Gjest Ønsker meg barn Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei! Jeg var gravid i ca uke 5 + 2, har hatt litt brunlig utflod til og fra, dette har knapt vært synlig. For to dager siden fikk jeg litt murring nederst i magen samt en kraftig blødning med frisk blod, inkludert noe koagler. Blødningen varte et døgn før det stoppet helt opp, deretter har jeg igjen hatt litt brunlig utflod til og fra. Ingen smerter i magen. Brystene er fortsatt ømme og graviditetstestene er positive. Hva bør jeg gjøre? Er dette mest sannsynlig en spontanabort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det tar jo noen dager før graviditetshormonene er ute av kroppen, men ta kontakt med legen din over helgen eller over nyttår om vedkommende ikke er tilgjengelig før. Du kan ikke gjøre annet enn å se det an egentlig.... Men lykke til. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
violafiola Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det tar jo noen dager før graviditetshormonene er ute av kroppen, men ta kontakt med legen din over helgen eller over nyttår om vedkommende ikke er tilgjengelig før. Du kan ikke gjøre annet enn å se det an egentlig.... Men lykke til. *klem* Tusen takk for gode ord:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.