Gjest kveitern Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fikk servert fiskemåltid her en dag, jeg spiser til vanlig lite fisk bortsett fra at jeg tar tran. Nå var dette kveite, men vet ikke om det var stor eller liten kveite. ser på nettet at gravide og ammende bør unngå visse fiskeslag, blant annet stor kveite. Er et fiskemåltid så farlig? eller er det hvis man spiser litt oftere fisk man bør unngå dette? Jeg visste ikke at det gjaldt kveite... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ett fiskemåltid går nok helt fint, det er vel helst om man spiser det mye og ofte. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Et fiskemåltid skader neppe. De mener vel gjentatte måltider med slik fisk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Man mener vel at stor rovfisk kan ha høyere innhold av enkelte miljøgifter enn mindre fisk. Men generelt er fisk sunt, og dette ene fiskemåltidet kan ikke skade barnet når du ammer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.