Gå til innhold

Hjertesukk - debatter på DOL


Angustia

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Det er et nærmest surrealistisk skuespill i internetsammenheng å observere ei lita sekt, bestående av en åndelig leder, ett mannlig, og et halvt dusin kvinnelige disippler og tilbedere i aksjon.

Jeg er ikke disippel i sekta. Jeg er Mullahinne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • mrxx

    22

  • Sara Bernard

    13

  • Angustia

    12

Mest aktive i denne tråden

Men noen ganger er kommentarene så dumme at man ikke kan gjøre annet enn å trekke på smilebåndet og riste på hodet, så da foretrekker jeg heller å la det være med det ;)

Helt enig, og det er utallige slike som jeg ikke svarer på. Dog er det jo slik at folk begripeligvis ikke legger merke til de svarene som ikke skrives! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, og det er utallige slike som jeg ikke svarer på. Dog er det jo slik at folk begripeligvis ikke legger merke til de svarene som ikke skrives! ;-)

Med vennlig hilsen

Sant nok ;) Jeg er bare ikke så standhaftig som deg ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Joda, enig med deg ;)

Jeg gadd bare ikke å svare siden kommentaren egentlig bare var idiotisk dum ;)

Er det ikke bedra at detre tar dette 100% interne miget på neste sekt-møte fremfor i all offentlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Er det ikke bedra at detre tar dette 100% interne miget på neste sekt-møte fremfor i all offentlighet?

Å bruke som argument at man har et flyktig besøk I Egypt bak seg, er rent sandkassnivå.

For øvrig har jeg vært i Sharm El Sheik selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.Tråden ligger der, du kan ved selvsyn se hvem som starter opp bråket med hvem av de du sikter til. Som altid.

Lykke til.

Uten og ta hensyn til hva dere mener og ikke mener..og ikke for og fornærme deg.... Men etter som jeg har oppfattet så er du kun her inne for og krangle med Sør, og "vinne over han". Jeg kan ikke huske og ha sett deg engasjert i noen andre tråder. Og det er dessverre du som framstår som den aggressive og kranglete, og som en bråkmaker. I lengden gir det et lite sympatisk inntrykk, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

Jeg er ikke disippel i sekta. Jeg er Mullahinne;-)

Ja, Gud vet hvilken plass du har i swingerklubben.

Og samme kan det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Uten og ta hensyn til hva dere mener og ikke mener..og ikke for og fornærme deg.... Men etter som jeg har oppfattet så er du kun her inne for og krangle med Sør, og "vinne over han". Jeg kan ikke huske og ha sett deg engasjert i noen andre tråder. Og det er dessverre du som framstår som den aggressive og kranglete, og som en bråkmaker. I lengden gir det et lite sympatisk inntrykk, dessverre.

Du tar feil, Hvis du kan e.g. lese dagens tråder vil du fort se det. Jeg svarer til andre først, og det er ikke jeg som byr opp til dans. Så hvorfor lyver du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Uten og ta hensyn til hva dere mener og ikke mener..og ikke for og fornærme deg.... Men etter som jeg har oppfattet så er du kun her inne for og krangle med Sør, og "vinne over han". Jeg kan ikke huske og ha sett deg engasjert i noen andre tråder. Og det er dessverre du som framstår som den aggressive og kranglete, og som en bråkmaker. I lengden gir det et lite sympatisk inntrykk, dessverre.

Men ja på ett punkt. Nord og ned brukes til sekta, og ett annet nick til mer seriøse folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar feil, Hvis du kan e.g. lese dagens tråder vil du fort se det. Jeg svarer til andre først, og det er ikke jeg som byr opp til dans. Så hvorfor lyver du?

