Gå til innhold

Hjertesukk - debatter på DOL


Angustia

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

''Jeg fatter ikke hvorfor det er så viktig å prøve forsvare Sør på dette, du burde vite hvordan hans retorikk er.''

Verken hovedinnlegget mitt eller det innlegget du svarer på har til hensikt å forsvare Sør. Det er han fullstendig kapabel til å gjøre sjøl.

Det er personangrep og direkte sjikane jeg reagerer på, og tror bidrar til at mange skremmes bort fra å delta i debatter som kunne blitt konstruktive.

Go for it girl;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • mrxx

    22

  • Sara Bernard

    13

  • Angustia

    12

Mest aktive i denne tråden

''Jeg fatter ikke hvorfor det er så viktig å prøve forsvare Sør på dette, du burde vite hvordan hans retorikk er.''

Verken hovedinnlegget mitt eller det innlegget du svarer på har til hensikt å forsvare Sør. Det er han fullstendig kapabel til å gjøre sjøl.

Det er personangrep og direkte sjikane jeg reagerer på, og tror bidrar til at mange skremmes bort fra å delta i debatter som kunne blitt konstruktive.

De fleste gidder ikke å diskutere i Sør's tråder på grunn av hans retorikk. Ingen andre tråder utvikler seg slik hvis han ikke er med i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor du ikke svarer meg direkte, men jeg får lyst å svare deg. Du kan godt la være å svare ja, men jeg har full forståelse for det menneskelige aspektet her. Valget er først og fremst dit.

Hei,

Du spurte litt mer intelligent, så da måtte jeg sette meg ned for å svare ordentlig. Og det hadde jeg ikke tid til tidligere. :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Jeg har brukt Sør i flere innlegg i denne tråden og leser du de i sammenheng så er ikke dette listing i det hele tatt.

Forventer du virkelig at noen gidder lese denne tråden i sammenheng:-). Les det jeg har skrevet før, og du vil se lyset;-) hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Husk nå at vi er Mullahinner og slike blir ikke opphisset av dumme påstander. Vi er hinsides det verdenslige og befinner oss i den åndelige periferien.

Jeg synes du gjorde riktig med å starte denne tråden, men jeg støtter deg også i å ikke kommentere for mye.

Det beste kan være å trekke inn pusten og tøyse det hele vekk;-)

Det har du rett i Segunda :-) Skal fokusere på det, og sender min kjære medmullahinne gode tanker og ønsker om en åndelig og lykkelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe du føler deg truffet og ditt maskuline gjør opprør;-) Herlige dol med alle sine nyanser;-)

Føler meg truffet?? Føler meg ikke truffet av noe som helst, har bare sagt hva jeg mener.

Jeg begriper ikke hva du snakker om, må si jeg blir forvirret av svarene dine til meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Hei,

Du spurte litt mer intelligent, så da måtte jeg sette meg ned for å svare ordentlig. Og det hadde jeg ikke tid til tidligere. :-)

Med vennlig hilsen

Faktisk har jeg den mening at vi er intelligente begge to;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger man å svare på alle anklager? Hvis noen mener noe om meg så er det ikke nødvendigvis mitt problem, men for å si det rett ut så er jeg rask til å gjøre det til mitt problem;-)

Nei, og jeg svarer da også på en brøkdel av dem.

Selvsagt bryr jeg meg ikke hva N&N skriver om meg (jeg er mer bekymret hvis han skulle vært enig! ;-) ), men kan jo folk tror på de evinnelige anklagene om terrorstøtte, hvis man aldri ber om bevis (og den har han selvsagt ikke).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laffen den andre

Standardsvarene til vedkommende er at andre ikke har argumenter, eller at argumentene ikke holder mål eller at de har livlig fantasi eller fantasifull hukommelse.

De som har diskutert med vedkommende, vet at uansett hvilke argumenter motdebattanten kommer med så vris alt opp ned og motdebattanten blir tillagt meninger h*n ikke har.

