Gå til innhold

Amming og fisk

Gjest kveitern

Anbefalte innlegg

Gjest kveitern

Fikk servert fiskemåltid her en dag, jeg spiser til vanlig lite fisk bortsett fra at jeg tar tran.

Nå var dette kveite, men vet ikke om det var stor eller liten kveite. ser på nettet at gravide og ammende bør unngå visse fiskeslag, blant annet stor kveite.

Er et fiskemåltid så farlig? eller er det hvis man spiser litt oftere fisk man bør unngå dette? Jeg visste ikke at det gjaldt kveite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man mener vel at stor rovfisk kan ha høyere innhold av enkelte miljøgifter enn mindre fisk. Men generelt er fisk sunt, og dette ene fiskemåltidet kan ikke skade barnet når du ammer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...