Gå til innhold

Hjertesukk - debatter på DOL


Angustia

Anbefalte innlegg

Herre-min-jesus at det er mulig å ha så liten selvinnsikt som du har, helt utrolig.

Du klarer det da fint, mrxx! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • mrxx

    22

  • Sara Bernard

    13

  • Angustia

    12

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

''For det vil utvikle seg i akkurat samme retning. Ser det jo i grunn allerede. ''

Titta innom tråden "min" nå, og ser at du dessverre har rett.... Jaja, det er heldigvis nok av andre ting å bruke tid på :)

Det er helt greit å starte slike tråder. Jeg gidder ikke lese meg igjennom tråder som har utviklet seg slik som denne når jeg ser hvem det er som "diskuterer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Du klarer det da fint, mrxx! :-)

Med vennlig hilsen

Jeg undrer meg ofte over at du gidder produsere så mange svar her på dol. Du har og har hatt mye fornuftig å komme med igjennom tiden, men denne produsering av lange tråder med kverulering om det samme ødelegger argumentene dine. Hva er vitsen med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer meg ofte over at du gidder produsere så mange svar her på dol. Du har og har hatt mye fornuftig å komme med igjennom tiden, men denne produsering av lange tråder med kverulering om det samme ødelegger argumentene dine. Hva er vitsen med dette?

'' produsering av lange tråder med kverulering om det samme ødelegger argumentene dine. Hva er vitsen med dette?

''

Enig. Alle som kan litt om retorikk, vet at for hver gang du gjentar argumentene dine, så svekkes de litt. I slike tråder på dol blir jo argumenter gjentatt så ofte at de ikke bare er svekket, men redusert til små vitser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde sikkert vært fint hvis du også siterte hva du skrev først...

Så fint at du innrømmer at du begår personangrep. Takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Helt enig, og det er utallige slike som jeg ikke svarer på. Dog er det jo slik at folk begripeligvis ikke legger merke til de svarene som ikke skrives! ;-)

Med vennlig hilsen

Du svarer på mange innlegg, så mange at jeg undres virkelig hvis det er flere som du lar være å svare på. Leser du alt som blir skrevet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt greit å starte slike tråder. Jeg gidder ikke lese meg igjennom tråder som har utviklet seg slik som denne når jeg ser hvem det er som "diskuterer".

''Jeg gidder ikke lese meg igjennom tråder som har utviklet seg slik som denne når jeg ser hvem det er som "diskuterer".''

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Det hadde sikkert vært fint hvis du også siterte hva du skrev først...

Gidder ikke å lete fram tråden - men det kan jo du gjøre. Jeg har vist den til deg før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Gidder ikke å lete fram tråden - men det kan jo du gjøre. Jeg har vist den til deg før...

Jeg kan ikke si at jeg synes det er viktig om det finnes en tråd eller to som beviser noe du synes er riktig. Hvorvidt hvem angreper hvem når og hvor er uaktuelt tema i denne sammenhengen. Det som diskuteres er at hver gang ømfintlige politiske temaer blir tatt opp utvikler trådene seg i en retning som ikke gir mening. Det er ikke en person som har feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Jeg kan ikke si at jeg synes det er viktig om det finnes en tråd eller to som beviser noe du synes er riktig. Hvorvidt hvem angreper hvem når og hvor er uaktuelt tema i denne sammenhengen. Det som diskuteres er at hver gang ømfintlige politiske temaer blir tatt opp utvikler trådene seg i en retning som ikke gir mening. Det er ikke en person som har feilen.

Jeg skrev ikke noe til deg, men kommenterte en åpenbar feil i det Colette skrev. Nemlig at Sør aldri kommer med personangrep eller er ufin. Det er direkte løgn og det er ingen kunst å finne beviser for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å lete fram tråden - men det kan jo du gjøre. Jeg har vist den til deg før...

Så du kommer bare med påstander uten noe å vise til. Greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Ikke enig i at Sør ikke uttaler seg ufint. Han presterte å påstå at jeg var for drap av palestinere. (Den tråden med israeleren i bil som ble angrepet av steinkastere og prøvde å komme seg vekk).

Er ikke DET personangrep og ufint så vet ikke jeg.

