Gå til innhold

FU: Krangler dere over doseter?


Gjest Hulderen

Anbefalte innlegg

Gjest ekte kvinnfolk

Nei vi krangler ikke om det. Min kjære enten sitter på setet, eller legger det ned etter seg :)

Så det er altså ringen vi snakker om ikke selve lokket? Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal legge ned det det lokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 203
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Dorthe

    14

  • tonie

    9

  • Katt-ja

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna

Så det er altså ringen vi snakker om ikke selve lokket? Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal legge ned det det lokket.

Det kan jeg forklare deg.

Det må ligge nede slik at ikke han mister barbermaskina oppi do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben på damedoen er det svært sjeldent at dosetet ligger nede. Eller er det doringen dere snakker om??

Hehe, ikke sikkert vi kvinnfolk er så mye bedre enn mannfolk lell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan man si hva man mener, og be om at det blir respektert.

Men man kan få som svar at han foretrekker å ha det slik, og ønsker å ha det respektert. Eller han sier OK, og begynner legge ned- men glemmer det i 20% av tilfellene.

Hva gjør man da? Jo, man kan starte en stor krangel som varer flere år, og kanskje blir man kvitt hele problemet fordi ekteskapet oppløses.

Eller forsøker man å ha litt takhøyde, og godtar hans "feil"?

Jeg velger det siste. Jeg innser jo også at jeg har noen "feil" jeg også. Jeg er feks elendig til å plassere ting i oppvaskmaskinen i følge han. Heldigvis holder han ut med meg likevel. ;-)

Ja, som sagt så ser jeg ingen grunn til å lage oppstuss av dette. Alle har feil og det første en bør unngå er å peke på alle feilene til min kjære, for jeg har mange feil sjølv :) Å krangle om at dosettet ikke er nede blir bare for tåpelig for meg, vil jo bevare kjærligheten :) og jeg vet at gneldrete kvinnfolk er det verste menn vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du seriøst at jeg skulle ha skaffet meg en krakk for å få tak i et dynetrekk slik at han slapp å sette det ordentlig inn i skapet? Jeg har ingenting til overs for dere såkalte tålmodige kvinner som underkaster dere mennenes latskap. Hvis du seriøst mener at en mann ikke kan vaske sengetøy, brette det sammen og legge det inn i et skap så forstår jeg ikke din kritikk av arabere. Du passer da sammen med dem.

''Jeg har ingenting til overs for dere såkalte tålmodige kvinner som underkaster dere mennenes latskap.''

Noen av oss henger oss ikke opp i sånne bagateller. Jeg er heldigvis ikke så opphengt i orden at jeg gidder å irritere meg over skohauger i gangen, sengetøy og doseter. Tar en nødrydding når det trengs, (når vi skal ha gjester) og dropper muggenheten i hverdagen. Henger opp yttertøy til tenåringen istedetfor å kjefte. Sparer kjeftingen til seriøse saker.

Men, må innrømme at jeg kan irritere meg en anelse om det er doRINGEN som står oppe,- det er litt verre. Dolokket legger ikke jeg ned heller (og det er ettersom jeg har forstått det dere mener med dosetet?). Det er jo aldri noen som skal bruke doen med lokket nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er altså ringen vi snakker om ikke selve lokket? Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal legge ned det det lokket.

Det er lett å miste ting oppi der, særlig for unger som driver og svirrer rundt overalt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det kan jeg forklare deg.

Det må ligge nede slik at ikke han mister barbermaskina oppi do.

For en herlig tråd;) Jeg sitter og ler høyt for meg selv....;)))

Miste barbermaskinen i do.....LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Dette er for dumt til å svare på. Tråden handler om krangling om doseter som meget vanlig i parforhold og ekteskap.

''Tråden handler om krangling om doseter som meget vanlig i parforhold og ekteskap.''

Nei, tvert i mot. Denne tråden viser at det er svært få parforhold og ekteskap som har krangler om doseter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så spørsmålet er: har du kranglet om stillingen på dosetet?''

Nei,her i huset krangler vi ikke om dosetet. Regelen er at et dosete skal være igjen uansett om en har tatt opp bare lokket eller ringen. Dermed starter alle likt når de kommer til doen hehe....alt er lukket!

Min venninne og mann har dosete som lukker seg selv,meget praktisk,og ønsker meg det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde det var doringen som angivelig skaper krangler, fordi menn tar den opp når de pisser, ikke selve setet.

Uansett: Jeg har aldri kranglet med noen om dette. Men har opplevd å liste meg inn på do om natta uten å slå på lyset på badet, og så få en ubehagelig overraskelse når jeg setter meg rett ned på porselenet fordi ringen står oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt aldri. Hvis jeg misliker posisjonen til doringen, endrer jeg den. Regner med at mann og sønn gjør det samme (datteren min har flyttet hjemmefra, men det hadde ingenting med toalettforholdene å gjøre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg trodde det var doringen som angivelig skaper krangler, fordi menn tar den opp når de pisser, ikke selve setet.

Uansett: Jeg har aldri kranglet med noen om dette. Men har opplevd å liste meg inn på do om natta uten å slå på lyset på badet, og så få en ubehagelig overraskelse når jeg setter meg rett ned på porselenet fordi ringen står oppe.

'' så få en ubehagelig overraskelse når jeg setter meg rett ned på porselenet fordi ringen står oppe.''

En får et kaldt sjokk ja;) I tillegg blir doen så langt nede, he, he;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt aldri. Hvis jeg misliker posisjonen til doringen, endrer jeg den. Regner med at mann og sønn gjør det samme (datteren min har flyttet hjemmefra, men det hadde ingenting med toalettforholdene å gjøre).

''(datteren min har flyttet hjemmefra, men det hadde ingenting med toalettforholdene å gjøre).''

Tjihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt aldri. Hvis jeg misliker posisjonen til doringen, endrer jeg den. Regner med at mann og sønn gjør det samme (datteren min har flyttet hjemmefra, men det hadde ingenting med toalettforholdene å gjøre).

''(datteren min har flyttet hjemmefra, men det hadde ingenting med toalettforholdene å gjøre).''

Er du HEEEELT sikker på det? ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''(datteren min har flyttet hjemmefra, men det hadde ingenting med toalettforholdene å gjøre).''

Er du HEEEELT sikker på det? ;-)

Med vennlig hilsen

''Er du HEEEELT sikker på det? ;-)''

Her må vi gå mer i dybden, tenker jeg;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en myte at kvinner rabler på doseter, og de som gjør det gjør det fordi de er av typen som tror de må rable pga sånt, gjerne fordi de har sett det på Sex og Singelliv eller annet ræl, og konkluderer med at skikkelig kvinner skal rable på sånt.

Jeg har aldri tatt ned dosetet i hele mitt liv, og den eneste gangen noen har bemerket dette var da jeg var sammen med ei som nevnt over. Hun bemerket det ikke fordi det er sånn kvinner er, men fordi hun var forrykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...