Gå til innhold

FU: Krangler dere over doseter?


Gjest Hulderen

Anbefalte innlegg

Gjest AtHomeMom

Dette er et av de vanligste krangleemnene i ekteskap som ryker, og jeg har opplevd det selv.

''Dette er et av de vanligste krangleemnene i ekteskap som ryker, og jeg har opplevd det selv.''

Det er jeg i grunn klar over, men jeg nekter å tro at det er toalettsetet som er årsaken til kranglingen...

Selv har jeg opplevd en mindre god periode med min mann, og da var det hår i sluket i dusjen som var det store _synlige_ krangetemaet, men det er jo ikke der det faktisk ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 203
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Dorthe

    14

  • tonie

    9

  • Katt-ja

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletiden

Jeg har ikke skrevet noen steder at dosetet var viktigere enn ungene mine. Det er en konklusjon som er helt ute på viddene.

Dosetet var et viktig irritasjonsmoment og er det i mange ekteskap.

Du sier selv at dosetet var en viktig grunn til at du skilte deg.

Et dosete er jo ingen viktig grunn til å skille seg når man tenker på konsekvensene det gir.

Folk skiller seg helst av helt andre grunner og gjerne når det ikke er noe håp lenger. Ikke pga. et dosete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke kranglet akkurat, men det kan jo være litt kinkig å finne den rette stillingen akkurat der? Jeg mener, man kan bli ganske våt på knærne ved bakfra med lokket åpent, og da blir man jo litt muggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Hehe, ikke kranglet akkurat, men det kan jo være litt kinkig å finne den rette stillingen akkurat der? Jeg mener, man kan bli ganske våt på knærne ved bakfra med lokket åpent, og da blir man jo litt muggen.

He he, good one!

(Bruk en stol i stedet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier selv at dosetet var en viktig grunn til at du skilte deg.

Et dosete er jo ingen viktig grunn til å skille seg når man tenker på konsekvensene det gir.

Folk skiller seg helst av helt andre grunner og gjerne når det ikke er noe håp lenger. Ikke pga. et dosete.

Ja jeg sa at det var en viktig grunn, ikke at det var den eneste grunnen. Hvis mannen hadde vært interessert i å respektere meg så hadde han tatt ned dosetet. Det var han ikke og vi ble skilt. Vi hadde flere viktige krangleemner som f.eks. hvordan sengetøyet ble lagt i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men bare useriøs - på tull.

Svar Oss Søren var en tøyseside i et ungdomsblad.

Jeg lurte nesten på om jeg skulle kjøpe meg fiskeboller på mandag og sjekke om jeg så øyne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte nesten på om jeg skulle kjøpe meg fiskeboller på mandag og sjekke om jeg så øyne;-)

Tror kanskje diskusjonen dukket opp fordi fiskeboller innimellom kan ha svarte prikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Ja jeg sa at det var en viktig grunn, ikke at det var den eneste grunnen. Hvis mannen hadde vært interessert i å respektere meg så hadde han tatt ned dosetet. Det var han ikke og vi ble skilt. Vi hadde flere viktige krangleemner som f.eks. hvordan sengetøyet ble lagt i skapet.

'' Vi hadde flere viktige krangleemner som f.eks. hvordan sengetøyet ble lagt i skapet.''

Er det viktig hvordan sengetøy ligger i skapet? Mitt sengetøy er bare stappet tilfeldig inn der det er plass. Hvordan skal sengetøy ligge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Ja jeg sa at det var en viktig grunn, ikke at det var den eneste grunnen. Hvis mannen hadde vært interessert i å respektere meg så hadde han tatt ned dosetet. Det var han ikke og vi ble skilt. Vi hadde flere viktige krangleemner som f.eks. hvordan sengetøyet ble lagt i skapet.

''Vi hadde flere viktige krangleemner som f.eks. hvordan sengetøyet ble lagt i skapet''

La ha sengetøyet i skapet altså? Jeg må være et tålmodig menneske skjønner jeg nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Vi hadde flere viktige krangleemner som f.eks. hvordan sengetøyet ble lagt i skapet.''

Er det viktig hvordan sengetøy ligger i skapet? Mitt sengetøy er bare stappet tilfeldig inn der det er plass. Hvordan skal sengetøy ligge?