Og det var ett eksempel. Har sett mange andre eksempler.

jeg husker det der. Jeg fikk hakeslepp mens jeg leste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Så du kommer bare med påstander uten noe å vise til. Greit.

Husker du ikke tråden? Husker du ikke hva du skrev?

Eller gidder du ikke å lete den fram? JEG trenger ikke for jeg husker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker du ikke tråden? Husker du ikke hva du skrev?

Eller gidder du ikke å lete den fram? JEG trenger ikke for jeg husker den.

Selv jeg som så og si ikke har vært her det siste året fikk med meg dette.

Selvsagt husker Sør, han er ellers flink til å huske hvis noen har sagt noe til han. Men han satser enten på at du ikke gidder å lete opp innlegget, eller så vet han at det er slettet.

Dette er hans måte å diskutere på, som ellers forøvrig aldri fører til noe som helst bortsett fra ralling.

Han er ufin, ler hånlig av andre og har selvsagt personangrep, men da skylder han alltid på at andre startet, i alle fall vrir han det dit.

Ën person klarer så og si å ødelegge hele dol, ingen har fått slettet flere tråder enn han og når det blir klaget på så opptrer som om han ikke har gjort noe som helst galt. Snakker om selvinnsikt.Jeg begriper det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Selv jeg som så og si ikke har vært her det siste året fikk med meg dette.

Selvsagt husker Sør, han er ellers flink til å huske hvis noen har sagt noe til han. Men han satser enten på at du ikke gidder å lete opp innlegget, eller så vet han at det er slettet.

Dette er hans måte å diskutere på, som ellers forøvrig aldri fører til noe som helst bortsett fra ralling.

Han er ufin, ler hånlig av andre og har selvsagt personangrep, men da skylder han alltid på at andre startet, i alle fall vrir han det dit.

Ën person klarer så og si å ødelegge hele dol, ingen har fått slettet flere tråder enn han og når det blir klaget på så opptrer som om han ikke har gjort noe som helst galt. Snakker om selvinnsikt.Jeg begriper det rett og slett ikke.

Enig i alt du skriver :-) tror forresten ikke tråden er slettet - det har han fått gjort nå nylig ihvertfall.

Poenget mitt er litt at det ikke er kun Sør som kan sette premissene i en debatt. Jeg antar at han husker det men jeg trenger ikke å lete det fram for at det skal "gjelde" som et slags bevis. Bare fordi han sier det.

Dessuten så er det jo flere som husker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Hvor mange personangrep finner du, skrevet av meg, på DOL? Sikkert noen, men svært få.

Jeg skriver alltid med samme nick.

Det hadde selvsagt ikke vært noe problem å bruke 10 nick, og støtt og stadig komme med falske innlegg om hva du har skrevet (som jeg så "har glemt" linken til). Lyver mange nok om samme person nok ganger (selv om det er samme fysiske person bak alle 10 nick) så har man valget mellom også ha ha 10 nick (hvilket jeg ikke vil være med på), eller å kun bedrive drittkasting.

Så lenge Webmaster ikke rydder opp i personangrepene og åpenbare løgnaktive påstander, og de får stå, så vil dette fortsette.

Med vennlig hilsen

I tilfelle du sikter til meg så kan jeg (og Webmaster) forsikre deg om at jeg aldri skriver med mer enn et nick (i samme tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i alt du skriver :-) tror forresten ikke tråden er slettet - det har han fått gjort nå nylig ihvertfall.

Poenget mitt er litt at det ikke er kun Sør som kan sette premissene i en debatt. Jeg antar at han husker det men jeg trenger ikke å lete det fram for at det skal "gjelde" som et slags bevis. Bare fordi han sier det.

Dessuten så er det jo flere som husker dette.

''Dessuten så er det jo flere som husker dette.''

Jeg husker det veldig godt. Men jeg kan ikke finne tråden nå, så han har nok sørget for å få den slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

''Dessuten så er det jo flere som husker dette.''

Jeg husker det veldig godt. Men jeg kan ikke finne tråden nå, så han har nok sørget for å få den slettet.

Ok - jeg har ikke lett i dag. Men nå ble jeg NESTEN så nyskjerrig at jeg leter. Men bare NESTEN :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...