Gå til innhold

Skuffet over Mette-Marit


Gjest blir kvalm

Anbefalte innlegg

Gjest rev med briller

''men for min del så er det å diskutere ikke bare kverulering som er fra din side''

:ler:

Les hva du har skrevet i denne tråden!

Damen har faktisk et poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    57

  • morsan

    16

  • ShitDiddelyDo

    5

  • Mrs D

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest blir kvalm

''men for min del så er det å diskutere ikke bare kverulering som er fra din side''

:ler:

Les hva du har skrevet i denne tråden!

slutt å blær deg sør, hjelpes altså, jeg gidder ikke diskutere med deg, det kommer sjeldent noe fruktbart ut av det så lenge du kverulerer i det uendelige! Og i tillegg er du uhøflig og ler av dine motdebatanter. Du kan ikke gi deg du, MÅ har rett..tror det er flere enn meg som er lei av dette...Og det du skriver nå tyder på at du ikke har flere motargumenter å komme med..så jeg får flire tilbake da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt å blær deg sør, hjelpes altså, jeg gidder ikke diskutere med deg, det kommer sjeldent noe fruktbart ut av det så lenge du kverulerer i det uendelige! Og i tillegg er du uhøflig og ler av dine motdebatanter. Du kan ikke gi deg du, MÅ har rett..tror det er flere enn meg som er lei av dette...Og det du skriver nå tyder på at du ikke har flere motargumenter å komme med..så jeg får flire tilbake da :D

Jeg ser ikke at det kommer noe seriøst ut av å kalle dine meddebattanter for kverulanter, osv. Du fikk et høflig svar på personangrepet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blir kvalm

Jeg ser ikke at det kommer noe seriøst ut av å kalle dine meddebattanter for kverulanter, osv. Du fikk et høflig svar på personangrepet ditt.

typisk sør, går i offerrolla og innser ikke selv at det er du som er uhøflig. Men nå er dette over og ut for meg. Dette gidder jeg faktisk ikke bruke tid på, altså, jeg gidder ikke bruke mer tid på deg og din evinnelige kverulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...