Gå til innhold

FU: Krangler dere over doseter?


Gjest Hulderen

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

Viser til tråden litt nedenfor her, som selvlukkende doseter.

Jeg skjønner selvsagt at produsenten ønsker å selge et produkt. Men er ikke dette å skape et falskt behov? Er det virkelig så vanlig å krangle over om dosetet skal opp eller ned? Jeg har aldri opplevd en sånn krangel.

Så spørsmålet er: har du kranglet om stillingen på dosetet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 203
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Dorthe

    14

  • tonie

    9

  • Katt-ja

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletiden

Nei, husarbeid generelt er aldri kilde til krangling her. Jeg velger mine kamper med omhu. Hvor lang tid bruker man på å ta ned et dosete egentlig? Det tar lenger tid og kjefte om slikt enn å gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss finner vi ikke noe annet å krangle om en dosetet, så her diskuteres dets posisjon til krampen tar oss!

(Nei. Aldri.)

Forslag til nye krangletemaer, sånn for å få litt variasjon:

* skal dorullen henge med papiret ut eller inn?

* Hva er opp og hva er ned på et blankt a4-ark?

* Hva kom først: Høna eller egget?

* Har fiskeboller øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene og har bare døtre. Hvis en mann kommer på besøk en sjelden gang krangler jeg ikke selvom dosetet er oppe når han går. Men, den gangen jeg var gift var dosetet evig krangelemne og en stor grunn til at jeg ble skilt;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Jeg bor alene og har bare døtre. Hvis en mann kommer på besøk en sjelden gang krangler jeg ikke selvom dosetet er oppe når han går. Men, den gangen jeg var gift var dosetet evig krangelemne og en stor grunn til at jeg ble skilt;-(

Er dette seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til nye krangletemaer, sånn for å få litt variasjon:

* skal dorullen henge med papiret ut eller inn?

* Hva er opp og hva er ned på et blankt a4-ark?

* Hva kom først: Høna eller egget?

* Har fiskeboller øyne?

Det er viktig for meg at dorullen henger ut. De andre tingene ville jeg ikke krangle om. Ingen gidder krangle med meg om fiskeboller har øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtHomeMom

Nei, det har aldri vært noe tema her i huset, de ekteskapene som "ryker" pga toalettseter har helt andre problemer enn nettopp dette setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Ja.

Vet ikke om jeg skal tro deg:-) Ingen mener vel at et dosete er viktigere enn at barna vokser opp sammen med begge sine foreldre hvis ekteskapet ellers er bra?

Du gir jo litt inntrykk av her at dosetet var viktigere enn ungene dine. Derfor tror jeg vel helst at det måtte ligge noe alvorligere bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig for meg at dorullen henger ut. De andre tingene ville jeg ikke krangle om. Ingen gidder krangle med meg om fiskeboller har øyne.

''Ingen gidder krangle med meg om fiskeboller har øyne.''

Åjoda! :-) For de av oss som hadde ungdomstiden i Norge på 70-80-tallet, så var øyne-i-fiskebolle-diskusjonen' en gjenganger på SOS ("Svar Oss Søren") i bladet Det Nye :-)

(Om enn ikke like kjent som hans gammelnorskkurs, noe som senere førte til at Garfield fikk navnet "Pusur" på norsk *S*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal tro deg:-) Ingen mener vel at et dosete er viktigere enn at barna vokser opp sammen med begge sine foreldre hvis ekteskapet ellers er bra?

Du gir jo litt inntrykk av her at dosetet var viktigere enn ungene dine. Derfor tror jeg vel helst at det måtte ligge noe alvorligere bak.

Jeg har ikke skrevet noen steder at dosetet var viktigere enn ungene mine. Det er en konklusjon som er helt ute på viddene.

Dosetet var et viktig irritasjonsmoment og er det i mange ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ingen gidder krangle med meg om fiskeboller har øyne.''

Åjoda! :-) For de av oss som hadde ungdomstiden i Norge på 70-80-tallet, så var øyne-i-fiskebolle-diskusjonen' en gjenganger på SOS ("Svar Oss Søren") i bladet Det Nye :-)

(Om enn ikke like kjent som hans gammelnorskkurs, noe som senere førte til at Garfield fikk navnet "Pusur" på norsk *S*)

Jeg hadde ikke ungdomstida i Norge på denne tiden, men kanskje jeg finner en som hadde det og kan da krangle om fiskebolleøyne....hmmm...må innrømme at jeg forstår ikke hva det dreier seg om?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har aldri vært noe tema her i huset, de ekteskapene som "ryker" pga toalettseter har helt andre problemer enn nettopp dette setet.

Dette er et av de vanligste krangleemnene i ekteskap som ryker, og jeg har opplevd det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke ungdomstida i Norge på denne tiden, men kanskje jeg finner en som hadde det og kan da krangle om fiskebolleøyne....hmmm...må innrømme at jeg forstår ikke hva det dreier seg om?????

Nei, det er bare en tullediskusjon - helt meningsløs diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...