Gå til innhold

Leggetid 7 klassing

pjusken

Anbefalte innlegg

Hei, dette er sikkert spurt og besvart tidligere men jeg fant ikke ut noe søk...

Min 7 klassing legger seg kl. 21.30, han vil gjerne utvide til 22. Han står greit opp om morgenen, og det er jo ikke noe i veien for at han skal være litt lenger oppe. Rent bortsett fra at det er godt med litt alenetid og at jeg er redd han skal få mangel på søvn.

Poden bruker argumentet "alle andre" er oppe til kl. 22 tidligst

:-). Så da spør jeg her da, når legger deres 7 klassing seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har litt samme problemstilling her i huset. 7 klassingen vil gjerne være opp til minst kl 22 mens jeg vil ha ham i seng kl 21.30 på hverdagene. Han har begynt å bli veldig vanskelig å både få opp om morgenen og få i seng om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor var det halv ti og i år har det vært (litt mot vår vilje) kl ti. Syns det blir seint da han alltid drøyer i det lengste og gjerne leser på senga. Han kan være morgengretten noen ganger, men har ingen problem med åstå opp. han sover mye og lenge i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 7.klassing legger seg 21-21.30 og leser gjerne en stund på sengen til han sovner. Han får ikke slå av lyset senere enn 22.

Han står opp kl. 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 6. klassing skal egentlig være i seng 21.30., men altfor ofte blir klokka 22... Men han får forsåvidt nok søvn, og står opp klokka 7 uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har riktignok min blitt 9. klassing, men hun har hatt leggetid 22.00 lenge. Så lenge at normalen ikke er 22.00 lenger, dvs jeg sier kvart på at nå er det leggetid, og så somles det som en ekte tenåring skal...

Da hun gikk i 7. var hun i seng til 22. Mye søvn har hun aldri trengt, hun står opp selv kl. 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Her legger 7. klassingen seg (som er blitt 13) kl 22.00. Han er innmari treig på badet og vet å drøye. Fortsetter dette kommer vi til å stamme inn i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* Neida, alle gjør ikke det. Min går på badet 20:45, er i seng litt før 21 og får lese til 21:45. Når det er skole dagen etter da, fredag og lørdag er han oppe til rundt 22, jeg ser ingen grunn til å snu døgnet helt, han har også en søster som er et par år yngre som legger seg samtidig og hun er adskillig verre å få opp om morran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...