Gå til innhold

Hjertesukk - debatter på DOL


Angustia

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke begriper dette hva gjør du da her nå? Du har vært borte i helt år (noe jeg synes er greit, men ikke slik at jeg synes synd på deg).

Jeg har en gjeld til deg pga. av at du hjalp meg i en vanskelig periode i mitt liv, men det har jeg faktisk overfor Sør også. Så konklusjonen min blir at jeg kan ikke støtte ene fremfor de andre mannfolka her.

De som lurer: ja det er lørdag og jeg har tatt meg en klunk.

Dette skjønte jeg ikke så mye av. Hvorfor skulle du synes synd på meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • mrxx

    22

  • Sara Bernard

    13

  • Angustia

    12

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

Utrolig bra svar.

Egentlig er jeg ikke helt enig med det siden man bruker vedkommende om noen som alle vet hvem er. Ikke list dere rundt som en katt rundt en het grøt, men bli mer direkte. Hva er dette her for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Denne tråden er et godt eksempel. Det kryr med anklager (noe jeg skal ha "påstått") og som en annen "husker", men uten noen link.

Når vedkommende selv produserer en link som "bevis", så ser man at jeg faktisk ikke hadde påstått noe slikt.

Så skal jeg bare la være å påpeke det? (Dette er langt fra første gang.)

Med vennlig hilsen

Så man kan skrive hva man vil bare man har et spørsmålstegn bak?

Du vil altså aldri si at du har blitt utsatt for sjikane, personangrep eller noe ufint hvis noen har skrevet et spørsmålstegn bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Å bruke som argument at man har et flyktig besøk I Egypt bak seg, er rent sandkassnivå.

For øvrig har jeg vært i Sharm El Sheik selv.

Ehemm................jeg har aldri vært i Sharm El Sheik, men ellers reist en god del i verden. Er det en fordel eller ikke? Spar oss for slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg ikke helt enig med det siden man bruker vedkommende om noen som alle vet hvem er. Ikke list dere rundt som en katt rundt en het grøt, men bli mer direkte. Hva er dette her for noe?

Lister oss rundt?? Hva er det vi lister oss rundt? Noe mer direkte enn jeg har vært her skal det mye til å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MayLynn

Standardsvarene til vedkommende er at andre ikke har argumenter, eller at argumentene ikke holder mål eller at de har livlig fantasi eller fantasifull hukommelse.

De som har diskutert med vedkommende, vet at uansett hvilke argumenter motdebattanten kommer med så vris alt opp ned og motdebattanten blir tillagt meninger h*n ikke har.

Så vris hele diskusjon over til å diskutere hvorvidt den andre mener dette nye eller ikke.

Vedkommende får mye refs fra mange ulike hold for sin diskusjonsform, men tar ingenting til seg.

Veldig bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Nei, men et spørsmålstegn, som indikerer at det er et spørsmål.

Spørsmålet er begrunnet med det du skrev i innlegget til meg.

Da kan man altså skrive hva som helst bare man har et spørsmåltegn bak?

Uten at man kan kalle det personangrep, ufint eller klage til Webmaster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke synd på deg. Hvor har du det fra?

''Hvis du ikke begriper dette hva gjør du da her nå? Du har vært borte i helt år (noe jeg synes er greit, men ikke slik at jeg synes synd på deg). ''

Det var dette jeg ikke skjønte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Lister oss rundt?? Hva er det vi lister oss rundt? Noe mer direkte enn jeg har vært her skal det mye til å bli.

Jo når man skriver vedkommende istedenfor Sør så lister man seg rundt kun for høflighetens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer meg ofte over at du gidder produsere så mange svar her på dol. Du har og har hatt mye fornuftig å komme med igjennom tiden, men denne produsering av lange tråder med kverulering om det samme ødelegger argumentene dine. Hva er vitsen med dette?

''Jeg undrer meg ofte over at du gidder produsere så mange svar her på dol. Du har og har hatt mye fornuftig å komme med igjennom tiden, men denne produsering av lange tråder med kverulering om det samme ødelegger argumentene dine. Hva er vitsen med dette?''

Hei,

Takk, og grunnen er at alternativene er verre. Dessverre.

Så snart jeg ikke svarer blir jeg enten anklaget for ikke å ha svar (det var en periode med det for noen år siden), eller så kommer den ene løgnaktige påstanden etter den andre (og da tenker jeg ikke engang på det som skjedde i denne tråden).

