Gå til innhold

Innvendig skjelving, smerter i legger


Gjest Anne-1968

Anbefalte innlegg

Gjest Anne-1968

Hei. Jeg har i en tid hatt mye innvendige skjelvinger i kroppen. Det føles nesten som det dirrer i blodet. Mest i overkroppen. Våkner også om natten av smerter i leggene, det er mest i venstre legg. Det kjennes ut som kramper, prøver å strekke ut, men føler ikke at det hjelper. Men har begynt å massere leggene på kvelden, i håp om at det skal bli bedre. Jeg får innimellom også følelsen av at jeg skal besvime. Jeg lener meg forover og det går over, men jeg kaldsvetter og fryser samtidig, og får trang til å tømme tarmen. Blir jo litt uvel etterpå, men det kan jo være litt angst. Jeg har slitt med angst i 7 år nå. Da var jeg mye syk, og etter ett år med undersøkelser viste det seg at jeg hadde matintoleranse. Jeg kuttet ut en del matvarer, og ble friskere. Men det er vel aldri EN dag jeg føler meg helt frisk. Har jo vært hos legen, men får inntrykk at å ikke bli trodd, for det er ikke noe galt på blodprøvene. Føler at jeg maser, og blir sett på som hypokonder. Men hva er dette?? Jeg føler jo at det er noe. Har også ganske høy puls. Ligger på 80-90 i hvilepuls. Jeg er 42 år, ikke røyker eller drikker alkohol. Drikker heller ikke brus, eller kaffe. Kun koffeinfri te innimellom. Er flink til å drikke vann. Er 172 høy, veier 62 kg. Lider av migrene. Har hatt det siden jeg var 18. Nå er jeg plaget med det en gang i måneden i forbindelse med mens. Dette er blitt kraftige anfall, som varer opptill 6 dager. 3 dager på venstre side, deretter 3 dager på høyre side. Jeg går jo på jobb i de fleste tilfeller, men noen ganger må jeg bli hjemme. Jobber på kontor foran datamaskin. Er ikke flink til å trene. Dessverre. Håper du kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ett forslag

Har du noe å ta for anfallene? Selv bruker jeg zomig og det hjelper på de fleste anfall, ellers har jeg det også i tre døgn. En kan også prøve cataflam rundt menstider, som også har migrene som indikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe å ta for anfallene? Selv bruker jeg zomig og det hjelper på de fleste anfall, ellers har jeg det også i tre døgn. En kan også prøve cataflam rundt menstider, som også har migrene som indikasjon.

Hei.

Jeg tar også zomig, har også cataflam.

Men det er på en måte ikke migrenen som er det verste nå.

Men ellers takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...