna, og det har nok heller ikke sønnen din gjort, og det hjelper ikke at ikke han har Iphone eller laptop i sekken - det er det nok noen andre som har. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Bedre å se en dildo (som er for å glede folk) fremfor vold og annet dritt.

''Bedre å se en dildo (som er for å glede folk) fremfor vold og annet dritt.''

Det er ikke alltid helt korrekt. Jeg mener å erindre et debattprogram der noen ga Anita Apelthun Sæle en dildo, hvorpå hun løp illsint ut av studio.

Men en troverdig forklaring kan ha vært at hun trodde det var et våpen, og derfor oppfattet det hele som en trussel og ble redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Hvilken farge forventer du å se? ;-)''

Ingen farge - helst gjennomsiktige, hvis de absolutt skulle ha dildoer på TV en fredagskveld :-(

''Det er for øvrig merkelig - man kan vise mennesker som skyter hverandre (realistisk) på TV, man kan vise døde mennesker, folk som slår, og folk som utsettes for bomber, og alt mulig annet.

Men noe som er relatert til sex/kjærlighet osv, derimot, det er "fy"?''

Hvor har jeg skrevet at mine barn ser på sånne ting på TV? De ser ganske fritt på TV om ettermiddagen når de kommer fra skolen og ikke skal på en aktivitet eller er på besøk/ute, men om kvelden når vi er i hus, ser de aldri på voksen-filmer.

Vi har vært pinlig nøye ift 11 års grense på filmer - littt slappere ift 7-års grense for hun minste som nå er 6,5.

Med vennlig hilsen

''Hvor har jeg skrevet at mine barn ser på sånne ting på TV? De ser ganske fritt på TV om ettermiddagen når de kommer fra skolen og ikke skal på en aktivitet eller er på besøk/ute, men om kvelden når vi er i hus, ser de aldri på voksen-filmer.

''

Det er da så vanlig på TV at ingen bryr seg.Også på nyhetene, når de viser barn som dør på Haiti, folk som blir drept i Mexico, osv.

Og derfor mener jeg det er merkelig å reagere på noe sex-relatert når det er så uhyggelig mye mer vold og mord/død på TV.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at dildo er forferdelig. Har jeg det?

Men jeg har ikke lyst til å se det i et prate/kjase/musikkprogram!

Vi har ikke noe forbudstema som vi ikke vil snakke med barna opp, når de spør om ting - vi er temelig åpne på det - men det må være de som kommer med ting, ikke at vi skal presse ting på dem...

''Vi har ikke noe forbudstema som vi ikke vil snakke med barna opp, når de spør om ting - vi er temelig åpne på det - men det må være de som kommer med ting, ikke at vi skal presse ting på dem...''

Likevel merker han nok godt hva det er greit å spørre om, og hva han bør holde for seg selv. Slik var i hvert fall jeg og mine søsken, og mine barn igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Bedre å se en dildo (som er for å glede folk) fremfor vold og annet dritt.''

Det er ikke alltid helt korrekt. Jeg mener å erindre et debattprogram der noen ga Anita Apelthun Sæle en dildo, hvorpå hun løp illsint ut av studio.

Men en troverdig forklaring kan ha vært at hun trodde det var et våpen, og derfor oppfattet det hele som en trussel og ble redd.

''Det er ikke alltid helt korrekt. Jeg mener å erindre et debattprogram der noen ga Anita Apelthun Sæle en dildo, hvorpå hun løp illsint ut av studio.

Men en troverdig forklaring kan ha vært at hun trodde det var et våpen, og derfor oppfattet det hele som en trussel og ble redd.''

Hun oppfatter nok det meste av glede og moro som en trussel, så det kan nok ikke brukes som et generelt eksempel :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Hvor har jeg skrevet at mine barn ser på sånne ting på TV? De ser ganske fritt på TV om ettermiddagen når de kommer fra skolen og ikke skal på en aktivitet eller er på besøk/ute, men om kvelden når vi er i hus, ser de aldri på voksen-filmer.

''

Det er da så vanlig på TV at ingen bryr seg.Også på nyhetene, når de viser barn som dør på Haiti, folk som blir drept i Mexico, osv.

Og derfor mener jeg det er merkelig å reagere på noe sex-relatert når det er så uhyggelig mye mer vold og mord/død på TV.

