Gå til innhold

Skal du vaske til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi pusset jo opp stue og kjøkken, så de to rommene er rene. Har lyst til å ta noen rom litt ekstra skikkelig - for jeg så jo hvor mye støv/skitt det faktisk var på vegger og i taket da vi vasket ned i høst....

Men trolig blir det nedprioritert.... ;-) - så da blir det vel bare litt mer enn vanlig helgevask!

Annonse

Gjest Shira :o)

Nei. Sambo skal sikkert. Jeg har egentlig vaskehjelp klar til å starte, men sambo må rydde unna litt diverse før hun kan starte opp.

Hm, kanskje jeg skal få ordnet slik at hun kan ta det før jul. Jeg kan ikke selv, og akkurat det plager meg ikke nevneverdig *knegg*

[quote name=Shira :o)' timestamp='1289863578' post='4473915]

Nei. Sambo skal sikkert. Jeg har egentlig vaskehjelp klar til å starte, men sambo må rydde unna litt diverse før hun kan starte opp.

Hm, kanskje jeg skal få ordnet slik at hun kan ta det før jul. Jeg kan ikke selv, og akkurat det plager meg ikke nevneverdig *knegg*

Plager det deg ikke altså ;o)

Er det en ting som virkelig ikke plager meg så er det at noen andre vasker huset mitt. Dattera mi sier at den dagen hun skal bo sammen med noen er det første hun skal skaffe seg vaskehjelp og hun er frisk som en fisk.

Annonse

Er det en ting som virkelig ikke plager meg så er det at noen andre vasker huset mitt. Dattera mi sier at den dagen hun skal bo sammen med noen er det første hun skal skaffe seg vaskehjelp og hun er frisk som en fisk.

Jeg er frisk nok til å vaske, men jeg velger å la andre gjøre det. Jeg vil heller jobbe de timene ekstra i måneden og unne meg det.

Gjest Shira :o)

He he, nei ikke akkurat nå i allefall. Det kan irritere meg når det er noe jeg vil ha gjort og må vente på at andre skal, men nå har jo aldri vasking og rydding vært helt min greie da. ;o)

Jeg er frisk nok til å vaske, men jeg velger å la andre gjøre det. Jeg vil heller jobbe de timene ekstra i måneden og unne meg det.

Jeg skjønner det fryktelig godt. Husarbeid er bortkastet tid. Og jeg har tydeligvis lært det videre. Men jeg har tatt husarbeidet alene i mange år jeg og da. Selv om jeg aldri har skiftet sengetøy. Noen ting er verre å få til enn andre.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1289864325' post='4473930]

He he, nei ikke akkurat nå i allefall. Det kan irritere meg når det er noe jeg vil ha gjort og må vente på at andre skal, men nå har jo aldri vasking og rydding vært helt min greie da. ;o)

Irritere meg kan jeg også, men det er ikke min greie heller. Av alt jeg ikke kan gjøre er det det som plager meg minst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...