Gå til innhold

Seinkveld - dildo


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Det kan godt være at jeg er.

Men jeg kjenner gutten min veldig godt, og vi har et veldig åpent forhold.Jeg kjenner også bestekameraten hans veldig godt.

Jeg tviler på at de vet hva en dildo er og hva den brukes til. De vet selvsagt hva sex er, men jeg tror faktisk ikke de vet så mye om ulike måter å ha sex på - og ikke tror jeg de bryr seg særlig om det ennå heller.

Men om han ikke vet hva en dildo er, spiller det da noen rolle for ham at han ser en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    21

  • Holmes

    20

  • AneM1365380603

    19

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

Sønnen min vet i allefall hva en dildo er, men jeg er glad han satt med ryggen til akkurat da den var framme, for han ville hatt så mange kommentarer. Da dildoen var borte kom han i sofaen og sa "Jeg ser du koser deg med underholdningen mamma, hehehe".

Jeg tror de er langt mer opplyst i dag enn vi ønsker å vite ;)

Fantastisk kommentar akkurat da :-)

Jeg sa til min gutt: "Dette er ikke noe å se på for deg" - og så svitsjet vi over på en kanal med poker i stedet :-)

Så gikk vi tilbake til TV2 når den konkurransen begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være at jeg er.

Men jeg kjenner gutten min veldig godt, og vi har et veldig åpent forhold.Jeg kjenner også bestekameraten hans veldig godt.

Jeg tviler på at de vet hva en dildo er og hva den brukes til. De vet selvsagt hva sex er, men jeg tror faktisk ikke de vet så mye om ulike måter å ha sex på - og ikke tror jeg de bryr seg særlig om det ennå heller.

''Jeg tviler på at de vet hva en dildo er''

Kremt... Tror det er på tide å våkne opp og lukte kaffen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men om han ikke vet hva en dildo er, spiller det da noen rolle for ham at han ser en?

''Men om han ikke vet hva en dildo er, spiller det da noen rolle for ham at han ser en?''

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Fantastisk kommentar akkurat da :-)

Jeg sa til min gutt: "Dette er ikke noe å se på for deg" - og så svitsjet vi over på en kanal med poker i stedet :-)

Så gikk vi tilbake til TV2 når den konkurransen begynte.

''Jeg sa til min gutt: "Dette er ikke noe å se på for deg" - og så svitsjet vi over på en kanal med poker i stedet :-)''

Et ulovlig spill som sender selv bispesønner inn i dyp tragedie, er altså å foretrekke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Fantastisk kommentar akkurat da :-)

Jeg sa til min gutt: "Dette er ikke noe å se på for deg" - og så svitsjet vi over på en kanal med poker i stedet :-)

Så gikk vi tilbake til TV2 når den konkurransen begynte.

''Jeg sa til min gutt: "Dette er ikke noe å se på for deg" - og så svitsjet vi over på en kanal med poker i stedet :-)''

Ja, la gutta finne pokerbordet før de begynner å interessere seg for sex! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om han ikke vet hva en dildo er, spiller det da noen rolle for ham at han ser en?

He -he - nei, det var jo egentlig et logisk spørsmål :-)

Han så jo de ble tatt frem der før jeg svitsjet kanal, og han hadde mest sannsynlig sagt noe om han hadde visst hva det var.

Men altså, hvis jeg ikke hadde svitsjet, hadde han sikkert spurt hva det var, og da hadde jeg måttet svare på noe jeg synes han skal vente noen år med å få vite hva er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at det var en veldig virkelighetstro dildo, men nå kan det være at disse bedehusfolka slår av lyset og legger seg under dyna, så jeg skal ikke påstå helt sikkert at hun forsto hva det var. ;)

;-)

Apropos "virkelighetsnær": Det finnes et bilde av meg der ute et sted, som jeg husket på da jeg hørte at Mette-Marit hadde gått rundt til venner og samlet sammen bilder av henne selv da forholdet til krompen begynte å bli kjent:

Jeg var på en fest (ca 19-20 år gammel) der noen ga meg en termos og ba meg åpne. Termosen var veldig kjip i plasten, og jeg ante jo at det var noe lureri, men var nysgjerrig og måtte jo åpne og se selv.

Og ut spratt det - festet på en springfjær - en mega-plastpenis (ikke egentlig egnet til vanlig dildo-bruk, typisk "morro-sak").

Jeg skvatt jo skikkelig av dette bykset ut av termosen, og bildet tatt av meg i samme sekund avslører en morsan med vidåpne øyne, gapende munn og så da denne kjempe-penisen, med svært synlige "blodårer" og det hele! *LOL*

Tenker det hadde gjort seg i Se & Hør hvis det var meg krompen hadde giftet seg med! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg sa til min gutt: "Dette er ikke noe å se på for deg" - og så svitsjet vi over på en kanal med poker i stedet :-)''

Ja, la gutta finne pokerbordet før de begynner å interessere seg for sex! ;)

''Ja, la gutta finne pokerbordet før de begynner å interessere seg for sex! ;)''

LOL

Ingenting som en god dose dobbeltmoral på en sen fredagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg sa til min gutt: "Dette er ikke noe å se på for deg" - og så svitsjet vi over på en kanal med poker i stedet :-)''

Ja, la gutta finne pokerbordet før de begynner å interessere seg for sex! ;)

Vi svitsjet da mellom krim på nrk og noen andre kanaler, dildo på tv 2 og havnet på en eller annen kanal med poker. Så på det i noen minutter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ja, la gutta finne pokerbordet før de begynner å interessere seg for sex! ;)''

LOL

Ingenting som en god dose dobbeltmoral på en sen fredagskveld...