Med vennlig hilsen

Sex og kropp er farlig. Puppen til Janet Jackson skremte vettet av et helt folk og resulterte i at alle livesendinger nå sendes med en liten delay så produsenten enkelt kan forhindre den typen 9/11-terror på direkten i framtiden.

Godt hun ikke sa "fuck" i tillegg. Da hadde krisen vært komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, enig i det - men nå ser vi ekstremt lite voldsfilmer også her i huset, og de få vi ser, er etter at ungene er i seng.

Den dritten som blir sett på her i huset, er alle de amerikanske blubbete dubbete såpeseriene som sendes om ettermiddagen - de ser 9 og 11 åringen på :-((((

Det er da MYE verre en en dildo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel - mulig dere har noe rett - men det gjelder jo ikke for alle gutter.... (særlig ikke min...kremt....)

Han har forøvrig ikke I-phone, og og han har begrenset tilgang til PC, så vi har ikke gjort det superlett for ham å surfe....

Han og guttegjengen har så vidt jeg kan skjønne, ikke annet i hodet enn å spille fotball. Ikke et pip om jenter foreløpig....

Hehehe, du høres ut som min svigerinne... Hun sier at hennes datter ikke er interessert i gutter og denslags.. Men hun skulle bare visst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Bedre å se en dildo (som er for å glede folk) fremfor vold og annet dritt.''

Det er ikke alltid helt korrekt. Jeg mener å erindre et debattprogram der noen ga Anita Apelthun Sæle en dildo, hvorpå hun løp illsint ut av studio.

Men en troverdig forklaring kan ha vært at hun trodde det var et våpen, og derfor oppfattet det hele som en trussel og ble redd.

...men nesten verre hvis hun kjente igjen hva det faktsik var, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Sønnen min vet i allefall hva en dildo er, men jeg er glad han satt med ryggen til akkurat da den var framme, for han ville hatt så mange kommentarer. Da dildoen var borte kom han i sofaen og sa "Jeg ser du koser deg med underholdningen mamma, hehehe".

Jeg tror de er langt mer opplyst i dag enn vi ønsker å vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvilken farge forventer du å se? ;-)''

Ingen farge - helst gjennomsiktige, hvis de absolutt skulle ha dildoer på TV en fredagskveld :-(

''Det er for øvrig merkelig - man kan vise mennesker som skyter hverandre (realistisk) på TV, man kan vise døde mennesker, folk som slår, og folk som utsettes for bomber, og alt mulig annet.

Men noe som er relatert til sex/kjærlighet osv, derimot, det er "fy"?''

Hvor har jeg skrevet at mine barn ser på sånne ting på TV? De ser ganske fritt på TV om ettermiddagen når de kommer fra skolen og ikke skal på en aktivitet eller er på besøk/ute, men om kvelden når vi er i hus, ser de aldri på voksen-filmer.

Vi har vært pinlig nøye ift 11 års grense på filmer - littt slappere ift 7-års grense for hun minste som nå er 6,5.

Med vennlig hilsen

''helst gjennomsiktige, hvis de absolutt skulle ha dildoer på TV en fredagskveld :-(''

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

...men nesten verre hvis hun kjente igjen hva det faktsik var, eller?

Jeg mener å huske at det var en veldig virkelighetstro dildo, men nå kan det være at disse bedehusfolka slår av lyset og legger seg under dyna, så jeg skal ikke påstå helt sikkert at hun forsto hva det var. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig naiv....

Det kan godt være at jeg er.

Men jeg kjenner gutten min veldig godt, og vi har et veldig åpent forhold.Jeg kjenner også bestekameraten hans veldig godt.

Jeg tviler på at de vet hva en dildo er og hva den brukes til. De vet selvsagt hva sex er, men jeg tror faktisk ikke de vet så mye om ulike måter å ha sex på - og ikke tror jeg de bryr seg særlig om det ennå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vel - mulig dere har noe rett - men det gjelder jo ikke for alle gutter.... (særlig ikke min...kremt....)

Han har forøvrig ikke I-phone, og og han har begrenset tilgang til PC, så vi har ikke gjort det superlett for ham å surfe....

Han og guttegjengen har så vidt jeg kan skjønne, ikke annet i hodet enn å spille fotball. Ikke et pip om jenter foreløpig....

''Han og guttegjengen har så vidt jeg kan skjønne, ikke annet i hodet enn å spille fotball. ''

LOL - wake up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...