Gå til innhold

FU: Krangler dere over doseter?


Gjest Hulderen

Anbefalte innlegg

Nei jeg synes du prøver å latterliggjøre andre kvinner og det får alle pigger ut på meg. Det kan godt hende at du og din mann aldri krangler, men i såfall har dere ikke noe særlig dybde i følelsene. Samme for meg. Jeg har utrolig liten tro på at dere er på et eller høyt kranglenivå slik du later til å tro at er det vanlige. Vanlige mennesker krangler om hverdagslige ting.

''Vanlige mennesker krangler om hverdagslige ting.''

Fordi de ikke skjønner bedre. Det er de samme menneskene som spørr seg selv hva som gikk galt når kjærligheten er borte og skilsmissen et faktum. At du i tillegg hevder at de som krangler har mer dybde i følelsene sine er jo hinsides latterlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 203
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Dorthe

    14

  • tonie

    9

  • Katt-ja

    5

Mest aktive i denne tråden

Tenk om du punkterer. NAF og Falken bytter ikke dekk for funksjonsfriske hvis de bare har punktert på et hjul. Og det er ikke tull, så det burde du lære.

Det er ikke riktig. Du trenger ikke bevise noen funksjonshemninger for å få hjelp. Jeg kan ikke skifte dekk av fysiske grunner og har fått hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vanlige mennesker krangler om hverdagslige ting.''

Fordi de ikke skjønner bedre. Det er de samme menneskene som spørr seg selv hva som gikk galt når kjærligheten er borte og skilsmissen et faktum. At du i tillegg hevder at de som krangler har mer dybde i følelsene sine er jo hinsides latterlig....

Hehehehe...le så mye du vil. Du er stygg,ekkel og ufin, mer har jeg ikke å si til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min oppfatning av deg er at du er stygg, ekkel og ufin. Det er utrolig mangel på respekt for andre mennesker å antyde noe om grunnen til skilsmisse.

Det er min klare oppfatning at kvinner som gneldrer over sengetøy lagt i feil hylle, at støvtørking ikke er gjort bra nok (så man må gjøre det etter dem) og at dosettet ikke er lukket er medvirkende til at ekteskap går i oppløsning ja. Om det gjør meg stygg og ufin får så være hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Hvis du aldri har hørt at dette er den vanligste grunnen til krangling i ekteskap så følger du ikke med. Det har ikke jeg tenkt å få inn i hodet på deg.

Jeg håper virkelig at du ikke representerer et vanlig kvinne-mann syn. Det er forhåpentligvis ikke mange på ditt nivå.

''Hvis du aldri har hørt at dette er den vanligste grunnen til krangling i ekteskap så følger du ikke med. Det har ikke jeg tenkt å få inn i hodet på deg''

Nei, det klarer du ikke få inn i hodet på meg, da det er feil. Det er utroskap som er den største årsaken til brudd.

''Jeg håper virkelig at du ikke representerer et vanlig kvinne-mann syn. Det er forhåpentligvis ikke mange på ditt nivå''

Jeg er opptatt av likestilling, men likestilling er ikke å styre andre familier og bestemme hvem som skal gjøre hva. Likestilling er at hver enkelt familie må finne ut hva som passer best for dem. Likestilling er lik fordeling. Like muligheter og like rettigheter. Hvis mannen min trives bedre med å skifte dekk enn å skifte sengetøy og jeg det motsatte, så er det ikke likestilling og bytte om på det. Da har du ikke forstått mye om likestilling.

Hvis du ønsker å skille deg pga. et dolokk, har du selvfølgelig rett til det, men jeg har rett til å undre meg over det om det hadde vært eneste årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe...le så mye du vil. Du er stygg,ekkel og ufin, mer har jeg ikke å si til deg.

Du er latterlig og barnslig hehehe og i tillegg j' kranglete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Nei jeg synes du prøver å latterliggjøre andre kvinner og det får alle pigger ut på meg. Det kan godt hende at du og din mann aldri krangler, men i såfall har dere ikke noe særlig dybde i følelsene. Samme for meg. Jeg har utrolig liten tro på at dere er på et eller høyt kranglenivå slik du later til å tro at er det vanlige. Vanlige mennesker krangler om hverdagslige ting.

