Parasoll Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Han liker feks doktor proktor, svein og rotta, harry potter, rampete robin, nifse nella, pulverheksa, Trylledrikken, gubben og katten, mamma mø (de siste har han kanskje vokst fra, men hører på de av og til :-) men han har hørt dem massevis av ganger og trenger noe nytt. Forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Min datter som snart er er 9 hører på "Gutten med Gullbuksene" litt forskjellig av Roald Dahl, Astrid Lindgren (Mio, min Mio, Ronja Røverdatter, Brødrene Løvehjerte, Mesterdetektiven Blomkvist), Lillebror&Knerten, Den Hemmelige Hagen, og akkurat nå hører vi Julemysteriet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jenta mi på 9 liker de samme bøkene som gutten din. Vi har nylig lest alle bøkene om Maria og Bendik, av Sverre Henmo - tror noen av dem er i lydbok. Kan virkelig anbefales! http://www.henmo.no/bokene.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 spiderwick 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Fikk noen tips der :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Min datter som snart er er 9 hører på "Gutten med Gullbuksene" litt forskjellig av Roald Dahl, Astrid Lindgren (Mio, min Mio, Ronja Røverdatter, Brødrene Løvehjerte, Mesterdetektiven Blomkvist), Lillebror&Knerten, Den Hemmelige Hagen, og akkurat nå hører vi Julemysteriet. For en fantastisk samling bøker:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.