Gå til innhold

kosthold og malingt melanom


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei! jeg EKH skriver til deg på vegne av min mann som har malingt melanom med spredning til lungene. Han er med på et forskningsprosjekt der de gir ham cellegiften termodal i kombinasjon med en vaksine som de har laget av immunceller som de har silt ut fra blodet hans og blandet med noe de tok ut fra en svulst under armen + to proteiner som skulle være virksomme mot denne typen kreft, Vi har parallelt brukt kosthold i kampen mot kreften ut fra Kerftforeningens bok Mat mot kreft, og en del tips vi fikk fra Edgar Rivedal ang, mat og Malingt melanom, Men mannen min måtte gå ned til halv dose termodal på grunn av at han ikke tålte den så godt. Det har pr, dags dato ikke dannet seg nok T- celler til at han kan komme til trinn 2 i behandlingen, Vi fikk nettopp høre på Schrødingers katt at en blanding av Kesam og linfrøolje er like bra som cellegift, Vi vil følge behandlingen på sykehuset , men tror du det er o.k å bruke denne blandingen med kesam og linfrøolje som en forsterker når han ikke tar cellegift eller vil det være skadelig? Ser fram til et snarlig svar. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...