Gå til innhold

FU: Krangler dere over doseter?


Gjest Hulderen

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er en myte at kvinner rabler på doseter, og de som gjør det gjør det fordi de er av typen som tror de må rable pga sånt, gjerne fordi de har sett det på Sex og Singelliv eller annet ræl, og konkluderer med at skikkelig kvinner skal rable på sånt.

Jeg har aldri tatt ned dosetet i hele mitt liv, og den eneste gangen noen har bemerket dette var da jeg var sammen med ei som nevnt over. Hun bemerket det ikke fordi det er sånn kvinner er, men fordi hun var forrykt.

''Hun bemerket det ikke fordi det er sånn kvinner er, men fordi hun var forrykt.''

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 203
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Dorthe

    14

  • tonie

    9

  • Katt-ja

    5

Mest aktive i denne tråden

Absolutt aldri. Hvis jeg misliker posisjonen til doringen, endrer jeg den. Regner med at mann og sønn gjør det samme (datteren min har flyttet hjemmefra, men det hadde ingenting med toalettforholdene å gjøre).

''(datteren min har flyttet hjemmefra, men det hadde ingenting med toalettforholdene å gjøre).''

*he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kort og måtte alltid strekke meg opp. Jeg vil ha sengetøy i skapet slik at jeg kan ta tak i bretten og få det ut slik at jeg ikke drar det utav skapet. Det er ikke noe vanskeligere å legge deg inn i skapet på den måten.

''Jeg er kort og måtte alltid strekke meg opp. Jeg vil ha sengetøy i skapet slik at jeg kan ta tak i bretten og få det ut slik at jeg ikke drar det utav skapet''

Du vil ditt og du vil datt. Hvis man skal leve i et parforhold må man godta at den andre ikke nødvendigvis vil ha det på samme måten. Du kunne jo bare organsisert skapene dine litt annerledes hvis det var en så stor sak for deg å slippe å stå på krakk. HVorfor gjorde du ikke det? Det er du som har et problem med det, og da er det opp til deg å tilrettelegge, det er min mening om saken. Man kan bare ikke forvente at hele verden skal tilpasse seg ens ønsker og meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker deg om så ser du nok hvor sannsynlig det er at dosete er den vanligste årsaken til krangling i ekteskap. En mann går flere ganger i døgnet på do, men f.eks. legger ikke sengetøy i skapet mer enn en til to ganger i måneden. Han leser ikke avisen like ofte som han går på do, og sannsynligvis så promper han ikke like ofte foran kona som han går på do.

Hvorfor tror du ideen om dosete som går ned av seg selv kommer fra? Prektige hustruer som deg som setter ned dosetet for mannen sin?

''Hvis du tenker deg om så ser du nok hvor sannsynlig det er at dosetet er den vanligste årsaken til krangling i ekteskap''

Jeg synes det helt usannsynlig, uansett hvor mange ganger jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du seriøst at jeg skulle ha skaffet meg en krakk for å få tak i et dynetrekk slik at han slapp å sette det ordentlig inn i skapet? Jeg har ingenting til overs for dere såkalte tålmodige kvinner som underkaster dere mennenes latskap. Hvis du seriøst mener at en mann ikke kan vaske sengetøy, brette det sammen og legge det inn i et skap så forstår jeg ikke din kritikk av arabere. Du passer da sammen med dem.

Dette handler vel heller om å la være å henge seg opp i bagateller. Enten det gjelder doringer, tannkremtuber eller skap.

Jeg har vært gift med en som bare kunne åpne skuffer, skap og dører. Han lukket dem aldri, bortsett fra kjøleskapdøra hedigvis.

Men det var helt andre grunner til skilsmissen.

Derimot kan jeg forstå at hvis forholdet og stemningen først er dårlig, kan slike bagateller irritere mer enn normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler vel heller om å la være å henge seg opp i bagateller. Enten det gjelder doringer, tannkremtuber eller skap.

Jeg har vært gift med en som bare kunne åpne skuffer, skap og dører. Han lukket dem aldri, bortsett fra kjøleskapdøra hedigvis.

Men det var helt andre grunner til skilsmissen.

Derimot kan jeg forstå at hvis forholdet og stemningen først er dårlig, kan slike bagateller irritere mer enn normalt.

''Jeg har vært gift med en som bare kunne åpne skuffer, skap og dører. Han lukket dem aldri''

Du - han har begynt å jobbe i samme etasjen som meg, litt av et sammentreff!