Det minst verste er faktisk å etterlyse argumenter.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Bare det å stille ett slikt spørsmål sier sitt om deg Sør. Du vet utmerket godt hvorfor du stiller det, det er for å provosere og være mest mulig motbydelig.

En desperat handling for å prøve å få overtaket.

Jeg begriper ikke hvorfor noen i det hele tatt gidder å svare i diskusjoner med deg. Du vrir og vrenger, tillegger andre meninger med slike spørsmål og kvelurerer i så og si hver eneste tråd og enda er du frekk nok til å ikke ta innover deg noe som helst, men tillegger andre de samme egenskapene.

Etter min mening så kan du ikke å diskutere i det hele tatt og som det blir sagt lenger opp i tråden, du kommer aldri noen vei i dine diskusjoner, det ganger verken saken eller noe annet. Du feiler totalt.

Hehe du føler deg truffet og ditt maskuline gjør opprør;-) Herlige dol med alle sine nyanser;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man kan skrive hva man vil bare man har et spørsmålstegn bak?

Du vil altså aldri si at du har blitt utsatt for sjikane, personangrep eller noe ufint hvis noen har skrevet et spørsmålstegn bak?

''Så man kan skrive hva man vil bare man har et spørsmålstegn bak?''

Nei, men hvis du faktisk husker konteksten, så var det at jeg fordømte en person som kjørte på barn, og du anklaget meg for å være "partisk" på grunn av dette. Da er det meget passende å spørre deg hva du faktisk er "for".

''Du vil altså aldri si at du har blitt utsatt for sjikane, personangrep eller noe ufint hvis noen har skrevet et spørsmålstegn bak?''

Ikke basert på ett spørsmål i en tråd.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde utmerket godt vite hva slike spørsmål gjør med en motpart og hvorfor Sør stiller det.

Jeg fatter ikke hvorfor det er så viktig å prøve forsvare Sør på dette, du burde vite hvordan hans retorikk er.

''Jeg fatter ikke hvorfor det er så viktig å prøve forsvare Sør på dette, du burde vite hvordan hans retorikk er.''

Verken hovedinnlegget mitt eller det innlegget du svarer på har til hensikt å forsvare Sør. Det er han fullstendig kapabel til å gjøre sjøl.

Det er personangrep og direkte sjikane jeg reagerer på, og tror bidrar til at mange skremmes bort fra å delta i debatter som kunne blitt konstruktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo når man skriver vedkommende istedenfor Sør så lister man seg rundt kun for høflighetens skyld.

Jeg har brukt Sør i flere innlegg i denne tråden og leser du de i sammenheng så er ikke dette listing i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Jeg undrer meg ofte over at du gidder produsere så mange svar her på dol. Du har og har hatt mye fornuftig å komme med igjennom tiden, men denne produsering av lange tråder med kverulering om det samme ødelegger argumentene dine. Hva er vitsen med dette?''

Hei,

Takk, og grunnen er at alternativene er verre. Dessverre.

Så snart jeg ikke svarer blir jeg enten anklaget for ikke å ha svar (det var en periode med det for noen år siden), eller så kommer den ene løgnaktige påstanden etter den andre (og da tenker jeg ikke engang på det som skjedde i denne tråden).

Det minst verste er faktisk å etterlyse argumenter.

Med vennlig hilsen

Trenger man å svare på alle anklager? Hvis noen mener noe om meg så er det ikke nødvendigvis mitt problem, men for å si det rett ut så er jeg rask til å gjøre det til mitt problem;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standardsvarene til vedkommende er at andre ikke har argumenter, eller at argumentene ikke holder mål eller at de har livlig fantasi eller fantasifull hukommelse.

De som har diskutert med vedkommende, vet at uansett hvilke argumenter motdebattanten kommer med så vris alt opp ned og motdebattanten blir tillagt meninger h*n ikke har.

Så vris hele diskusjon over til å diskutere hvorvidt den andre mener dette nye eller ikke.

Vedkommende får mye refs fra mange ulike hold for sin diskusjonsform, men tar ingenting til seg.

Åh så enig!! Der traff du blink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Hvis du ikke begriper dette hva gjør du da her nå? Du har vært borte i helt år (noe jeg synes er greit, men ikke slik at jeg synes synd på deg). ''

Det var dette jeg ikke skjønte

Ja, og det står jeg der at jeg ikke synes synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...