Gå til innhold

Hva er deres favorittprogram for tiden?

Anbefalte innlegg

Ja, det virker sånn, men jeg liker ham fremdeles og liker gjestene hans og synes det er et bedre program enn de fleste andre. Nytt på nytt f.eks synes jeg er forferdelig ;o) For ikke å snakke om Linn Skåber og det programmet om Spelet

Jeg liker også Skavland, hadde ikke helt fått med meg at det var ut å mislike det... Det er vel det mest sette talk-showet i Skandinavia, jeg tipper det er derfor gjestene ofte er bra. Og så syns jeg han ofte klarer å være "tilstede" i samtalene. (ikke alltid, men oftere enn mange andre programledere...)

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• cathlin

8

• morsan

7

• Colette

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg liker også Skavland, hadde ikke helt fått med meg at det var ut å mislike det... Det er vel det mest sette talk-showet i Skandinavia, jeg tipper det er derfor gjestene ofte er bra. Og så syns jeg han ofte klarer å være "tilstede" i samtalene. (ikke alltid, men oftere enn mange andre programledere...)

Jeg liker at det er sånn småprat og at hvis noen spør ham om noe så svarer han. Det var ikke så spennende gjester i dag da av de jeg så.

Tja, jeg tar opp en del serier på Get-boksen som jeg ser på før jeg sklokner i sofaen :-)

Tabathas frisør-make over (husker ikke hva programmet heter), The Biggest Loser, Grey's Anatomy, div Top model og Model 35+, Lyngbø&Hærlands Big Bang, Senkveld, Nytt på Nytt, Det ukjente... sikkert mer også.

Og neste uke begynner Frustrerte Fruer igjen, jippi!

Høres ut som jeg ser utrolig mye på TV merker jeg, men føler vel ikke det. Har full jobb og unger ved siden av :-)

Annonse

Jeg så på Downton Abbey, men den er jo slutt for nå. Skavlan får jeg somregel med meg, og så blir jeg happy når jeg zapper og treffer på den danske serien Klovn. Den kan jeg le meg halvt ihjel av:) Jeg må prøve å finne ut av når og hvor den egentlig går. Jeg er fryktelig dårlig til å huske sånt.

Gjest Høstløv

Jeg så på Downton Abbey, men den er jo slutt for nå. Skavlan får jeg somregel med meg, og så blir jeg happy når jeg zapper og treffer på den danske serien Klovn. Den kan jeg le meg halvt ihjel av:) Jeg må prøve å finne ut av når og hvor den egentlig går. Jeg er fryktelig dårlig til å huske sånt.

Her finner du TV-oversikten fra dansk TV

http://www.dr.dk/tv/oversigt#soeg

Jeg ler også godt av Klovn. Helt på grensen til at jeg blir flau, men guri malla jeg ler :-D

Annonse

Jeg liker å se hjernedøde program som får meg til å le. Da blir det Alle elsker Raymond, Kongen av Queens, Judge Judy, Seinfeld, Friends.

Normalt ser jeg ikke så mye på TV, men for tiden sitter jeg hjemme med en nærmest ubrukelig høyrearm, og da må man ha noe å gjøre. Bedre å le enn å gråte over triste filmer og skjebner synes jeg"

Kongen av Queens har jeg alltid likt:-)

Prøver å få med meg "Lydverket" og "Radioresepsjonen på tv" fast, og har sett "Koselig med peis" nå etter jul. Ellers blir det "Nytt på nytt", "Skavland" og "Senkveld" om det passer sånn, og en og annen film innimellom. Ut over det ser jeg MAd Men på DVD og anbefaler serien varmt :)

Hva er det MadMen handler om?

Ja, det virker sånn, men jeg liker ham fremdeles og liker gjestene hans og synes det er et bedre program enn de fleste andre. Nytt på nytt f.eks synes jeg er forferdelig ;o) For ikke å snakke om Linn Skåber og det programmet om Spelet

Har aldri likt humoren til Linn Skåber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...