Gå til innhold

Hjertesukk - debatter på DOL


Angustia

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Jeg syns det ville vært riktigere å legge innlegget der dere mente tråden utartet seg, og ikke under Augustinas modige, oppriktige og helt plausible innlegg. Faktisk vil jeg gå så langt som å si at Webmaster faktisk vill ytret holdningen Augustina etterspurte ved å poste innlegget riktig.

Jeg har tydeliggjort overfor Angustia at henstillingen ikke var rettet primært mot henne, og beklager at det ikke fremgikk av teksten i den første oppfordringen. Vi kommer nok til å poste slike oppfordringer under hovedinnlegget også fremtiden dersom flere deltagere har sklidd ut på viddene, men skal forsøke å presisere i teksten at henstillingen ikke er rettet mot trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • mrxx

    22

  • Sara Bernard

    13

  • Angustia

    12

Mest aktive i denne tråden

Gjest laffen den andre

Nei, overhodet ikke.

Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre noe så idiotisk?

Med vennlig hilsen

''Nei, overhodet ikke.

Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre noe så idiotisk?''

Hvis det er så idiotisk, hvorfor har du nå gjort det?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...