He he - tar den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

He -he - nei, det var jo egentlig et logisk spørsmål :-)

Han så jo de ble tatt frem der før jeg svitsjet kanal, og han hadde mest sannsynlig sagt noe om han hadde visst hva det var.

Men altså, hvis jeg ikke hadde svitsjet, hadde han sikkert spurt hva det var, og da hadde jeg måttet svare på noe jeg synes han skal vente noen år med å få vite hva er....

''Han så jo de ble tatt frem der før jeg svitsjet kanal, og han hadde mest sannsynlig sagt noe om han hadde visst hva det var.''

Jeg ville tenkt omvendt. I og med at han godt visste hva det var lot han være å spørre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

;-)

Apropos "virkelighetsnær": Det finnes et bilde av meg der ute et sted, som jeg husket på da jeg hørte at Mette-Marit hadde gått rundt til venner og samlet sammen bilder av henne selv da forholdet til krompen begynte å bli kjent:

Jeg var på en fest (ca 19-20 år gammel) der noen ga meg en termos og ba meg åpne. Termosen var veldig kjip i plasten, og jeg ante jo at det var noe lureri, men var nysgjerrig og måtte jo åpne og se selv.

Og ut spratt det - festet på en springfjær - en mega-plastpenis (ikke egentlig egnet til vanlig dildo-bruk, typisk "morro-sak").

Jeg skvatt jo skikkelig av dette bykset ut av termosen, og bildet tatt av meg i samme sekund avslører en morsan med vidåpne øyne, gapende munn og så da denne kjempe-penisen, med svært synlige "blodårer" og det hele! *LOL*

Tenker det hadde gjort seg i Se & Hør hvis det var meg krompen hadde giftet seg med! ;-)

Enda verre hadde det vært hvis krompen hadde gifta seg med en kompis av meg. Jeg har bilde av ham med maten til en kompis som var vegatarianer og derfor spiste en del agurker plassert godt oppi nummer 2. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Fantastisk kommentar akkurat da :-)

Jeg sa til min gutt: "Dette er ikke noe å se på for deg" - og så svitsjet vi over på en kanal med poker i stedet :-)

Så gikk vi tilbake til TV2 når den konkurransen begynte.

Jeg tror jeg er veldig herdet. Mine to eldste er ikke redd for å snakke om slikt, og de spør også når de lurer på noe. Storesøster pleier å kjøpe et blad for ungdommer, og der er det en spalte med mange rare spørsmål. Det leses gjerne høyt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han så jo de ble tatt frem der før jeg svitsjet kanal, og han hadde mest sannsynlig sagt noe om han hadde visst hva det var.''

Jeg ville tenkt omvendt. I og med at han godt visste hva det var lot han være å spørre. ;)

Kan godt være.

Han pleier å komme med masse tanker og opplevelser om kvelden når han legger seg - jeg sitter alltid hos ham en stund - men det kom ingenting om dette i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er veldig herdet. Mine to eldste er ikke redd for å snakke om slikt, og de spør også når de lurer på noe. Storesøster pleier å kjøpe et blad for ungdommer, og der er det en spalte med mange rare spørsmål. Det leses gjerne høyt her ;)

Blir sikkert sånn her også om noen år - hun mellomste snakker jo og spør rett fra levra :.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda verre hadde det vært hvis krompen hadde gifta seg med en kompis av meg. Jeg har bilde av ham med maten til en kompis som var vegatarianer og derfor spiste en del agurker plassert godt oppi nummer 2. :)

Uff da...;-)

Men du & du for en setning du skrev - jeg måtte lese den flere ganger før jeg antok at du neppe mente at han "spiste en del agurker plassert godt oppi nummer 2"

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He -he - nei, det var jo egentlig et logisk spørsmål :-)

Han så jo de ble tatt frem der før jeg svitsjet kanal, og han hadde mest sannsynlig sagt noe om han hadde visst hva det var.

Men altså, hvis jeg ikke hadde svitsjet, hadde han sikkert spurt hva det var, og da hadde jeg måttet svare på noe jeg synes han skal vente noen år med å få vite hva er....

hehe, min søn på snart 8 lurte på hva det var disse hvite små dingsene som lå på badet.. (tamponger) Hva brukes de til? Hvordan brukes de? Jeg greide å vri meg unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hva mener du med TV konkurransen?

Hvem som kan være den råeste kanalen....:(

Sex gir flere seere enn "Beat for beat" f.eks.....(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Uff da...;-)

Men du & du for en setning du skrev - jeg måtte lese den flere ganger før jeg antok at du neppe mente at han "spiste en del agurker plassert godt oppi nummer 2"

;-)

Ja, men ... jeg tror han spiste den. Det var jo ingen som fortalte ham hvor maten hans hadde vært.

Er man på tur så er man på tur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...