Gå til innhold

Forslag til babygave?

Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Min bestevenninne venter barn om en måned (en liten jente). Jeg kommer til å være fadder for barnet, og har lyst til å gi en fin gave når jeg kommer på besøk på sykehuset. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gi? Jeg tenker på noe litt mer enn blomster eller kosedyr. Pris er ikke så viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Det her er ikke bare til barnet,men også til mor da. En pakke eller forskjellige enkeltprodukter fra Mama Mio. Det skal visst være deilige hudpleieprodukter :o)

www.mamamio.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Et bilde til å henge over sengen? Gjerne et bilde som varer noen år. Vår minste fikk ett til dåpen for syv år siden, og det henger over sengen ennå. Koselig! :) (evt. kan du gi dette til dåpen, om det blir).

Jeg synes også Røros' tepper er veldig fine http://www.rorostweed.no/barnepledd.htm . De mønstrede teppene du kanskje kjenner finnes også i barnestørrelse og er kjempefine å bruke i vognen (med gjerne et mykere tepper innerst). Senere er teppene fine på barnerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er ikke bare til barnet,men også til mor da. En pakke eller forskjellige enkeltprodukter fra Mama Mio. Det skal visst være deilige hudpleieprodukter :o)

www.mamamio.no

Takk for svar :) Hudpleieprodukter er uaktuelt, da hun er produktsjef for et veldig fint merke og har hele badet fult med lekre kremer osv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn bok for å notere all utvikling til barnet - det hadde jeg satt pris på!

Det fikk hun av meg da jeg holdt baby shower :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et bilde til å henge over sengen? Gjerne et bilde som varer noen år. Vår minste fikk ett til dåpen for syv år siden, og det henger over sengen ennå. Koselig! :) (evt. kan du gi dette til dåpen, om det blir).

Jeg synes også Røros' tepper er veldig fine http://www.rorostweed.no/barnepledd.htm . De mønstrede teppene du kanskje kjenner finnes også i barnestørrelse og er kjempefine å bruke i vognen (med gjerne et mykere tepper innerst). Senere er teppene fine på barnerommet.

Jeg liker idéen med bilde men foreløpig tror jeg ikke det er så mye plass på barnerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg liker idéen med bilde men foreløpig tror jeg ikke det er så mye plass på barnerommet.

''foreløpig tror jeg ikke det er så mye plass på barnerommet''

En kan finne ganske små bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særdeles mange kommer med klær på barselsbesøk. Personlig synes jeg det er en dårlig idé hvis man ikke kjenner mors babyklessmak. Hvis du skal kjøpe klær bør du også forsikre deg om at hun ikke allerede har kjøpt inn alt hun trenger (eller sørg evt. for at det kan byttes til en større størrelse).

Personlig vil jeg heller ha en "eksklusiv" leke, en bok som kan brukes senere eller lignende. Jeg synes jeg pleier å være full av gode barselsgaveidéer, men akkurat nå komme jeg ikke på noen... Jeg sier fra hvis jeg kommer på noe. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særdeles mange kommer med klær på barselsbesøk. Personlig synes jeg det er en dårlig idé hvis man ikke kjenner mors babyklessmak. Hvis du skal kjøpe klær bør du også forsikre deg om at hun ikke allerede har kjøpt inn alt hun trenger (eller sørg evt. for at det kan byttes til en større størrelse).

Personlig vil jeg heller ha en "eksklusiv" leke, en bok som kan brukes senere eller lignende. Jeg synes jeg pleier å være full av gode barselsgaveidéer, men akkurat nå komme jeg ikke på noen... Jeg sier fra hvis jeg kommer på noe. :-)

Jeg henger meg på Elextras forslag om bilde. Vi fikk et bilde til barnerommet til eldstemann, og det var en god barselsgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner smaken hennes veldig godt, men synes den lille allerede har fått så mye klær både av meg og andre så jeg vil helst finne på noe annet :-)

Nå har jeg uansett bestemt meg for å kjøpe hovedgaven til mamma'n istedet :) Noe form for spa behandling tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ønsket bøker til mine barn fra faddere (spesiellt) -og så har jeg ønsket at de skal komme å ha lesestund i ny og ne.. Stor suksess hos barna, -og faktisk faddere også.. de har vært greie og kommet innom i ny og ne, og da overlater jeg dem i sofaen med ei bok av et eller annet slag. de sitter tett sammen, og barna mine gleder seg alltid til "sin" fadder dukker opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Barnefotografering hos en fotograf? Det er jo ikke en innpakket gave, men moro å ha likevel - og så kan de ta dem når babyen er ganske liten ettersom du har organisert alt, da blir det ikke så mye å styre med for mor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...