Gå til innhold

eksem på baby - allergi?

Gjest Modern77

Anbefalte innlegg

Gjest Modern77

Rødt utslett, til dels sår...

fikk mildison og A-krem, ble bra etter noen dager, så utbrudd igjen.

Jeg tenker litt i retning allergi, spiste kransekake begge gangene før utbruddet. Allergi mot mandler? Bør jeg ligge unna alt av nøtter når jeg ammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du mistenker at det er mandlene hun reagerer på så holder du deg selvsagt unna det. Om nøtter gir samme utslag som mandler vet jeg ikke, men om nøtter ikke er noe du MÅ ha så koster det ikke all verden å holde seg unna det den tiden man ammer. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandler og nøtter er jo allergifremkallende, så det er jo nærliggende å tro det er det som er årsaken. Jeg ville holdt meg unna nøtter og mandler. Noen typer nøtter er mye mer allergifremkallende enn mandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...