''Det kan godt hende at du og din mann aldri krangler''

*Kremt*

Andre dolere vet noe annet, men det har dreid seg om viktigere ting da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Vi kan ikke gå tilbake i tid, men kanskje de som har slåss for selvbestemt abort, likelønn og svangerskapspermisjon ser det bedre. Alt hører jo sammen. Jeg tror alle under 40 tar slikt som en selvfølge. Særlig svangerskapspermisjonen og likelønn.

''Vi kan ikke gå tilbake i tid, men kanskje de som har slåss for selvbestemt abort, likelønn og svangerskapspermisjon ser det bedre''

Dette er svært viktige saker og sloss for, men du kan ikke sammenligne slik saker med et dolokk må du skjønne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min mener du tar feil De kommer nesten uansett årsak.

Det sto i Falks vedtekter før, men det er noen år siden. Kanskje de har forandret det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi kan ikke gå tilbake i tid, men kanskje de som har slåss for selvbestemt abort, likelønn og svangerskapspermisjon ser det bedre''

Dette er svært viktige saker og sloss for, men du kan ikke sammenligne slik saker med et dolokk må du skjønne :-)

Nei, jeg krangler bare med minstemann om dolokket og det fordi han ikke tar det opp når han tisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det kan godt hende at du og din mann aldri krangler''

*Kremt*

Andre dolere vet noe annet, men det har dreid seg om viktigere ting da :-)

Viktigere for hvem? Dolere? Hvorvidt dolere følger med i ditt ekteskap synes jeg er lite interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktigere for hvem? Dolere? Hvorvidt dolere følger med i ditt ekteskap synes jeg er lite interessant.

For meg. Jeg liker ikke å måtte vaske dosetet før jeg setter meg. Det er ikke alltid han treffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min klare oppfatning at kvinner som gneldrer over sengetøy lagt i feil hylle, at støvtørking ikke er gjort bra nok (så man må gjøre det etter dem) og at dosettet ikke er lukket er medvirkende til at ekteskap går i oppløsning ja. Om det gjør meg stygg og ufin får så være hehe

Jeg aner ingenting om deg, men hvis du har en mann liggende ved siden av deg om natta så synes jeg synd på han. Du gjør i hvert fall noe annet nå enn å ta deg av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvis du aldri har hørt at dette er den vanligste grunnen til krangling i ekteskap så følger du ikke med. Det har ikke jeg tenkt å få inn i hodet på deg''

Nei, det klarer du ikke få inn i hodet på meg, da det er feil. Det er utroskap som er den største årsaken til brudd.

''Jeg håper virkelig at du ikke representerer et vanlig kvinne-mann syn. Det er forhåpentligvis ikke mange på ditt nivå''

Jeg er opptatt av likestilling, men likestilling er ikke å styre andre familier og bestemme hvem som skal gjøre hva. Likestilling er at hver enkelt familie må finne ut hva som passer best for dem. Likestilling er lik fordeling. Like muligheter og like rettigheter. Hvis mannen min trives bedre med å skifte dekk enn å skifte sengetøy og jeg det motsatte, så er det ikke likestilling og bytte om på det. Da har du ikke forstått mye om likestilling.

Hvis du ønsker å skille deg pga. et dolokk, har du selvfølgelig rett til det, men jeg har rett til å undre meg over det om det hadde vært eneste årsak.

Jeg skrev at dosete var den vanligste årsaken til krangling i ekteskapet og du kommenterer at utroskap er den viktigste årsaken til brudd. Det er to forskjellige ting.

Jeg forelsket meg i en annen mann mens jeg fremdeles var gift. Tror du dosetet var en medvirkende årsak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den j' din er et eksempel på hvor lavt nivå du befinner deg på.

Jeg befinner meg ca 50 cm over gulvet og synes fortsatt at du fremstår som jævlig kranglete. Tok bort ' for din skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...