Gjest mokkadoll Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som vet og kan vise til eventuelle bestemmelser? har hørt 13 år, mens noen sier at det ikke finnes noen aldersgrense. Datteren min på 11 år maser, men jeg vil ikke. Flere i klassen hennes har facebook. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er 13 års aldersgrense og det står et eller annet sted på sidene til FB. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det sies å være 13-årsgrense, men det er jo ikke noe problem for yngre å opprette profil. Slik det er nå tror jeg at jeg ville holdt denne 13-årsgrensen overfor egne barn. Helst skulle jeg sett de ventet lenger. Men innen de er 13 år er det kanskje helt andre ting som fenger på nettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Klippet fra FB: ''Registration and Account Security Facebook users provide their real names and information, and we need your help to keep it that way. Here are some commitments you make to us relating to registering and maintaining the security of your account: ..... 5. You will not use Facebook if you are under 13.'' Men jeg tror at "de fleste" er der før de blir 13. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mokkadoll Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det sies å være 13-årsgrense, men det er jo ikke noe problem for yngre å opprette profil. Slik det er nå tror jeg at jeg ville holdt denne 13-årsgrensen overfor egne barn. Helst skulle jeg sett de ventet lenger. Men innen de er 13 år er det kanskje helt andre ting som fenger på nettet. Men det det står ingen plass at det er ulovlig for barn under 13 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Men det det står ingen plass at det er ulovlig for barn under 13 år. Her står det: 4. Registration and Account Security, punkt 5 http://www.facebook.com/#!/terms.php 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Men det det står ingen plass at det er ulovlig for barn under 13 år. ''No information from children under age 13. If you are under age 13, please do not attempt to register for Facebook or provide any personal information about yourself to us. If we learn that we have collected personal information from a child under age 13, we will delete that information as quickly as possible. If you believe that we might have any information from a child under age 13, please contact us through this help page.'' http://www.facebook.com/policy.php 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 ''No information from children under age 13. If you are under age 13, please do not attempt to register for Facebook or provide any personal information about yourself to us. If we learn that we have collected personal information from a child under age 13, we will delete that information as quickly as possible. If you believe that we might have any information from a child under age 13, please contact us through this help page.'' http://www.facebook.com/policy.php Såpass ja... Det er mange av klassevennene til både 6. og 4. klassingene mine som er på FB. Kanskje jeg skal gi beskjed? Neida, men jeg holder nå igjen på mine, enn så lenge... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Klippet fra FB: ''Registration and Account Security Facebook users provide their real names and information, and we need your help to keep it that way. Here are some commitments you make to us relating to registering and maintaining the security of your account: ..... 5. You will not use Facebook if you are under 13.'' Men jeg tror at "de fleste" er der før de blir 13. Søskenbarnet mitt er 9 år og på facebook. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.