Gå til innhold

Seinkveld - dildo


Gjest prust

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

He he, kunne han føre det opp som leselekse også :-)?

Men det jeg sa om at mange syntes det høres ekkelt ut, var jo først og fremst i forhold til barn, i alle fall før puberteten, men kanskje også litt i starten på puberteten også.

Er de sammen ennå?

Sønnen er helt klart i pubertet. Han var 146 cm den dagen han ble 12 år. Nå, 9 mnd senere er han 154 cm. Stemmen brister nå og da, og han vingler veldig mellom å være veldig fornuftig og ekstremt barnslig. Temperamentet er virkelig der...

Han har vært sammen med kjæresten i noen år, men den siste tiden har de hatt perioder med pauser. Han sier hun er blitt så humørsyk. Jeg er usikker på om de er kjærester akkurat nå, for selv om det er slutt er de mye sammen :)

Jeg liker henne, for hun har en beroligende effekt på han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    21

  • Holmes

    20

  • AneM1365380603

    19

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

Sønnen er helt klart i pubertet. Han var 146 cm den dagen han ble 12 år. Nå, 9 mnd senere er han 154 cm. Stemmen brister nå og da, og han vingler veldig mellom å være veldig fornuftig og ekstremt barnslig. Temperamentet er virkelig der...

Han har vært sammen med kjæresten i noen år, men den siste tiden har de hatt perioder med pauser. Han sier hun er blitt så humørsyk. Jeg er usikker på om de er kjærester akkurat nå, for selv om det er slutt er de mye sammen :)

Jeg liker henne, for hun har en beroligende effekt på han :)

Gutten min er vel 142 cm, han er 11,5 år. Ikke tegn til pubertet ennå. Regner med at det går et år eller to til han starter.

Jenta på 9 har begynt å få litt svettelukt det siste halve året, og vi har innført vaske under armene og deodorant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De fleste barn synes vel at det er rart og ekkelt når de bare hører om sex før de får noen erfaring? Det er det da ikke bare meg som både har syntes selv og har hørt og lest om?''

Det er jeg uenig i. At du har tenkt på det som ekkelt, bør ikke bety at andre gjør det samme. I mer liberale og åpne miljøer tror jeg ikke det er slik som skisserer her.

''Det er jeg uenig i. At du har tenkt på det som ekkelt, bør ikke bety at andre gjør det samme.''

Njah, de fleste barn i førpuberteten synes det er mye ekkelt med sex og sexrelaterte ting, samtidig som de er ekstremt nysgjerrige vedr temaet. En litt utfordrende dobbelthet - for dem, altså. Det er nok det vanligste, men det er ikke dermed sagt at andre avskygninger er unormale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er jeg uenig i. At du har tenkt på det som ekkelt, bør ikke bety at andre gjør det samme.''

Njah, de fleste barn i førpuberteten synes det er mye ekkelt med sex og sexrelaterte ting, samtidig som de er ekstremt nysgjerrige vedr temaet. En litt utfordrende dobbelthet - for dem, altså. Det er nok det vanligste, men det er ikke dermed sagt at andre avskygninger er unormale.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

hehe, min søn på snart 8 lurte på hva det var disse hvite små dingsene som lå på badet.. (tamponger) Hva brukes de til? Hvordan brukes de? Jeg greide å vri meg unna...

Datteren på 7 fant en pakke med ob, og hun lurte på hva det er. Jeg svarte at det er hvis vi skal i basseng når jeg har mensen. Hun godtok svaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Uff da...;-)

Men du & du for en setning du skrev - jeg måtte lese den flere ganger før jeg antok at du neppe mente at han "spiste en del agurker plassert godt oppi nummer 2"

;-)

Jeg er fortsatt blank med hva han egentlig mener her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren på 7 fant en pakke med ob, og hun lurte på hva det er. Jeg svarte at det er hvis vi skal i basseng når jeg har mensen. Hun godtok svaret :)

Det var jo et greit svar!

Det ble jo en himla lang tråd ut av dette her :-)

Nå må jeg krype til køys. Min kjære er reist til hjemplassen i dag, skal snekre litt på løa vi holdt på med i sommer.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det kan godt være at jeg er.

Men jeg kjenner gutten min veldig godt, og vi har et veldig åpent forhold.Jeg kjenner også bestekameraten hans veldig godt.

Jeg tviler på at de vet hva en dildo er og hva den brukes til. De vet selvsagt hva sex er, men jeg tror faktisk ikke de vet så mye om ulike måter å ha sex på - og ikke tror jeg de bryr seg særlig om det ennå heller.

En venninne fortalte at sønnen hennes hadde funnet dildoen hennes ved senga og spurt hva det var. Hun svarte at det er et massasjeapparat. Han pustet lettet ut og sa "Åh bra, for jeg trodde det var en dildo".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det var jo et greit svar!

Det ble jo en himla lang tråd ut av dette her :-)

Nå må jeg krype til køys. Min kjære er reist til hjemplassen i dag, skal snekre litt på løa vi holdt på med i sommer.

God natt!

God natt til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

''Han bryr seg fint lite om Bjørn Eidsvåg og Ann B Ragde da :-D''

Høres ut som en fornuftig kar. :)

Men du må nok gjøre regning med dildoer og diverse i talkshow som dette. Det er jo egentlig ikke barneprogram.