Jeg lyver ikke når jeg uttaler meg om det inntrykket jeg har etter at dere har diskutert i flere mnd. her inne. Sør kan være påståelig, og virke arrogant og nedlatende. Men han uttaler seg aldri aggresivt og ufint, som du ofte gjør. Og han kjemper for menneskerettigheter og virker opptatt av de svakeste blant oss. Noe jeg setter pris på. Bortsett fra når det gjelder dyr, da :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lei forsuringen

Stemmer, det er mange tråder jeg ikke orker å svare i, fordi jeg vet at enkelte vil ødelegge dem. På samme måte som jeg lar være å starte mange tråder selv, nettopp fordi jeg vet at de vil bli ødelagt. Og da hjelper det ikke at jeg ikke svarer vedkommende, da bare hekter h*n seg på andre, og plager dem i stedet. Ikke nytter det å høflig be personen holde seg unna tråden heller, da sutres det høylydt til webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

Jeg lyver ikke når jeg uttaler meg om det inntrykket jeg har etter at dere har diskutert i flere mnd. her inne. Sør kan være påståelig, og virke arrogant og nedlatende. Men han uttaler seg aldri aggresivt og ufint, som du ofte gjør. Og han kjemper for menneskerettigheter og virker opptatt av de svakeste blant oss. Noe jeg setter pris på. Bortsett fra når det gjelder dyr, da :-/

Dyr? ja i høyeste grad, men legg til mennesker også, så er vi snart enige..

Ang, dine påstander: Her er mine to første innlegg i de to aktuelle trådene idag. Ingen av dem er rettet til Sør.

1.http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4521094

2. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4521140

Som du ser baserer du ditt "intrykk" på sviktende grunnlag. Du trenger ikke be om unnskyldning, men bare la være å skrive mer subjektivt ladet tøv uten virkelighetsforankring. Noen kunne jo komme til å tro på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lei forsuringen

Jeg lyver ikke når jeg uttaler meg om det inntrykket jeg har etter at dere har diskutert i flere mnd. her inne. Sør kan være påståelig, og virke arrogant og nedlatende. Men han uttaler seg aldri aggresivt og ufint, som du ofte gjør. Og han kjemper for menneskerettigheter og virker opptatt av de svakeste blant oss. Noe jeg setter pris på. Bortsett fra når det gjelder dyr, da :-/

Ikke enig. Sør svarer aggressivt og ufint, straks noen er uenige med ham og de har argumenter han ikke klarer å besvare. Det gjør han mot alle, ikke bare mot Nord og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig. Sør svarer aggressivt og ufint, straks noen er uenige med ham og de har argumenter han ikke klarer å besvare. Det gjør han mot alle, ikke bare mot Nord og ned.

ikke enig jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse temaene du sikter til er utdebbaterte. Nye perspektiver og argumenter er i det blå. Det må erkjennes.

Det man står igjen med er forkynnelse og pisspreik. Denne sjansen må selvsagt gripes og sporten reduseres til et spill der kunsten består i å kverulere og drittslenge med størst mulig presisjon og fantasi. Det kan være like interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr? ja i høyeste grad, men legg til mennesker også, så er vi snart enige..

Ang, dine påstander: Her er mine to første innlegg i de to aktuelle trådene idag. Ingen av dem er rettet til Sør.

1.http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4521094

2. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4521140

Som du ser baserer du ditt "intrykk" på sviktende grunnlag. Du trenger ikke be om unnskyldning, men bare la være å skrive mer subjektivt ladet tøv uten virkelighetsforankring. Noen kunne jo komme til å tro på deg.

''men bare la være å skrive mer subjektivt ladet tøv uten virkelighetsforankring''

Ser du ikke selv den aggressive/provoserende tonen din? Jeg er subjektiv - mine meninger er tøv- og jeg er uten virkelighetsforankring. Dette bare i løpet av en 1/2 setning. Og dette er kun basert på din subjektive oppfatning. Men du pøser det ut som den eneste sannhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Disse temaene du sikter til er utdebbaterte. Nye perspektiver og argumenter er i det blå. Det må erkjennes.

Det man står igjen med er forkynnelse og pisspreik. Denne sjansen må selvsagt gripes og sporten reduseres til et spill der kunsten består i å kverulere og drittslenge med størst mulig presisjon og fantasi. Det kan være like interessant.

Du har skjønt det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''men bare la være å skrive mer subjektivt ladet tøv uten virkelighetsforankring''

Ser du ikke selv den aggressive/provoserende tonen din? Jeg er subjektiv - mine meninger er tøv- og jeg er uten virkelighetsforankring. Dette bare i løpet av en 1/2 setning. Og dette er kun basert på din subjektive oppfatning. Men du pøser det ut som den eneste sannhet.

Greit at du føler deg støtt, men jeg har faktisk dokumentert med linker at ditt innledende engajement og påstander i denne tråden er feil.

Du har kort og godt kritisert feil person på sviktende grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...