Gå til innhold

Trenger hjelp.....

Mor 71

Anbefalte innlegg

Jeg har ei datter på 14 som har bodd hos meg etter at faren hennes og jeg gikk fra hverandre. Dette er nå 8 år siden. I over 1 år nå har hun nektet å dra til far for hun sier at det er så kjedelig der og hun liker ikke den nye konen hans. Plutselig natt til nyttårsaften stakk hun av til faren. Hun sier at vi er så strenge og hun ikke får lov til noen ting. Det er grunner til at vi har vært strenge og vi må ha grenser for henne eller så vet jeg ikke hva hun kan finne på. Dette skjønner ikke faren. Jeg sjekket pc`n hennes i går og fant ut at eneste grunnen til at hun har dratt til faren er fordi der får hun lov til alt. Hvis han sier nei så bare begynner hun å gråte og da får hun lov..

Hun har også planer om å ha sex i nærmeste framtid. Jeg fortalte dette til faren og det virket ikke som han tok det så alvorlig. Hun hadde sagt at hun ville flytte dit og da mener han at hun må få lov til det.

Hun ble oppmuntret til å rømme av venninnen sin og moren hennes. Dette er ei venninne som har sviktet henne flere ganger og da har vi snakket med henne og trøster henne.

Jeg er veldig frustrert og vet ikke helt hvordan jeg skal takle situasjonen.

Blir veldig glad for råd og kanskje noen har erfart det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...