Gå til innhold

Hjertesukk - debatter på DOL


Angustia

Anbefalte innlegg

Vi har ulikt syn på saken.

''Vi har ulikt syn på saken.''

Ja, det har vi nok.

Heldigvis kan jeg dokumentere både det MayLynn skrev, det du skrev, og det som jeg skrev for lenge siden (som ikke inneholdt det MayLynn påstod).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • mrxx

    22

  • Sara Bernard

    13

  • Angustia

    12

Mest aktive i denne tråden

Gjest Moderator

Det er dessverre lite redaksjonen får gjort med dette, annet enn at vi kan slette debatter. De brukerne som står bak denne formen for misbruk av forumet, har gang på gang vist seg å mangle både evne og vilje til endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ville det ikke vært enklere bare å ha innrømmet at du tok feil, slik jeg og de fleste andre ville gjort?''

Nå skal jeg innrømme at jeg på langt nær leser alle innleggene dine (etterhvert i en tråd begynner de bare å bli irriterende) men jeg har lest mange nok av inleggene dine, og jeg har til nå aldri sett at du har innrømmet at du har tatt feil. Heller ikke når du har tatt feil.

Det er fordi jeg sjekker FØR jeg skriver, slik at jeg slipper slikt! :-)

Men joda, jeg husker at jeg har beklaget et par ganger de siste månedene, uten at jeg har link til det nå.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laffen den andre

''Vi har ulikt syn på saken.''

Ja, det har vi nok.

Heldigvis kan jeg dokumentere både det MayLynn skrev, det du skrev, og det som jeg skrev for lenge siden (som ikke inneholdt det MayLynn påstod).

Hør litt på webmaster du:

''De brukerne som står bak denne formen for misbruk av forumet, har gang på gang vist seg å mangle både evne og vilje til endring.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre lite redaksjonen får gjort med dette, annet enn at vi kan slette debatter. De brukerne som står bak denne formen for misbruk av forumet, har gang på gang vist seg å mangle både evne og vilje til endring.

Men så lenge du/dere ikke fjerner innlegg med anklager om å støtte terrorisme, og det som verre er, så blir det slik. Jeg kan finne hundrevis av innlegg som er åpenbar løgn, fulle av ukvemsord, type "ta pillene dine" osv osv i det uendelige, og dere gjør intet.

Og det er ikke bare jeg som får den type innlegg, og de fortsetter på dager hvor jeg reiser eller av andre årsaker ikke er pålogget.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

''Vi har ulikt syn på saken.''

Ja, det har vi nok.

Heldigvis kan jeg dokumentere både det MayLynn skrev, det du skrev, og det som jeg skrev for lenge siden (som ikke inneholdt det MayLynn påstod).

Vi har ulikt syn på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig;-) Vi er Medmullahinner (fikk faktisk problemer med å skrive ordet) og trekker inn pusten og mediterer;-) Jeg skal ut på kjøkkenet og eksperimentere med kalveschnitzel nå. Kan godt dele erfaringer om det senere i den åndlige periferien;-)

''Herlig;-) Vi er Medmullahinner (fikk faktisk problemer med å skrive ordet) og trekker inn pusten og mediterer;-) Jeg skal ut på kjøkkenet og eksperimentere med kalveschnitzel nå. Kan godt dele erfaringer om det senere i den åndlige periferien;-)''

Jeg vil gjerne dele dine kulinariske erfaringer, ja - en av oppskriftene dine (Segundas kokosfisk) har til og med hedersplassen i Veslas personlige kokebok :-)

Her har vi nettopp inntatt et par frossenpizza'er (hysj, ikke si det til resten av sekta), og mindre åndelig føde skal man leite lenge etter...

Må nok søke tilflukt i den åndelige periferien og meditere litt etter at jeg har lest meg gjennom denne tråden, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør litt på webmaster du:

''De brukerne som står bak denne formen for misbruk av forumet, har gang på gang vist seg å mangle både evne og vilje til endring.''

Ta det til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ulikt syn på saken.

Ja, det har vi nok.

Heldigvis kan jeg dokumentere både det MayLynn skrev, det du skrev, og det som jeg skrev for lenge siden (som ikke inneholdt det MayLynn påstod).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Men så lenge du/dere ikke fjerner innlegg med anklager om å støtte terrorisme, og det som verre er, så blir det slik. Jeg kan finne hundrevis av innlegg som er åpenbar løgn, fulle av ukvemsord, type "ta pillene dine" osv osv i det uendelige, og dere gjør intet.

Og det er ikke bare jeg som får den type innlegg, og de fortsetter på dager hvor jeg reiser eller av andre årsaker ikke er pålogget.

Med vennlig hilsen

''Jeg kan finne hundrevis av innlegg som er åpenbar løgn, fulle av ukvemsord, type "ta pillene dine" osv osv i det uendelige, og dere gjør intet.

''

Du påstår stadig dette. Vi sletter imidlertid innlegg daglig, så det at vi "gjør intet" stemmer åpenbart ikke. Men det stemmer at vi ikke ser det som noen prioritert oppgave å rydde i rotet du og noen få andre skaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Ja, det har vi nok.

