Gå til innhold

Hjertesukk - debatter på DOL


Angustia

Anbefalte innlegg

Tja, men du tar slike spørsmål som personangrep.

Når du selv skriver tilsvarende, er det selvsagt kun et spørsmål. Helt uskyldig.

''Tja, men du tar slike spørsmål som personangrep. ''

Hvor tar jeg slike spørsmål som personangrep?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • mrxx

    22

  • Sara Bernard

    13

  • Angustia

    12

Mest aktive i denne tråden

Du "tok" ikke den nei...

Er setningen "Er du idiot?" et spørsmål eller en påstand?

En påstand er setninger som "Du er en idiot."

Som du kan se er ordstillingen endret, og det er et punktum (i stedet for et spørsmålstegn) i slutten av setningen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tro er tro.''

Det er ingen regel som sier at tro av en eller annen merkelig grunn er fritatt fra å kunne bli stilt spørsmål om, bedt om dokumentasjon, fritatt fra rasjonalitet, osv.

Og nei, det er ikke "hovent". Det er helt på sin plass å kunne diskutere slikt.

Derimot kan det lett oppfattes som hovent å mene at ens egen Tro er over rasjonalitet, dokumentasjon og at andre ikke kan stille spørsmål ved den.

Med vennlig hilsen

Jeg vet godt at du har en slik innstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tja, men du tar slike spørsmål som personangrep. ''

Hvor tar jeg slike spørsmål som personangrep?

Med vennlig hilsen

Hadde søkefunksjonen til DOL fungert bedre, så skulle jeg funnet igjen innlegg. Men det er såpass tidkrevende at jeg dessverre ikke finner den påkrevde dokumentasjonen.

Det får bli med mitt ord denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet godt at du har en slik innstilling.

Ja, og det er faktisk en meget sunn innstilling.

Alternativet, at man skal ha religioner (og og lignende) som ingen kan stille spørsmål ved, er meget farlig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde søkefunksjonen til DOL fungert bedre, så skulle jeg funnet igjen innlegg. Men det er såpass tidkrevende at jeg dessverre ikke finner den påkrevde dokumentasjonen.

Det får bli med mitt ord denne gangen.

Ja, dette med å fremsette påstander man ikke kan dokumenterer begynner i hvert fall å bli ganske vanlig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på kalveschnitzel og tomatsalat uten riktig hell. Helt greit, men neppe kulinarisk opplevelse. Tror jeg er best på fiskeoppskifter;-). Frossen pizza er ikke noe jeg prøver meg på når jeg er alene....................

''Jeg prøvde meg på kalveschnitzel og tomatsalat uten riktig hell. Helt greit, men neppe kulinarisk opplevelse. Tror jeg er best på fiskeoppskifter;-)''.

Hehe, det er jo slik man blir en god kokk! Prøving og feiling i kombinasjon med en nysgjerrig og åpen innstilling - som på de fleste av livets arenaer :-)

''Frossen pizza er ikke noe jeg prøver meg på når jeg er alene....................''

Støtter deg i det... Er man ikke utsatt for massivt press og en dårlig tidsmargin, er det ikke å anbefale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den holdningen din er det neppe verd å svare deg. Greit.

Holdninger på nettet bør ikke du snakke om i det hele tatt Sør og du trenger ikke å gå lenger enn denne tråden for se hva brukerne mener om diskusjonsmetodene dine.

Om du svarer meg eller ikke er knekkende likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdninger på nettet bør ikke du snakke om i det hele tatt Sør og du trenger ikke å gå lenger enn denne tråden for se hva brukerne mener om diskusjonsmetodene dine.

Om du svarer meg eller ikke er knekkende likegyldig.

''Om du svarer meg eller ikke er knekkende likegyldig.''

Nettopp. Det oppsummerer deg, og hvor mye du legger i å lese hva folk faktisk skriver til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det at Sjøstjerne "husket" et innlegg av meg som viste seg å være noe helt annet hopper vi glatt over?

Det er, for øvrig, fint hvis du skriver noen innlegg på DOL som ikke handler om Sør. Du virker i overkant fokusert.

*lol*.. du henger deg opp i hva sjøstjerna og andre husker, men resten av hva sjøstjerna skrev hopper du elegant over. Som jeg sier, du eier ikke selvinnsikt, noe bare denne tråden beviser.

Når så mange klager på hvordan du opptrer her inne så mener du at alle vi tar feil, så lenge du ikke gjør noe med det, men fortsetter som før. Til og med webmaster er klar i sin tale, men der også begynner du kvelurere. Det sier litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Om du svarer meg eller ikke er knekkende likegyldig.''

Nettopp. Det oppsummerer deg, og hvor mye du legger i å lese hva folk faktisk skriver til deg.

Vel, nå har du hele denne tråden påstått at alle andre tar feil om hva som skrives, det sier deg ikke noe som helst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lol*.. du henger deg opp i hva sjøstjerna og andre husker, men resten av hva sjøstjerna skrev hopper du elegant over. Som jeg sier, du eier ikke selvinnsikt, noe bare denne tråden beviser.

Når så mange klager på hvordan du opptrer her inne så mener du at alle vi tar feil, så lenge du ikke gjør noe med det, men fortsetter som før. Til og med webmaster er klar i sin tale, men der også begynner du kvelurere. Det sier litt.

Si meg, er du forelsket siden du tenker så mye på meg?

Altså, du skriver jo knapt et innlegg på DOL til andre enn meg!

Burde jeg være smigret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Om du svarer meg eller ikke er knekkende likegyldig.''

Nettopp. Det oppsummerer deg, og hvor mye du legger i å lese hva folk faktisk skriver til deg.

''Nettopp. Det oppsummerer deg, og hvor mye du legger i å lese hva folk faktisk skriver til deg.''

Er det virkelig sant at to intelligente mennesker, snakker slik til hverandre?

Da har jeg skjønt hvorfor kriger starter:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er du forelsket siden du tenker så mye på meg?

Altså, du skriver jo knapt et innlegg på DOL til andre enn meg!

Burde jeg være smigret?

Du kan gjerne være smigret Sør:-)

Men du burde snart forstå at det er du som står for det meste av problemene som dol sliter med, igjen, se bare hva brukerne mener i denne tråden og det er ikke første gangen dette er tatt opp med deg. Er det virkelig ikke noe som går inn hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne være smigret Sør:-)

Men du burde snart forstå at det er du som står for det meste av problemene som dol sliter med, igjen, se bare hva brukerne mener i denne tråden og det er ikke første gangen dette er tatt opp med deg. Er det virkelig ikke noe som går inn hos deg?

Skal du være seriøs nå?

Jeg gidder ikke kaste bort tiden min på deg hvis du bare fortsetter slik du har gjort før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har du hele denne tråden påstått at alle andre tar feil om hva som skrives, det sier deg ikke noe som helst??

Nei, ikke at "alle andre tar feil", men at et konkret utsagn om hva jeg skal ha skrevet var (beviselig) feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du være seriøs nå?

Jeg gidder ikke kaste bort tiden min på deg hvis du bare fortsetter slik du har gjort før.

Jeg er svært seriøs faktisk og du burde lære av hva mange har sagt bare i denne tråden. I tillegg er det ikke første gangen det blir sagt til deg heller.Det er ikke bare jeg som sier det jeg påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke at "alle andre tar feil", men at et konkret utsagn om hva jeg skal ha skrevet var (beviselig) feil.

Etter ditt hode er det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...