Gjest Modern77 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Rødt utslett, til dels sår... fikk mildison og A-krem, ble bra etter noen dager, så utbrudd igjen. Jeg tenker litt i retning allergi, spiste kransekake begge gangene før utbruddet. Allergi mot mandler? Bør jeg ligge unna alt av nøtter når jeg ammer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvis du mistenker at det er mandlene hun reagerer på så holder du deg selvsagt unna det. Om nøtter gir samme utslag som mandler vet jeg ikke, men om nøtter ikke er noe du MÅ ha så koster det ikke all verden å holde seg unna det den tiden man ammer. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Mandler og nøtter er jo allergifremkallende, så det er jo nærliggende å tro det er det som er årsaken. Jeg ville holdt meg unna nøtter og mandler. Noen typer nøtter er mye mer allergifremkallende enn mandler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.