Jeg er kort og måtte alltid strekke meg opp. Jeg vil ha sengetøy i skapet slik at jeg kan ta tak i bretten og få det ut slik at jeg ikke drar det utav skapet. Det er ikke noe vanskeligere å legge deg inn i skapet på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi hadde flere viktige krangleemner som f.eks. hvordan sengetøyet ble lagt i skapet''

La ha sengetøyet i skapet altså? Jeg må være et tålmodig menneske skjønner jeg nå :-)

Spør du om han la sengetøyet i skapet? Det har ingenting med din tålmodighet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Jeg er kort og måtte alltid strekke meg opp. Jeg vil ha sengetøy i skapet slik at jeg kan ta tak i bretten og få det ut slik at jeg ikke drar det utav skapet. Det er ikke noe vanskeligere å legge deg inn i skapet på den måten.

På Ikea har de noen kjekke krakker til den slags bruk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kort og måtte alltid strekke meg opp. Jeg vil ha sengetøy i skapet slik at jeg kan ta tak i bretten og få det ut slik at jeg ikke drar det utav skapet. Det er ikke noe vanskeligere å legge deg inn i skapet på den måten.

Jeg skjønner den krangelen fordi jeg blir råirritert når ting er lagt slik at jeg ikke får fatt i det. For ikke å snakke om når besøkende/minstemann slenger skoene sine midt i gangen så jeg ikke kommer fram, det er rett før jeg kaster dem i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Ikea har de noen kjekke krakker til den slags bruk :-)

Mener du seriøst at jeg skulle ha skaffet meg en krakk for å få tak i et dynetrekk slik at han slapp å sette det ordentlig inn i skapet? Jeg har ingenting til overs for dere såkalte tålmodige kvinner som underkaster dere mennenes latskap. Hvis du seriøst mener at en mann ikke kan vaske sengetøy, brette det sammen og legge det inn i et skap så forstår jeg ikke din kritikk av arabere. Du passer da sammen med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje diskusjonen dukket opp fordi fiskeboller innimellom kan ha svarte prikker.

Jeg spiser helst ikke fiskeboller, men likevel ofte nok til at jeg aldri har sett øyne på dem? Var ikke vant til dem som barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Mener du seriøst at jeg skulle ha skaffet meg en krakk for å få tak i et dynetrekk slik at han slapp å sette det ordentlig inn i skapet? Jeg har ingenting til overs for dere såkalte tålmodige kvinner som underkaster dere mennenes latskap. Hvis du seriøst mener at en mann ikke kan vaske sengetøy, brette det sammen og legge det inn i et skap så forstår jeg ikke din kritikk av arabere. Du passer da sammen med dem.

LOL.

Han vasker jo tøy og henger det opp til tørk.

Tror du han føler han underkaster seg meg når han skifter dekk på bilen min eller gjør andre ting?

Så lenge det er noenlunde lik fordeling, spiller det vel liten rolle hvem som gjør hva ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du seriøst at jeg skulle ha skaffet meg en krakk for å få tak i et dynetrekk slik at han slapp å sette det ordentlig inn i skapet? Jeg har ingenting til overs for dere såkalte tålmodige kvinner som underkaster dere mennenes latskap. Hvis du seriøst mener at en mann ikke kan vaske sengetøy, brette det sammen og legge det inn i et skap så forstår jeg ikke din kritikk av arabere. Du passer da sammen med dem.

Men det du sier bekrefter vel at det _egentlig_ ikke var dynterekkene si seg selv som var problemet - det blir bare et symbol/bevis på at han ikke bryrdde seg nok om deg og dine ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL.

Han vasker jo tøy og henger det opp til tørk.

Tror du han føler han underkaster seg meg når han skifter dekk på bilen min eller gjør andre ting?

Så lenge det er noenlunde lik fordeling, spiller det vel liten rolle hvem som gjør hva ?

Så du mener at du har ingen rett til å ha mening om dekkene på bilen, bilvasken eller noe annet siden han gjør det?

For min del kan du gjerne brette sengetøyet og legge det i skapet og ta ned dosetet ned etter han hvis du vil, men du bør kanskje tenke deg om to ganger før du spør skilte kvinner om de ikke tenkte på barna sine før skilsmissen. Det kan godt hende at du synes det er morsomt at jeg kranglet pga. dosete og sengetøy og mener at mannen din er heldig med din tålmodighet og underkastelse.

Jeg er seriøs og svarte deg på det i begynnelsen av tråden. Det var et viktig krangleemne slik det er i mange ekteskap. Du trenger ikke trekke frem dine såkalte "fantastiske" egenskaper som kone og mor. Skilsmisse kan skille etter seg sår som aldri gror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...