Så vris hele diskusjon over til å diskutere hvorvidt den andre mener dette nye eller ikke.

Vedkommende får mye refs fra mange ulike hold for sin diskusjonsform, men tar ingenting til seg.

''Standardsvarene til vedkommende er at andre ikke har argumenter, eller at argumentene ikke holder mål eller at de har livlig fantasi eller fantasifull hukommelse.

De som har diskutert med vedkommende, vet at uansett hvilke argumenter motdebattanten kommer med så vris alt opp ned og motdebattanten blir tillagt meninger h*n ikke har.

Så vris hele diskusjon over til å diskutere hvorvidt den andre mener dette nye eller ikke.

Vedkommende får mye refs fra mange ulike hold for sin diskusjonsform, men tar ingenting til seg.''

Er helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Det har du rett i Segunda :-) Skal fokusere på det, og sender min kjære medmullahinne gode tanker og ønsker om en åndelig og lykkelig kveld!

Herlig;-) Vi er Medmullahinner (fikk faktisk problemer med å skrive ordet) og trekker inn pusten og mediterer;-) Jeg skal ut på kjøkkenet og eksperimentere med kalveschnitzel nå. Kan godt dele erfaringer om det senere i den åndlige periferien;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Nei, men hvorfor skulle du det i tilfelle?

Jeg har ikke en eneste grunn til å synes synd på deg så jeg vet ikke hva vi diskuterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Hehe hvor mange "klunk" har du tatt deg idag egentlig? ;-)

Ikke så mange;-). ,men mange nok til å kommentere det. Det var mest ment som et hint om at jeg ikke er i det alvorlige lunet i øyeblikekt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer du virkelig at noen gidder lese denne tråden i sammenheng:-). Les det jeg har skrevet før, og du vil se lyset;-) hehehe.

Det forventer jeg ikke, men derfor blir svaret ditt merkelig når du påstår vi lister oss rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste gidder ikke å diskutere i Sør's tråder på grunn av hans retorikk. Ingen andre tråder utvikler seg slik hvis han ikke er med i diskusjonen.

N&N skriver akkurat det samme til enhver person som skriver innlegg som ikke er fra det ekstreme høyre.

Det er overhodet ikke bare meg dette gjelder, men selvsagt skrives det oftest til meg fordi jeg skriver mye her inne, og da gjerne innen menneskerettigheter, og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Føler meg truffet?? Føler meg ikke truffet av noe som helst, har bare sagt hva jeg mener.

Jeg begriper ikke hva du snakker om, må si jeg blir forvirret av svarene dine til meg i dag.

Hehe;-) Flott å gjøre kvinnenes venn, mrxx, forvirret;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

''Så man kan skrive hva man vil bare man har et spørsmålstegn bak?''

Nei, men hvis du faktisk husker konteksten, så var det at jeg fordømte en person som kjørte på barn, og du anklaget meg for å være "partisk" på grunn av dette. Da er det meget passende å spørre deg hva du faktisk er "for".

''Du vil altså aldri si at du har blitt utsatt for sjikane, personangrep eller noe ufint hvis noen har skrevet et spørsmålstegn bak?''

Ikke basert på ett spørsmål i en tråd.

Med vennlig hilsen

Jeg leste også tråden og syns at jeg hadde grunn til å skrive at du var partisk.

På grunn av bla følgende:

Du skrev at foreldrene til de steinkastende ungdommene antageligvis var drept av Israelere

Du nektet å forholde deg til at billisten prøvde å komme seg bort og fryktet for sitt liv. I stedet anklagde du ham for å kjøre på barn med vilje.

De fleste ville nok kalle dette "partisk"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Det forventer jeg ikke, men derfor blir svaret ditt merkelig når du påstår vi lister oss rundt.

Ja dere lister dere rundt og kaller ikke en spade for en spade. Å kalle Sør for vedkommende er eksempel på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...