Gå til innhold

Hva er deres favorittprogram for tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• cathlin

8

• morsan

7

• Colette

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Det er ingen programmer jeg ser fast. Luksusfellen synes jeg bare er pinlig (selv om jeg har kikket litt av og til) og Åndenes makt er jeg overhodet ikke interessert i.

Ser helst filmer og krim. Samt nyheter og et debattprogram i ny og ne. Nytt på nytt og Skavlan av og til, selv om jeg ikke synes de er så artige som tidligere.

Jeg liker å se hjernedøde program som får meg til å le. Da blir det Alle elsker Raymond, Kongen av Queens, Judge Judy, Seinfeld, Friends.

Normalt ser jeg ikke så mye på TV, men for tiden sitter jeg hjemme med en nærmest ubrukelig høyrearm, og da må man ha noe å gjøre. Bedre å le enn å gråte over triste filmer og skjebner synes jeg"

Akkurat nå om dagen er det det "The Ugly Face of Beauty" som fanger min interesse.

Ellers følger jeg med på Grey's Anatomy, og Frustrerte Fruer når det går.

Jeg liker også krim, så dersom jeg er hjemme ser jeg gjerne på Criminal Minds, CSI og/eller Special Victims Unit. Jo, også ser jeg på Wallander på søndagene, selv om jeg stort sett har sett alle episodene før.

Jeg følger også med på en del debattprogrammer, men det er ingenting fast jeg _må_ se.

Prøver å få med meg "Lydverket" og "Radioresepsjonen på tv" fast, og har sett "Koselig med peis" nå etter jul. Ellers blir det "Nytt på nytt", "Skavland" og "Senkveld" om det passer sånn, og en og annen film innimellom. Ut over det ser jeg MAd Men på DVD og anbefaler serien varmt :)

Annonse

Jeg har likt Tause Vitner ganske godt, håper det kommer mer av dette. Ellers er det Nytt på nytt også på fredagene. Guttungen og jeg ser Hellstrøm rydder opp og Masterchef sammen. Søndag kveld har jeg ofte på Hovedscenen, men det hender jeg gjør andre ting samtidig og bare hører.

Ellers ser jeg ganske lite på tv for tida.

Både mannen og jeg har fulgt med på Mad Men, men der gikk siste episode i forrige uke, og neste sesong har man ikke en gang annonsert startdato for i USA, så her må vi smøre oss med tålmodighet. :-)

Ellers har jeg fast opptak på digitalboksen av en sit com som går midt på dagen (altså i arbeidstiden), det er "The new adventures of old Christine", med hun som spilte Elaine i Seinfeld i hovedrollen. Artig serie.

Jeg får med meg gullrekka de fredagene jeg er hjemme.

Eller ser jeg litt mer sporadisk på ting, men synes mange programmer på BBC Lifestyle er artige, alt fra Bargain Hunt til Master Chef med flere.

Prøver å få med meg "Lydverket" og "Radioresepsjonen på tv" fast, og har sett "Koselig med peis" nå etter jul. Ellers blir det "Nytt på nytt", "Skavland" og "Senkveld" om det passer sånn, og en og annen film innimellom. Ut over det ser jeg MAd Men på DVD og anbefaler serien varmt :)

''Ut over det ser jeg MAd Men på DVD og anbefaler serien varmt :)''

Tiltredes :-)

Det eneste jeg ser på bortsett fra nyheter er jordmødrene og så er jeg en av de få som liker Skavlan og så liker jeg ofte fredagskonserten på NRK, i kveld er det Small Faces som jeg ikke husker så veldig godt

Jeg liker også Skavlan, dog ikke alt han gjør :-) Men det virker som om det er litt in å si at han er ganske fæl.

Jeg liker også Skavlan, dog ikke alt han gjør :-) Men det virker som om det er litt in å si at han er ganske fæl.

Ja, det virker sånn, men jeg liker ham fremdeles og liker gjestene hans og synes det er et bedre program enn de fleste andre. Nytt på nytt f.eks synes jeg er forferdelig ;o) For ikke å snakke om Linn Skåber og det programmet om Spelet

Annonse

Ja, det virker sånn, men jeg liker ham fremdeles og liker gjestene hans og synes det er et bedre program enn de fleste andre. Nytt på nytt f.eks synes jeg er forferdelig ;o) For ikke å snakke om Linn Skåber og det programmet om Spelet

Jeg liker NPN, men Spelt har jeg ikke sett.

Både mannen og jeg har fulgt med på Mad Men, men der gikk siste episode i forrige uke, og neste sesong har man ikke en gang annonsert startdato for i USA, så her må vi smøre oss med tålmodighet. :-)

Ellers har jeg fast opptak på digitalboksen av en sit com som går midt på dagen (altså i arbeidstiden), det er "The new adventures of old Christine", med hun som spilte Elaine i Seinfeld i hovedrollen. Artig serie.

Jeg får med meg gullrekka de fredagene jeg er hjemme.

Eller ser jeg litt mer sporadisk på ting, men synes mange programmer på BBC Lifestyle er artige, alt fra Bargain Hunt til Master Chef med flere.

Det står pending så da kommer det vel tilbake til høsten.

Ja, men de har ikke begynt å vise det i USA ennå, ei heller annonsert startdato (ja, jeg har googlet *S*) Men de har varslet at det kommer en femte sesong, i det minste :-)

Nei, du må se på eztv.it, der står det når det begynner å sende i USA, men siden det står pending så kommer den femte antagelig til høsten. Hadde det kommet før hadde det stått on break og hadde det vært slutt så står det ended. Medium ended forrige uke og det var kjipt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...