Gå til innhold

Hva er deres favorittprogram for tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• cathlin

8

• morsan

7

• Colette

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg liker å se hjernedøde program som får meg til å le. Da blir det Alle elsker Raymond, Kongen av Queens, Judge Judy, Seinfeld, Friends.

Normalt ser jeg ikke så mye på TV, men for tiden sitter jeg hjemme med en nærmest ubrukelig høyrearm, og da må man ha noe å gjøre. Bedre å le enn å gråte over triste filmer og skjebner synes jeg"

''Judge Judy''

Er det laga nye episoder? En kjempeflott serie, tror jeg så alle episodene da den gikk på TV2. Også Vincent, dah, kunne sett serien om den var dårlig kun pga av han, sukk...

Annonse

Ok:-) Er det type vold og action eller er det noe innhold, historie?

Nei, ikke vold og action i det hele tatt. Man ser hvordan livet var på 60-tallet og jeg husker hvordan det var og klærne de brukte så jeg synes ikke det er sånn kjempestas. Hadde det enda vært 50-tallet ;o)

Min absolutte favoritt for tiden er "Koselig med peis". Fantastiske skuespillere, og jeg blir helt bergtatt:-)

Ellers ser jeg på Cæsar, Nytt på nytt bl.a.

Jeg er helt enig.

Knallbra skuespillere.

Og en litt spesiell ting er jo at mor og sønn spiller mor og sønn (han som driter på flagg) og far og datter spiller far og datter (Jenny).

Jeg ante ikke at Stein Winge var en så god skuespiller.

''Judge Judy''

Er det laga nye episoder? En kjempeflott serie, tror jeg så alle episodene da den gikk på TV2. Også Vincent, dah, kunne sett serien om den var dårlig kun pga av han, sukk...

Uuups, innså pluteselig at jeg er heilt på bærtur - jeg tenkte på "Judging Amy"....

Jeg er helt enig.

Knallbra skuespillere.

Og en litt spesiell ting er jo at mor og sønn spiller mor og sønn (han som driter på flagg) og far og datter spiller far og datter (Jenny).

Jeg ante ikke at Stein Winge var en så god skuespiller.

Så Terje er sønnen til hun som spiller moren i serien? Og Jenny er datteren til Stein Winge? Det visste jeg ikke.

Enig i at Stein Winge spiller fantastisk! Jeg har aldri sett han som skuespiller før, men her spiller han sin rolle meget_troverdig.

Annonse

Hihi, Judge Judy kan neppe kvalifisere som en knakende god serie, nei. ;)

''Hihi, Judge Judy kan neppe kvalifisere som en knakende god serie, nei. ;)''

Hehe, nei, det var derfor jeg følte et akutt behov for dementi ;-)

Jeg så noen episoder av "Judge Judy" da jeg var sjukemeldt i høst, og blei nesten pinlig berørt. En viss underholdningsverdi har det jo (i hvert fall med 40 grader i feber) og dama er jo tøff, men hva i all verden driver disse menneskene til å blottlegge seg på riksdekkende TV i USA og resten av verden?

Er det gratis rettsak og et evt honorar, mon tro?

Meiner ikke å latterliggjøre noen nå, men konseptet er ganske forbløffende...

''Hihi, Judge Judy kan neppe kvalifisere som en knakende god serie, nei. ;)''

Hehe, nei, det var derfor jeg følte et akutt behov for dementi ;-)

Jeg så noen episoder av "Judge Judy" da jeg var sjukemeldt i høst, og blei nesten pinlig berørt. En viss underholdningsverdi har det jo (i hvert fall med 40 grader i feber) og dama er jo tøff, men hva i all verden driver disse menneskene til å blottlegge seg på riksdekkende TV i USA og resten av verden?

Er det gratis rettsak og et evt honorar, mon tro?

Meiner ikke å latterliggjøre noen nå, men konseptet er ganske forbløffende...

Ja, det er virkelig noe av det mest pinlige jeg har sett på tv. Det var til og med hakket verre enn Ricki Lake, som gikk før. ;)

Jeg dumpa også over programmet da jeg var sjuk i forrige uke. Facinerende.

Så Terje er sønnen til hun som spiller moren i serien? Og Jenny er datteren til Stein Winge? Det visste jeg ikke.

Enig i at Stein Winge spiller fantastisk! Jeg har aldri sett han som skuespiller før, men her spiller han sin rolle meget_troverdig.

Ja, han er sønnen til Tone Danielsen. Og han er både lege og skuespiller. Og Victoria Winge som spiller Jenny er datteren til Stein.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...