Forøvrig synes jeg du skrev mye fornuftig i innlegget ditt. Ett av de få seriøse i tråden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg har vært gift med en som bare kunne åpne skuffer, skap og dører. Han lukket dem aldri''

Du - han har begynt å jobbe i samme etasjen som meg, litt av et sammentreff!

Forøvrig synes jeg du skrev mye fornuftig i innlegget ditt. Ett av de få seriøse i tråden ;-)

:-)

Jeg husker særlig en langvarig kuldeperiode en vinter, da vi var avhengig av å ha døra mellom stua og gangen lukket for å holde varmen. Han klarte bare ikke å lukke døra etter seg! Etter en stund ga jeg opp å være mora hans og sluttet å si fra. Det var lettere å gå bort og lukke den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvis du tenker deg om så ser du nok hvor sannsynlig det er at dosetet er den vanligste årsaken til krangling i ekteskap''

Jeg synes det helt usannsynlig, uansett hvor mange ganger jeg tenker meg om.

Enig. Hvis man først krangler over bagateller, hjelper det ikke om den parten som ifølge den andre gjør feil forbedrer seg. Da vil bare en bagatell til dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men bare useriøs - på tull.

Svar Oss Søren var en tøyseside i et ungdomsblad.

Husker du at han opprinnelig kalte seg Simen, men måtte skifte til Søren da en annen påberopte seg enerett til Simen-navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du at han opprinnelig kalte seg Simen, men måtte skifte til Søren da en annen påberopte seg enerett til Simen-navnet?

Nei det husker jeg ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Jeg tror det er en myte at kvinner rabler på doseter, og de som gjør det gjør det fordi de er av typen som tror de må rable pga sånt, gjerne fordi de har sett det på Sex og Singelliv eller annet ræl, og konkluderer med at skikkelig kvinner skal rable på sånt.

Jeg har aldri tatt ned dosetet i hele mitt liv, og den eneste gangen noen har bemerket dette var da jeg var sammen med ei som nevnt over. Hun bemerket det ikke fordi det er sånn kvinner er, men fordi hun var forrykt.

''Jeg tror det er en myte at kvinner rabler på doseter, og de som gjør det gjør det fordi de er av typen som tror de må rable pga sånt, gjerne fordi de har sett det på Sex og Singelliv eller annet ræl, og konkluderer med at skikkelig kvinner skal rable på sånt.''

Jeg tror du her rett i det. Det er dessverre en del tåpelige myter om kvinner og menn fordi de holdes i hevd av folk som tror at det skal være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

''Hvis du tenker deg om så ser du nok hvor sannsynlig det er at dosetet er den vanligste årsaken til krangling i ekteskap''

Jeg synes det helt usannsynlig, uansett hvor mange ganger jeg tenker meg om.

Støttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er altså ringen vi snakker om ikke selve lokket? Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal legge ned det det lokket.

Det er jo ringen det er litt ekkelt om ikke blir lagt ned... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tråden handler om krangling om doseter som meget vanlig i parforhold og ekteskap.''

Nei, tvert i mot. Denne tråden viser at det er svært få parforhold og ekteskap som har krangler om doseter.

Hehe tror du dolhustruer er representative for dosetekrangling. Det er like sannsynlig som at dolmødre representerer norske mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg er kort og måtte alltid strekke meg opp. Jeg vil ha sengetøy i skapet slik at jeg kan ta tak i bretten og få det ut slik at jeg ikke drar det utav skapet''

Du vil ditt og du vil datt. Hvis man skal leve i et parforhold må man godta at den andre ikke nødvendigvis vil ha det på samme måten. Du kunne jo bare organsisert skapene dine litt annerledes hvis det var en så stor sak for deg å slippe å stå på krakk. HVorfor gjorde du ikke det? Det er du som har et problem med det, og da er det opp til deg å tilrettelegge, det er min mening om saken. Man kan bare ikke forvente at hele verden skal tilpasse seg ens ønsker og meninger.

Takk for et idiotisk svar. Jeg vil ditt og jeg vil datt og så skriver du om mine skap og hvordan jeg kunne organisert dem. He he var det da ikke hans skap?

Jeg forstår at det er langt i land med å bevisstgjøre kvinner på at de trenger ikke å logre med halen overfor sine menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et idiotisk svar. Jeg vil ditt og jeg vil datt og så skriver du om mine skap og hvordan jeg kunne organisert dem. He he var det da ikke hans skap?

Jeg forstår at det er langt i land med å bevisstgjøre kvinner på at de trenger ikke å logre med halen overfor sine menn.

http://www.koweb.no/?id=2 ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...