org Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg lurer på når deres 13-åringer må inn om kvelden, siden jeg tror vi er litt strenge i forhold til alle andre. Det har vi hørt før, alle sier jo det, ikke sant? Men jeg tror faktisk det, som voksen også. Når må poden/ podinnen være inne når det er fri dagen etter? Og når det er skole dagen etter? Ikke når det er organiserte aktiviteter, da får de være til slutten, som alle andre, men typisk når de 'bare' er hos en kompis? *i villrede* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vi har ingen faste tider for vår 14-åring. Verken innetider eller leggetid. Har ikke hatt det for noen av mine barn. 14åringen er fornuftig og kommer stort sett hjem i rimelig tid. Hun ønsker selv å komme seg i seng for å være uthvilt neste dag. Om hun skal noe ekstra og blir sen sier hun alltid ifra på forhånd. Stort sett er hun hjemme til kl 22 på skoledager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Litt avhengig hva hun driver med, og hvem hun er sammen med. Er hun inne hos venninner, er regelen hjemme ni på hverdager. Er det rett i nærheten, kan hun ringe og da blir det avogtil halv ti, men aldri lenger enn der. Er hun ute, er det 8, da jeg ikke liker at ungen skal fly langs veien i mørket. Der kan det hende vi strekker oss til ni/halv ti på sommeren. Regelen er at hun skal være i seng kl ti, selv om vi ser at den blir tøyd i det lengste, så den kan innimellom bli nesten halv elleve før hun har rukket sim halvtime på badet. Men hun er aldri veldig vrien å vekke om morgenen så så lenge det går greit kan vi være litt slingrete med leggetidene. I helgene og ferien kan den bli både elleve og halv tolv før hun er i seng, men da kan hun sove lenge neste dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.