Gå til innhold

Hjertesukk - debatter på DOL


Angustia

Anbefalte innlegg

Greit at du føler deg støtt, men jeg har faktisk dokumentert med linker at ditt innledende engajement og påstander i denne tråden er feil.

Du har kort og godt kritisert feil person på sviktende grunnlag.

Jeg snakker da ikke bare om trådene i dag. Dette er noe jeg har observert over mange uker/mnd. Jeg leser trådene innimellom, og tenker at dere diskuterer som barn i sandkassa: "Tissen - bæsjen- prompen:-/"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • mrxx

    22

  • Sara Bernard

    13

  • Angustia

    12

Mest aktive i denne tråden

Disse temaene du sikter til er utdebbaterte. Nye perspektiver og argumenter er i det blå. Det må erkjennes.

Det man står igjen med er forkynnelse og pisspreik. Denne sjansen må selvsagt gripes og sporten reduseres til et spill der kunsten består i å kverulere og drittslenge med størst mulig presisjon og fantasi. Det kan være like interessant.

Mitt inntrykk er at for å være med på islam- og innvandringsdebattene på dol - så bør du være smart nok til å kunne et minimum om argumentasjon - og så må du være dum nok til å tro at det du driver med er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Jeg snakker da ikke bare om trådene i dag. Dette er noe jeg har observert over mange uker/mnd. Jeg leser trådene innimellom, og tenker at dere diskuterer som barn i sandkassa: "Tissen - bæsjen- prompen:-/"

Gud vet hva du vil. Det er tydelig at du sympatiserer med Sør og hans pervertere virkelighetsoppfatning , men forsøker late som du er en eller annen slags nøytral observatør.

Det går fjorten på dusinet av slike som deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud vet hva du vil. Det er tydelig at du sympatiserer med Sør og hans pervertere virkelighetsoppfatning , men forsøker late som du er en eller annen slags nøytral observatør.

Det går fjorten på dusinet av slike som deg her.

Det er vel få som har irritert seg mer over Sør enn meg her inne. Såpass at jeg til tider har mistet interessen for dol. Men jeg skjønner heller ikke din hensikt med disse diskusjonene med han. Dere sier jo bare det samme om igjen og om igjen, begge to. Han virker som en som kjemper for det han tror på, mens du ser ut til og like og krangle og være tøff kar, i tillegg til at du gjerne vil vinne diskusjonene med han.

Jeg lever godt med og gi inntrykk av og være dusinvare:-) Men du tar feil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Det er vel få som har irritert seg mer over Sør enn meg her inne. Såpass at jeg til tider har mistet interessen for dol. Men jeg skjønner heller ikke din hensikt med disse diskusjonene med han. Dere sier jo bare det samme om igjen og om igjen, begge to. Han virker som en som kjemper for det han tror på, mens du ser ut til og like og krangle og være tøff kar, i tillegg til at du gjerne vil vinne diskusjonene med han.

Jeg lever godt med og gi inntrykk av og være dusinvare:-) Men du tar feil :-)

Intrykkene dine kan jeg tydligvis ikke gjøre noe med, ikke engang med dokumentasjon som viser at du har feil.

Så i motsetning til med Sør, gir jeg opp, og sier God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud vet hva du vil. Det er tydelig at du sympatiserer med Sør og hans pervertere virkelighetsoppfatning , men forsøker late som du er en eller annen slags nøytral observatør.

Det går fjorten på dusinet av slike som deg her.

hun er se og hør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror til og med folk skyr unna en hjertesukk-tråd som denne. For det vil utvikle seg i akkurat samme retning. Ser det jo i grunn allerede.

Er her mye mindre enn før.

''For det vil utvikle seg i akkurat samme retning. Ser det jo i grunn allerede. ''

Titta innom tråden "min" nå, og ser at du dessverre har rett.... Jaja, det er heldigvis nok av andre ting å bruke tid på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Han skrev at man må kunne et minimum med argumentasjon også! ;-P

Ja, ikke uten grunn at ditt nick sjelden er å se i tråder om disse viktige temaene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke uten grunn at ditt nick sjelden er å se i tråder om disse viktige temaene :-)

Det er fordi jeg helst liker å diskutere med folk som har noe vettugt å komme med ;) Men nå melder jeg meg ut, for jeg liker igrunnen ikke meg selv når jeg kommer med skittslengingskommentarer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Det er fordi jeg helst liker å diskutere med folk som har noe vettugt å komme med ;) Men nå melder jeg meg ut, for jeg liker igrunnen ikke meg selv når jeg kommer med skittslengingskommentarer....

