UlrikkeE Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Snuppa har noen Sorel-støvler, sånne med uttakbare "sokker" inni... Jeg har tydeligvis ikke vært så flink som jeg burde til å tørke dem når hun har brukt dem, for nå lukter de surt... Jeg har tatt ut "sokken" og vasket både de og selve skoene i maskin på 30 graders ullvask. Det funka dårlig, lukter enda... Fant ut at "sokken" ikke er av ull, så nå vurderer jeg vanlig 40-graders vask... Andre tips for sure sko?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har hørt rykter om at kattesand funker fint på sure fotballsko i hvertfall. Sånn sand som klumper seg. Suger også til seg fukt fort som bare det. Har ikke prøvd det selv, men har fått tipset av en god husmorvenninne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppehøna Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Finnes vel noen sånne kuler man kan legge i fotballsko, mulig det kan funke for disse også? Vet ikke hvordan de brukes altså, har kun sett slikt i forbifarten i sportsbutikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spør der Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Skobutikkene har en spray mot sure sko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.