Selv så jeg et innslag fra dette Trekant i showet til Eia og Tufte i går, og jeg ble pinlig berørt jeg også, så hvis du er prippen er jeg også prippen, men nå skal det sies at jeg ikke er i målgruppen, og for alt jeg vet har de unge godt av å se et par jenter diskutere det å svelge sæd i detaljer man knapt finner her på dol. :o

Jeg syns det var litt pinlig det lille man så på Senkveld også. Ikke pga en vibrator eller to, men pratet til disse jentene. Jeg hadde aldri turt å prate sånn på et program jeg visste både foreldrene, besteforeldrene mine osv kunne sett. Ikke da jeg var 15, og ikke nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg er fortsatt blank med hva han egentlig mener her..

Kameraten hadde agurken til en annen kamerat i rumpa! LOL. Den skulle altså spises etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

En venninne fortalte at sønnen hennes hadde funnet dildoen hennes ved senga og spurt hva det var. Hun svarte at det er et massasjeapparat. Han pustet lettet ut og sa "Åh bra, for jeg trodde det var en dildo".

LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at om du lar 11-åringen se Senkveld, så må du også godta at han ser "voksent" innhold.

Senkveld er voksenunderholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

''Hvor har jeg skrevet at mine barn ser på sånne ting på TV? De ser ganske fritt på TV om ettermiddagen når de kommer fra skolen og ikke skal på en aktivitet eller er på besøk/ute, men om kvelden når vi er i hus, ser de aldri på voksen-filmer.

''

Det er da så vanlig på TV at ingen bryr seg.Også på nyhetene, når de viser barn som dør på Haiti, folk som blir drept i Mexico, osv.

Og derfor mener jeg det er merkelig å reagere på noe sex-relatert når det er så uhyggelig mye mer vold og mord/død på TV.

Med vennlig hilsen

De viser slike ting på 21 nyhetene men ikke på tidligere nyheter nettopp pga barn. De fleste voksne lar ikke barn se 21 nyhetene.

Men klart at det snakkes om ulykker - det gjør det. Men de viser ikke de sterkeste bildene tidlig på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at det var en veldig virkelighetstro dildo, men nå kan det være at disse bedehusfolka slår av lyset og legger seg under dyna, så jeg skal ikke påstå helt sikkert at hun forsto hva det var. ;)

Minner meg om ei middelaldrende dame jeg kjenner.. Hun er litt merkelig og uvitende for å si det forsiktig... For moro skyld inviterte en annen venninne av meg henne på dildoparty... Dildoene ble sendt rundt slik at alle damene kunne kjenne på osv. Når den første dildoen kom til den rare dama slo hun på bryteren. Dildoen gikk rundt og rundt..dama titta nøøøye og en smule overraska på den... og snudde den nedover (som om hun "rørte" i noe).. Hun rynka på nesa og mente dette var litt overmoderne for henne... Det tok ikke lange tida før vi skjønte at hun trodde hun var på Tupperwareparty.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

11 åring vet mye mer enn hva du tror.

Enig med mange av de andre her. Burde ikke være "farlig" å se en dildo. Verre med dagsrevyen, og det som vises der.

Personlig syntes jeg også det var ubehagelig når ungene plutselig fant ut av ting. Feks et av mine barn m/venner (da 11-12) ville snakke med meg... Og det de skulle spørre/snakke om var vibratorer, menstruasjon, bind osv osv....

Da jeg selv gikk i 6 klasse (12 år), så husker jeg også det var snakk om kondomer, sex og mye annet. Guttene tøyset og satte "black jack" på dørhåndtakene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Minner meg om ei middelaldrende dame jeg kjenner.. Hun er litt merkelig og uvitende for å si det forsiktig... For moro skyld inviterte en annen venninne av meg henne på dildoparty... Dildoene ble sendt rundt slik at alle damene kunne kjenne på osv. Når den første dildoen kom til den rare dama slo hun på bryteren. Dildoen gikk rundt og rundt..dama titta nøøøye og en smule overraska på den... og snudde den nedover (som om hun "rørte" i noe).. Hun rynka på nesa og mente dette var litt overmoderne for henne... Det tok ikke lange tida før vi skjønte at hun trodde hun var på Tupperwareparty.....

Dildoparty? Har hørt om det før.

Men det har jeg aldri vært med på. Ærlig talt så blir det litt for drøyt for meg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildoparty? Har hørt om det før.

Men det har jeg aldri vært med på. Ærlig talt så blir det litt for drøyt for meg. ;-)

Hehe, enig ;)

Var ei periode for rundt 10 (?) år siden dette var så populært.. Holdt med en gang for meg, for å si det sånn ;)

Det var litt sånn: "Se her da damer! Dette er sååå naturlig, så vi kan snakke om det som om vi snakker om været!"

Og jeg hadde litt negative følelser i forhold til å få innblikk i hvilke typer aktiviteter nabodamene bedrev i sengene sine....... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sex gir flere seere enn "Beat for beat" f.eks.....(''

Synes du det er rart? Beat for Beat må være noe av det mest vannvittige som går på tv. Snakker om en gjeng gladhøner som tyller ut av seg de samme sangene gang på gang. Huff. Det hender jeg ser slutten fordi jeg venter på Nytt på Nytt, og dette må være et av de psykeste konseptene i tv-historien.

Jeg liker både Beat for beat, Nytt på nytt og Senkveld jeg :o)

*snål*

Jeg kan også bli tatt i å stå å synge Kine Hellebust på kjøkkenet over middagsgrytene, til forveksling lik min pensjonerte farmor. Jaja. Vi har alle vårt.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...