Gå til innhold

Blir det rølp og fyll på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldig baby som en har slik mor :)

De langt fleste babyer har en slik mor. Synes nesten det er rart at det behøver kommenteres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt bedugget da kanskje? :)

Antageligvis ikke. Jeg pleier ikke å innta så mye alkohol at det gjør noe, men jeg nyter gjerne alkohol.

Gjest Leva livet
Skrevet

Verken det ene eller det andre, tenker jeg.

Blir nok en del vin og champagne, men ikke rølp og fyll.

Pass på, jo mer du drikker jo mer får du lyst på. Det går slag i slag. :)

Gjest Leva livet
Skrevet

I år skal poden være sammen med sin far,så her blir det å reise bort. Og ja det blir noen pinner til maten,og en nyttårs dram eller 4...

Eller 10 tenker jeg ja. :)

Gjest Leva livet
Skrevet

Noen glass vin i løpet av kvelden. Men vi har barn, så om det blir 1 eller 4 glass kommer veldig an på hvorvidt de sovner før rakettene eller ikke.

Hvor gamle er de? Barn har ikke godt av å se fulle foreldre nei, så du er jammen med en god omsorgsperson. :)

Gjest Leva livet
Skrevet

Det blir verken rølp og fyll eller mozell.

Blir nok litt vin til maten, og kanskje litt mer vin, og litt champagne. Men ikke fyll.

Å kanskje litt mer, litt mer, litt mer osv. ;)

Gjest Leva livet
Skrevet

Blir nok en Brigg og en Cigarillo (eller to), tenker jeg.

Brigg selges vel ikke lengre, gjør det? Du får ta en tur på Polet og kjøpe inn noen sterkere saker ja. :)

Gjest Tuppehøna
Skrevet

Hvor gamle er de? Barn har ikke godt av å se fulle foreldre nei, så du er jammen med en god omsorgsperson. :)

De er begge under 7 år. ;-)

Gjest Leva livet
Skrevet

Det blir nok et glass vin eller to, men absolutt ingen rølp og fyll siden ungene er med.

Så bra, men når de har lagt seg så sklir det vel ut litt, eller? :)

Gjest Leva livet
Skrevet

Det blir nok rolig og alkoholfritt siden vi har unger i huset tenker jeg. :o) Ikke for det - fyll og rølp hadde det uansett ikke blitt, har aldri skjønt vitsen med det.

Som jeg skrev til en annen, når unga har lagt seg finner dere vel frem hjemmebrenten, eller? :)

Skrevet

Det er noen år siden det var rølp og fyll på nyttårsaften gitt! Litt å drikke til maten og litt champagne kl 12 holder lenge.

Satser på hyggelig men sen middag med unger og mann, fyre opp litt raketter og stjerneskudd før vi krryper til køys.

Gjest Leva livet
Skrevet

De er begge under 7 år. ;-)

Så bra. Da sovner de nok i 21-tiden. Da har dere nok av tid på å bli begugget. :)

Gjest Tuppehøna
Skrevet

Så bra. Da sovner de nok i 21-tiden. Da har dere nok av tid på å bli begugget. :)

Tja, tror jeg tar det rolig likevel. De våkner gjerne før klokka er 6 om morgenen.

Skrevet

Pass på, jo mer du drikker jo mer får du lyst på. Det går slag i slag. :)

Tja, har holdt det gående en stund, så tror nok jeg står han av! ;)

Skrevet

Så bra, men når de har lagt seg så sklir det vel ut litt, eller? :)

Absolutt ikke :) Ungene legger seg nok ikke noe særlig før oss på nyttårsaften. Dessuten drikker vi ALDRI noe særlig når ungene er i huset :)

Skrevet

Som jeg skrev til en annen, når unga har lagt seg finner dere vel frem hjemmebrenten, eller? :)

*hehe* Her i huset er vi mer eller mindre avholds så jeg må nok skuffe deg der.

• 5 år senere...
Skrevet
På 12/23/2010 den 0.36, org skrev:

Her blir det cola.

Kokka er godt.

Anonymkode: d6de8...537

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...