Fint! God natt til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel få som har irritert seg mer over Sør enn meg her inne. Såpass at jeg til tider har mistet interessen for dol. Men jeg skjønner heller ikke din hensikt med disse diskusjonene med han. Dere sier jo bare det samme om igjen og om igjen, begge to. Han virker som en som kjemper for det han tror på, mens du ser ut til og like og krangle og være tøff kar, i tillegg til at du gjerne vil vinne diskusjonene med han.

Jeg lever godt med og gi inntrykk av og være dusinvare:-) Men du tar feil :-)

Du har skrevet mye bra nedover her Colette - ville bare du skulle vite du har støtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MayLynn

Jeg lyver ikke når jeg uttaler meg om det inntrykket jeg har etter at dere har diskutert i flere mnd. her inne. Sør kan være påståelig, og virke arrogant og nedlatende. Men han uttaler seg aldri aggresivt og ufint, som du ofte gjør. Og han kjemper for menneskerettigheter og virker opptatt av de svakeste blant oss. Noe jeg setter pris på. Bortsett fra når det gjelder dyr, da :-/

Ikke enig i at Sør ikke uttaler seg ufint. Han presterte å påstå at jeg var for drap av palestinere. (Den tråden med israeleren i bil som ble angrepet av steinkastere og prøvde å komme seg vekk).

Er ikke DET personangrep og ufint så vet ikke jeg.

Og det var ett eksempel. Har sett mange andre eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Ikke enig i at Sør ikke uttaler seg ufint. Han presterte å påstå at jeg var for drap av palestinere. (Den tråden med israeleren i bil som ble angrepet av steinkastere og prøvde å komme seg vekk).

Er ikke DET personangrep og ufint så vet ikke jeg.

Og det var ett eksempel. Har sett mange andre eksempler.

Husker den. Var vel i samme tråd hvor han hevdet at israelere har plikt til å stans og la seg steine til døde hvis palestinsk pøbel ønsker dem drept, og hvor en av hans faste medløpere sammenlignet jødiske voldsoffer med Quisling.

Litt av en gjeng man har å gjøre med her gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gi meg navnet på et eneste internetforum der det ikke skjer! ;)

Men litt irritererende er det jo. Man kan ikke prøve å si så mye som en eneste mere nyansert ting, som så mye som toucher innpå islam ,uten å automatisk være den reinkarnerte Hitler i egen person, eller en regelrett PK-tulling.

Det eneste med spesielle med Doktor Online i så måte er at det i hovedsak er to tullinger som sitter og måler pikk, og ikke 15. At de ikke blir griselei av hverandre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig i at Sør ikke uttaler seg ufint. Han presterte å påstå at jeg var for drap av palestinere. (Den tråden med israeleren i bil som ble angrepet av steinkastere og prøvde å komme seg vekk).

Er ikke DET personangrep og ufint så vet ikke jeg.

Og det var ett eksempel. Har sett mange andre eksempler.

Det hadde sikkert vært fint hvis du også siterte hva du skrev først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det mest påfallende er at hver gang dette blir tatt opp, så later begge to som om man kun refererer til den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det mest påfallende er at hver gang dette blir tatt opp, så later begge to som om man kun refererer til den andre.

Hvor mange personangrep finner du, skrevet av meg, på DOL? Sikkert noen, men svært få.

Jeg skriver alltid med samme nick.

Det hadde selvsagt ikke vært noe problem å bruke 10 nick, og støtt og stadig komme med falske innlegg om hva du har skrevet (som jeg så "har glemt" linken til). Lyver mange nok om samme person nok ganger (selv om det er samme fysiske person bak alle 10 nick) så har man valget mellom også ha ha 10 nick (hvilket jeg ikke vil være med på), eller å kun bedrive drittkasting.

Så lenge Webmaster ikke rydder opp i personangrepene og åpenbare løgnaktive påstander, og de får stå, så vil dette fortsette.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange personangrep finner du, skrevet av meg, på DOL? Sikkert noen, men svært få.

Jeg skriver alltid med samme nick.

Det hadde selvsagt ikke vært noe problem å bruke 10 nick, og støtt og stadig komme med falske innlegg om hva du har skrevet (som jeg så "har glemt" linken til). Lyver mange nok om samme person nok ganger (selv om det er samme fysiske person bak alle 10 nick) så har man valget mellom også ha ha 10 nick (hvilket jeg ikke vil være med på), eller å kun bedrive drittkasting.

Så lenge Webmaster ikke rydder opp i personangrepene og åpenbare løgnaktive påstander, og de får stå, så vil dette fortsette.

Med vennlig hilsen

Herre-min-jesus at det er mulig å ha så liten selvinnsikt som du har, helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...