Gå til innhold

Seinkveld - dildo


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Minner meg om ei middelaldrende dame jeg kjenner.. Hun er litt merkelig og uvitende for å si det forsiktig... For moro skyld inviterte en annen venninne av meg henne på dildoparty... Dildoene ble sendt rundt slik at alle damene kunne kjenne på osv. Når den første dildoen kom til den rare dama slo hun på bryteren. Dildoen gikk rundt og rundt..dama titta nøøøye og en smule overraska på den... og snudde den nedover (som om hun "rørte" i noe).. Hun rynka på nesa og mente dette var litt overmoderne for henne... Det tok ikke lange tida før vi skjønte at hun trodde hun var på Tupperwareparty.....

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    21

  • Holmes

    20

  • AneM1365380603

    19

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

En venninne fortalte at sønnen hennes hadde funnet dildoen hennes ved senga og spurt hva det var. Hun svarte at det er et massasjeapparat. Han pustet lettet ut og sa "Åh bra, for jeg trodde det var en dildo".

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne fortalte at sønnen hennes hadde funnet dildoen hennes ved senga og spurt hva det var. Hun svarte at det er et massasjeapparat. Han pustet lettet ut og sa "Åh bra, for jeg trodde det var en dildo".

ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om ei middelaldrende dame jeg kjenner.. Hun er litt merkelig og uvitende for å si det forsiktig... For moro skyld inviterte en annen venninne av meg henne på dildoparty... Dildoene ble sendt rundt slik at alle damene kunne kjenne på osv. Når den første dildoen kom til den rare dama slo hun på bryteren. Dildoen gikk rundt og rundt..dama titta nøøøye og en smule overraska på den... og snudde den nedover (som om hun "rørte" i noe).. Hun rynka på nesa og mente dette var litt overmoderne for henne... Det tok ikke lange tida før vi skjønte at hun trodde hun var på Tupperwareparty.....

''ei middelaldrende dame jeg kjenner''

Dvs en dame på ca 40 år, ettersom det er halvparten av en gjennomsnittsalder rundt 80? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''ei middelaldrende dame jeg kjenner''

Dvs en dame på ca 40 år, ettersom det er halvparten av en gjennomsnittsalder rundt 80? ;-)

Morsan da!!

40 er tross alt meeeget ungt ;)

Middelaldrende er man først når man runder seksti - jeg greier nesten ikke å se på foreldrene mine (62 og 63) som middelaldrende engang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsan da!!

40 er tross alt meeeget ungt ;)

Middelaldrende er man først når man runder seksti - jeg greier nesten ikke å se på foreldrene mine (62 og 63) som middelaldrende engang ;)

Det er grusomt å innse faktum :-)

Jeg er selvsagt enig i at 40 ikke er gammelt, men det er nå engang det som anses som "middelaldrende", så det er best å la være å bruke uttrykket, og heller si f eks "en dame i 40-årene" eller "en dame i 60-årene". Sistnevnte dame vil kanskje betakke seg for å bli omtalt som "eldre"...;-)

Her er en artikkel der folk i 40-årene omtales som "midelaldrende":

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2008/01/29/middelaldrende-er-mest-uly/index.xml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grusomt å innse faktum :-)

Jeg er selvsagt enig i at 40 ikke er gammelt, men det er nå engang det som anses som "middelaldrende", så det er best å la være å bruke uttrykket, og heller si f eks "en dame i 40-årene" eller "en dame i 60-årene". Sistnevnte dame vil kanskje betakke seg for å bli omtalt som "eldre"...;-)

Her er en artikkel der folk i 40-årene omtales som "midelaldrende":

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2008/01/29/middelaldrende-er-mest-uly/index.xml

Men tror du ikke dette har endret seg de siste årene? Damer i 40-årene blir faktisk sett på som ganske så attraktive for mannfolk i tjueåra (og yngre) idag. Er ikke uten grunn damer på vår alder blir kalt MILF ;)

Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du ikke dette har endret seg de siste årene? Damer i 40-årene blir faktisk sett på som ganske så attraktive for mannfolk i tjueåra (og yngre) idag. Er ikke uten grunn damer på vår alder blir kalt MILF ;)

Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!

''Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!''

Vel, i mitt distrikt var det litt annerledes. Personlig hadde jeg en liten affære med en dame på ca 35 (?) da jeg akkurat var blitt myndig selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!''

Vel, i mitt distrikt var det litt annerledes. Personlig hadde jeg en liten affære med en dame på ca 35 (?) da jeg akkurat var blitt myndig selv.

Jøsses ;) Men 35 er ikke det samme som 40 da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses ;) Men 35 er ikke det samme som 40 da ;)

Så store forskjellen er det da ikke. Det er langt mindre forskjell mellom 35 og 40, enn f. eks. mellom 18 og 23.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du ikke dette har endret seg de siste årene? Damer i 40-årene blir faktisk sett på som ganske så attraktive for mannfolk i tjueåra (og yngre) idag. Er ikke uten grunn damer på vår alder blir kalt MILF ;)

Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!

MILF = middleaged women I'd like to fuck... ;-)

Jeg er enig med deg i at synet på hvor attraktive damer i 40-årene er har endret seg (liker iallfal å tro det *lo*)

Men det er ikke det samme som å si at man rent språklig ikke er middelaldrende. Det er fordi du legger noe mer enn alder i begrepet, og leser inn en dame som er en "has been" i begrepet og derfor ikke vil vedkjenne deg det.

For all del - jeg vil heller ikke bli kalt middelaldrende, da jeg føler det er en kjip betegnelse. Men mitt poeng er at det lett kan misforstås når man bruker betegnelsen på folk som strengt tatt er "for gamle" for denne betgenelsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dessuten litt usikker på hvor gammel hun var... Jeg ba ikke om leg. :D

Siden du som var så ung som du var anslo henne til å være 35 kan vi kanskje anta at hun var rundt 26?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du ikke dette har endret seg de siste årene? Damer i 40-årene blir faktisk sett på som ganske så attraktive for mannfolk i tjueåra (og yngre) idag. Er ikke uten grunn damer på vår alder blir kalt MILF ;)

Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!

MILF betyr Middelaldrende I Laber Form ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Minner meg om ei middelaldrende dame jeg kjenner.. Hun er litt merkelig og uvitende for å si det forsiktig... For moro skyld inviterte en annen venninne av meg henne på dildoparty... Dildoene ble sendt rundt slik at alle damene kunne kjenne på osv. Når den første dildoen kom til den rare dama slo hun på bryteren. Dildoen gikk rundt og rundt..dama titta nøøøye og en smule overraska på den... og snudde den nedover (som om hun "rørte" i noe).. Hun rynka på nesa og mente dette var litt overmoderne for henne... Det tok ikke lange tida før vi skjønte at hun trodde hun var på Tupperwareparty.....

Hehe, hun trodde sikkert det var et slags merkelig lys, men slet med å finne veka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så store forskjellen er det da ikke. Det er langt mindre forskjell mellom 35 og 40, enn f. eks. mellom 18 og 23.

Med vennlig hilsen

Jo, for oss så..men jeg vil tro en på 18 synes det er himla stor forskjell på en på 35 og en på 40? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MILF = middleaged women I'd like to fuck... ;-)

Jeg er enig med deg i at synet på hvor attraktive damer i 40-årene er har endret seg (liker iallfal å tro det *lo*)

Men det er ikke det samme som å si at man rent språklig ikke er middelaldrende. Det er fordi du legger noe mer enn alder i begrepet, og leser inn en dame som er en "has been" i begrepet og derfor ikke vil vedkjenne deg det.

For all del - jeg vil heller ikke bli kalt middelaldrende, da jeg føler det er en kjip betegnelse. Men mitt poeng er at det lett kan misforstås når man bruker betegnelsen på folk som strengt tatt er "for gamle" for denne betgenelsen :-)

Har skjønt pointet og skal stryke middelaldrende fra mitt vokabular ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...