Gå til innhold

Skal du vaske til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, skal ikke feire jul.

Anonymkode: c52ff...231

Skrevet

Jeg kjøper vask av leiligheten en gang i måneden.  Nå reiser jeg bort i midten av desember og vaskehjelpen kommer dagen før jeg reiser.  Hun tar da grundig vask som vanlig.

Snodig at jeg drømte i natt at jeg kranglet med min eksmann om skift av sengetøy på juleaften😄.

Anonymkode: dbe8b...5ba

Skrevet

Siden noen har begynt å svare på en 10 år gammel tråd, som forsåvidt er like aktuell hvert år på denne tiden, så kan jo jeg også svare. Det blir nok vasket litt mer enn vanlig, men det sier egentlig mest om hvor lite jeg vasker til vanlig...

Skrevet

Jeg vasket badekar og vask i går, det så ikke ut. Glad ingen har sett det, var på tide. Får se om jeg tar litt mer etter hvert. 

Skrevet
42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vasket badekar og vask i går, det så ikke ut,.

Blir det ikke møkkete igjen innen jul?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, skal ikke feire jul.

Feire jul skal du ikke, og vaske skal du ikke, men du fikk i det minste spadd fram no gammal dritt 🎅

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke møkkete igjen innen jul?

Jo må vel ta det før jul igjen også :) Nå var det skikkelig ille, ekkelt når det er sånn. 

Skrevet
1 minutt siden, Kayia skrev:

Feire jul skal du ikke, og vaske skal du ikke, men du fikk i det minste spadd fram no gammal dritt 🎅

Litt sur i dag?

Skrevet

Jeg er ganske ryddig av meg, så får holde med vanlig vask. Men vinduene får være som de er 😝

Skrevet

Ja, jeg skal vaske meg til jul. Både foran og bak fra topp til tå. Alle våpen er alltid nypusset :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...