Gjest tenåring ute om kvelden Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hva ville du ha sagt hvis tenåringsbarnet ditt på 15 år har gått ut kl. 22 om kvelden...og h*n har sagt at h*n kommer hjem kl. 24...og så har h*n bare gått ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det er vel greit. Det er jo ferie, vel? Jeg pleide å gå ut midt på natten i den alderen. Jeg gjorde ikke noe lugubert (ikke noe mer lugubert enn hva jeg gjorde i løpet av dagen, i alle fall) og mamma syntes ikke det var så farlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Skulle man si noe da? Er ikke det bare normalt da? 24 er da ikke sent for en 15 åring i ferien? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Da hadde jeg sagt; Ok, oppfør deg ordentlig, så ses vi kl tolv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Min tenåring på 14 har ikke faste innetider. Vi avtaler tid og sted alt etter som. Å komme hjem kl 24 er i grunnen helt greit, så lenge jeg vet om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Helt ok så lenge man vet at de ikke driver på med ting som er uønskelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenåringsmamma ja Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Mine ungdommer spør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Min 15-og-et-halvt-åring bruker spørreformen ("er det greit at.."), selv om han i praksis gir en beskjed (jeg går ut nå), hehe. Vi har en avtale om at han er hjemme senest 24 i helger/ ferie, og tar det opp på forhånd dersom han mener han skal være senere. Det blir stadig oftere slike diskusjoner... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Min tenåring på 14 har ikke faste innetider. Vi avtaler tid og sted alt etter som. Å komme hjem kl 24 er i grunnen helt greit, så lenge jeg vet om det. Min 14 åring må være hjemme klokka ni. Jeg vil ikke ha ham rekenes rundt omkring i Oslo etter den tida. Og han finner seg i det, men han har opplevd et par skremmende episoder så han er klar over at det kan være farlig. Bl.a var han på Galgeberg da han i bilen ble skutt og han synes store gjenger med gutter/menn er skumle og det har han jo all grunn til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.