Gå til innhold

FU: Krangler dere over doseter?


Gjest Hulderen

Anbefalte innlegg

Gjest verinoca

På jobben på damedoen er det svært sjeldent at dosetet ligger nede. Eller er det doringen dere snakker om??

''På jobben på damedoen er det svært sjeldent at dosetet ligger nede. Eller er det doringen dere snakker om??''

Vil da tro et dosete er noe man sitter på. Mao doringen, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 203
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Dorthe

    14

  • tonie

    9

  • Katt-ja

    5

Mest aktive i denne tråden

Hehe, ok da :-) Kan ikke argumentere mot selveste Mythbusters :-)

Du får heller benytte deg av Seinfeld-argumentet for lukking av dolokk:

Ved et uhell klarte han å rive overende tannglasset slik at kjærestens tannbørste falt i doskåla. Han rakk ikke å si fra til henne før hun brukte den, Han klarer ikke å la være å se for sitt indre tannbørsta i doskåla, og nekter å kysse dama...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like laid back som en mann? Er du virkelig stolt av å beskrive deg som en mann?

Tror du virkelig at det er noe å skryte av hvis mannen din plukker opp klærne etter deg og irriterer seg over det at du sier med et smil: Jeg er som en mann?

Du eier visst ikke sans for humor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei aldri. Jeg legger forøvrig alltid lokket ned etter meg fordi jeg har blitt opplært til det.

Jeg trodde først dette var en tråd om krangling over dosetter, men det er jo noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei aldri. Jeg legger forøvrig alltid lokket ned etter meg fordi jeg har blitt opplært til det.

Jeg trodde først dette var en tråd om krangling over dosetter, men det er jo noe helt annet.

*knegg* Her i huset finnes ikke en eneste dosett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg* Her i huset finnes ikke en eneste dosett:-)

Jeg har tre, tror jeg. En fikk jeg i gave, og de to andre vet jeg ikke hvor kom fra, men ingen er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre, tror jeg. En fikk jeg i gave, og de to andre vet jeg ikke hvor kom fra, men ingen er i bruk.

Det var da en pussig ting å gi i gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en pussig ting å gi i gave!

Jeg fikk det i avskjedsgave fra et sykehus. Med piller i. Sammen med epikrise. Jeg kunne heller tenkt meg et diplom for at jeg holdt ut der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det i avskjedsgave fra et sykehus. Med piller i. Sammen med epikrise. Jeg kunne heller tenkt meg et diplom for at jeg holdt ut der.

ok, fra et sykehus blir det jo litt annerledes. :-) Så for meg at dette var julegave fra tante Olga eller vertinnegave fra en som var bedt til middags :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Du får heller benytte deg av Seinfeld-argumentet for lukking av dolokk:

Ved et uhell klarte han å rive overende tannglasset slik at kjærestens tannbørste falt i doskåla. Han rakk ikke å si fra til henne før hun brukte den, Han klarer ikke å la være å se for sitt indre tannbørsta i doskåla, og nekter å kysse dama...;-)

Pertentlige Seinfeld plukker den altså opp og setter den på plass igjen?? Logisk brist ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt i stuss her. Med dosete - mener man da ringen man sitter på eller lokket? At man (menn) legger ned ringen etter å ha tisset er vel en selvfølge (selv om det slurves litt), men diskusjonen går vel omkring viktigheten av å ta ned _lokket_ på dosetet etter seg?

Må til bunns i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pertentlige Seinfeld plukker den altså opp og setter den på plass igjen?? Logisk brist ;-))

Jeg husker ikke akkurat hvordan dette gikk til. Kanskje hun kom inn mens han sto der med den i hånda og han ble stum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du eier visst ikke sans for humor:)

Hehe....fordi jeg ikke skriver smilefjeser, tror du det er sans for humor? Hvordan du kan komme frem til denne konklusjonen vil være vanvittig morsomt for mange rundt meg................

Jeg ser ingenting humoristisk i å si til meg at skapene var mine da jeg var gift og at jeg skulle ha bedt han om å legge sengetøyet et annet sted i skapet så han kunne ha sluppet å legge dem inn med bretten ut. Tror du virkelig at han hadde heller tatt den..................hahaha for en humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe....fordi jeg ikke skriver smilefjeser, tror du det er sans for humor? Hvordan du kan komme frem til denne konklusjonen vil være vanvittig morsomt for mange rundt meg................

Jeg ser ingenting humoristisk i å si til meg at skapene var mine da jeg var gift og at jeg skulle ha bedt han om å legge sengetøyet et annet sted i skapet så han kunne ha sluppet å legge dem inn med bretten ut. Tror du virkelig at han hadde heller tatt den..................hahaha for en humor.

Du virker veldig bitter, segunda. Jeg føler med deg, men det virker jo som det er sånn du faktisk vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker veldig bitter, segunda. Jeg føler med deg, men det virker jo som det er sånn du faktisk vil ha det.

Bitter på hvem? Deg? Du trenger ikke føle med meg, men det er koselig at du nevner det. Jeg er vant til misunnelighet fra alle kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitter på hvem? Deg? Du trenger ikke føle med meg, men det er koselig at du nevner det. Jeg er vant til misunnelighet fra alle kanter.

Å? Hvorfor det? Jeg mener ikke å snoke, men siden du sier A blir man jo nysgjerrig på B:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Hvorfor det? Jeg mener ikke å snoke, men siden du sier A blir man jo nysgjerrig på B:)

Hvorfor jeg er vant til misunnelighet?????? Hva mener du med A og B?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Det var da en pussig ting å gi i gave!

Dosetter er en utmerket gave, til riktig person. Min bestefar begynte å rote med pillene sine, men ble bare sur når folk prøvde å hjelpe ham. Så fikk han en dosett i gave fra meg. Nå fyller han opp dosetten en gang i uken, og har full kontroll. det er en helt genial oppfinnelse, for når han lurer på om han har husket å ta pillene eller ikke, bare sjekker han riktig bur for å se om det er tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre, tror jeg. En fikk jeg i gave, og de to andre vet jeg ikke hvor kom fra, men ingen er i bruk.

Jeg også trodde det var en krangel om dosetter, hehe. Skjønner ikke at dette skal være noe å krangle om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg er vant til misunnelighet?????? Hva mener du med A og B?

Hvorfor du er vant til misunnelse, ja. Du sier du er vant til å møte misunnelse fra andre(A), da er det jo et naturlig B å si noe om hvorfor folk er misunnelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...