Heldigvis kan jeg dokumentere både det MayLynn skrev, det du skrev, og det som jeg skrev for lenge siden (som ikke inneholdt det MayLynn påstod).

Vi har ulikt syn på saken.

Ulikt syn betyr at vi har ulike oppfatninger av hva som er rett her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg kan finne hundrevis av innlegg som er åpenbar løgn, fulle av ukvemsord, type "ta pillene dine" osv osv i det uendelige, og dere gjør intet.

''

Du påstår stadig dette. Vi sletter imidlertid innlegg daglig, så det at vi "gjør intet" stemmer åpenbart ikke. Men det stemmer at vi ikke ser det som noen prioritert oppgave å rydde i rotet du og noen få andre skaper.

Ja, du har rett i at jeg selvsagt ikke ser det som dere sletter innen jeg leser det.

Det som skrives på DOL er LANGT over grensen for det som er injurierende.

Og nei, jeg "skaper" ikke anklager om terrorstøtte og andre personangrep. Jeg ber ikke folk ta tablettene, jeg kaller dem ikke diverse diagnoser, og jeg bruker ikke ukvemsord mot folk.

Jeg har dog vurdert om jeg også burde begynne med det samme, siden det tilsynelatende er akseptabelt? Du reagerer jo ikke på folk som gjør slikt...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ulikt syn på saken.

Ulikt syn betyr at vi har ulike oppfatninger av hva som er rett her.

Et spørsmål ikke er en påstand. Så enkelt.

Du kan ha en oppfatning av at himmelen er lilla, med grønne prikker, men den er altså ikke det likevel. Faktum og fasit i denne saken ligger i hva som ble skrevet, og det er klokkeklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MayLynn

Det innlegget fikk du 16:06, og du har ikke svart på det.

Fasiten har du selv linket til, og det var ingen påstand (slik du skrev) der.

Så enkelt er det.

Hei - det var innlegget fra Colette jeg svarte på først - hun skrev dette:

''Men han uttaler seg aldri aggresivt og ufint, som du ofte gjør.''

Det du skrev til meg var både aggressivt og ufint. Det var derfor jeg valgte å svare henne.

Er det ordet "påstår" i innlegget mitt som svar til Colette som er problemet altså? I tillegg til spørsmålstegnet?

Denne tråden handler om debattering på Dol og hvis det er dette du henger deg opp i så beskriver jo det bare hele problemstillingen i det å debattere med deg.

Men Webmaster har gitt beskjed så jeg trekker meg ut nå. Men det betyr ikke at du Sør "vant" diskusjonen vet du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - det var innlegget fra Colette jeg svarte på først - hun skrev dette:

''Men han uttaler seg aldri aggresivt og ufint, som du ofte gjør.''

Det du skrev til meg var både aggressivt og ufint. Det var derfor jeg valgte å svare henne.

Er det ordet "påstår" i innlegget mitt som svar til Colette som er problemet altså? I tillegg til spørsmålstegnet?

Denne tråden handler om debattering på Dol og hvis det er dette du henger deg opp i så beskriver jo det bare hele problemstillingen i det å debattere med deg.

Men Webmaster har gitt beskjed så jeg trekker meg ut nå. Men det betyr ikke at du Sør "vant" diskusjonen vet du ;-)

Det som er problemet er at du skrev at jeg hadde påstått noe som jeg vitterlig aldri har skrevet. Altså, ren løgn om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Et spørsmål ikke er en påstand. Så enkelt.

Du kan ha en oppfatning av at himmelen er lilla, med grønne prikker, men den er altså ikke det likevel. Faktum og fasit i denne saken ligger i hva som ble skrevet, og det er klokkeklart.

'' Faktum og fasit i denne saken ligger i hva som ble skrevet, og det er klokkeklart.''

En skreven tekst tolkes ofte ulikt. Vi tolker det som står der ulikt- og det blir umulig å være enig.

Jeg mener jeg tolker det rett. Du mener du tolker det rett.

Vi kan konstatere at vi har ulikt syn på saken, og la det ligge med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Faktum og fasit i denne saken ligger i hva som ble skrevet, og det er klokkeklart.''

En skreven tekst tolkes ofte ulikt. Vi tolker det som står der ulikt- og det blir umulig å være enig.

Jeg mener jeg tolker det rett. Du mener du tolker det rett.

Vi kan konstatere at vi har ulikt syn på saken, og la det ligge med det.

Så lenge en setning ender i et spørsmålstegn så er det et spårsmål. Det er derfor løgnaktig å skrive at noen har påstått noe de har spurt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laffen den andre

Så lenge en setning ender i et spørsmålstegn så er det et spårsmål. Det er derfor løgnaktig å skrive at noen har påstått noe de har spurt om.

Det kan tolkes på flere måter sett i kontekst med resten av diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge en setning ender i et spørsmålstegn så er det et spårsmål. Det er derfor løgnaktig å skrive at noen har påstått noe de har spurt om.

Så om noen skriver - er du psykopat? så er det kun ment som et up front, ærlig spørsmål? Og slett ikke en insinuasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...