Gå til innhold

FU: Krangler dere over doseter?


Gjest Hulderen

Anbefalte innlegg

Nei, men her beviser du jo at dosetet ikke var den viktigste grunnen til at dere ble skilt og det var også poenget mitt.

Du var ikke fornøyd med fordelingen i sin helthet og da har det lite med dosetet og gjøre som jo er en bagatell.

Nei dosetet var ikke en bagatell og det mener jeg seriøst. Du kan ikke bagatellisere det som var et problem for meg, og det som er den vanligste grunnen til at ektepar krangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 203
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Dorthe

    14

  • tonie

    9

  • Katt-ja

    5

Mest aktive i denne tråden

Nei det kunne jeg ikke i alle tilfeller. Det er ikke bare å være fornøyd når det ikke er ordentlig som f.eks. at jeg fikk problemer med å ta ut sengetøyet. Hvorfor skulle jeg være fornøyd bare fordi han gjorde det på et eller annet vis og aldri tok hensyn til meg?

Det er forskjell på aldri å ta hensyn til og de få eksemplene du har nevnt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Mannen min skiftet også som oftest dekk sjøl før i tida, da vi hadde bil men mindre hjul. Nå er det ganske tungt å skifte.

Jeg har faktisk aldri lært å skifte dekk.

''Jeg har faktisk aldri lært å skifte dekk''

Jeg har ikke tenkt å lære det heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selv om mannen skifter dekk, har man da lov til å ha synspunkter på f eks tidspunktet for å skifte dekk, slik at man ikke venter til altfor langt ut på vinteren med å få på vinterdekk.

Jeg kunne ha gjort slik jeg gjør nå å betale for dekkskift, men det ville han aldri ha gått med på. Av og til skifter døtrene mine dekk for meg, men det er fysisk umulig for meg selv å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du gjør det du kan gjøre og du har selvfølgelig noen begrensninger som gjør at alt ikke er like enkelt :-)

Poenget er ikke hvem som gjør hva, men at det er et samarbeid.

Men jeg har bodd med to menn og de skjønte ikke det du skrev akkurat nå uten å ha truffet meg. Det betydde kick i ræva ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Nei dosetet var ikke en bagatell og det mener jeg seriøst. Du kan ikke bagatellisere det som var et problem for meg, og det som er den vanligste grunnen til at ektepar krangler.

'' Du kan ikke bagatellisere det som var et problem for meg, og det som er den vanligste grunnen til at ektepar krangler''

Jeg tviler ikke lenger på at det var et problem for deg, men jeg tror du tar veldig feil når du påstår dette er den vanligste grunnen til at ektepar krangler. Jeg tror ikke så mange ligger på det nivået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde vi ikke vært. Jeg er kjempelei meg over at jeg ikke fikk hjelp til utdannelse og merker at jeg er ambisiøs på ungenes vegne. Særlig dattera mi.

Jeg er helt enig, men å høre at vi bare skal godta ting slik de blir gjort så høres det ut som vi skal være som før og da blir vi lykkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har faktisk aldri lært å skifte dekk''

Jeg har ikke tenkt å lære det heller :-)

Tenk om du punkterer. NAF og Falken bytter ikke dekk for funksjonsfriske hvis de bare har punktert på et hjul. Og det er ikke tull, så det burde du lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på aldri å ta hensyn til og de få eksemplene du har nevnt her.

Dette er for dumt til å svare på. Tråden handler om krangling om doseter som meget vanlig i parforhold og ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for dumt til å svare på. Tråden handler om krangling om doseter som meget vanlig i parforhold og ekteskap.

Jeg tror at det at ekteskapet ditt gikk over styr ikke skyldes noe dosete-krangling. Du er generelt j' kranglete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Men jeg har bodd med to menn og de skjønte ikke det du skrev akkurat nå uten å ha truffet meg. Det betydde kick i ræva ;o)

Det forstår jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Du kan ikke bagatellisere det som var et problem for meg, og det som er den vanligste grunnen til at ektepar krangler''

Jeg tviler ikke lenger på at det var et problem for deg, men jeg tror du tar veldig feil når du påstår dette er den vanligste grunnen til at ektepar krangler. Jeg tror ikke så mange ligger på det nivået.

Hvis du aldri har hørt at dette er den vanligste grunnen til krangling i ekteskap så følger du ikke med. Det har ikke jeg tenkt å få inn i hodet på deg.

Jeg håper virkelig at du ikke representerer et vanlig kvinne-mann syn. Det er forhåpentligvis ikke mange på ditt nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig, men å høre at vi bare skal godta ting slik de blir gjort så høres det ut som vi skal være som før og da blir vi lykkelige.

Vi kan ikke gå tilbake i tid, men kanskje de som har slåss for selvbestemt abort, likelønn og svangerskapspermisjon ser det bedre. Alt hører jo sammen. Jeg tror alle under 40 tar slikt som en selvfølge. Særlig svangerskapspermisjonen og likelønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Jeg er helt enig, men å høre at vi bare skal godta ting slik de blir gjort så høres det ut som vi skal være som før og da blir vi lykkelige.

''Jeg er helt enig, men å høre at vi bare skal godta ting slik de blir gjort så høres det ut som vi skal være som før og da blir vi lykkelige''

Du drar den litt langt. Selvfølgelig er den samfunnsutviklingen vi har hatt bra for kvinner, men det er stor forskjell på å mene at vi skal godta og være lenket til kjøkkenbenken og det og bry seg om et dolokk. Du må jo se forsjellen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det at ekteskapet ditt gikk over styr ikke skyldes noe dosete-krangling. Du er generelt j' kranglete ;)

Nå er du stygg og ekkel. Stakkars mannen din. Fy så ufin du er, stakkars de som bor sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du stygg og ekkel. Stakkars mannen din. Fy så ufin du er, stakkars de som bor sammen med deg.

Stygg? Det er min subjektive oppfatning av deg og ditt skrevne ord. Du er j' kranglete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Tenk om du punkterer. NAF og Falken bytter ikke dekk for funksjonsfriske hvis de bare har punktert på et hjul. Og det er ikke tull, så det burde du lære.

Mannen min mener du tar feil De kommer nesten uansett årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg er helt enig, men å høre at vi bare skal godta ting slik de blir gjort så høres det ut som vi skal være som før og da blir vi lykkelige''

Du drar den litt langt. Selvfølgelig er den samfunnsutviklingen vi har hatt bra for kvinner, men det er stor forskjell på å mene at vi skal godta og være lenket til kjøkkenbenken og det og bry seg om et dolokk. Du må jo se forsjellen her?

Nei jeg synes du prøver å latterliggjøre andre kvinner og det får alle pigger ut på meg. Det kan godt hende at du og din mann aldri krangler, men i såfall har dere ikke noe særlig dybde i følelsene. Samme for meg. Jeg har utrolig liten tro på at dere er på et eller høyt kranglenivå slik du later til å tro at er det vanlige. Vanlige mennesker krangler om hverdagslige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg? Det er min subjektive oppfatning av deg og ditt skrevne ord. Du er j' kranglete :)

Og min oppfatning av deg er at du er stygg, ekkel og ufin. Det er utrolig mangel på respekt for andre mennesker å antyde noe om grunnen til skilsmisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...