Gå til innhold

Hva er deres favorittprogram for tiden?

Anbefalte innlegg

Aha! Har blitt anbefalt denne serien fra fleire hold. En dyktig skuepiller, syns jeg :-)

Det er jo en sideserie av Greys anatomy, men for de over 40 så tror jeg de fleste liker Private Practise bedre. Litt andre problemer enn ungdomsproblemer selv om konseptet er ganske likt. Alt er bare mere voksent.

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• cathlin

8

• morsan

7

• Colette

5

Mest aktive i denne tråden

Ja, det er virkelig noe av det mest pinlige jeg har sett på tv. Det var til og med hakket verre enn Ricki Lake, som gikk før. ;)

Jeg dumpa også over programmet da jeg var sjuk i forrige uke. Facinerende.

''Det var til og med hakket verre enn Ricki Lake, som gikk før. ;)''

Har du noen gang sett Jerry Springer Show? Om mulig... ENDA verre.

''Det var til og med hakket verre enn Ricki Lake, som gikk før. ;)''

Har du noen gang sett Jerry Springer Show? Om mulig... ENDA verre.

''Har du noen gang sett Jerry Springer Show''

Hva, går det enda??!! Husker jeg så dette da jeg bodde i USA på midten av 80-tallet. Om ikke annet må det være en bragd å holde et TV-show i live så lenge ;-)

Annonse

Jeg er helt enig.

Knallbra skuespillere.

Og en litt spesiell ting er jo at mor og sønn spiller mor og sønn (han som driter på flagg) og far og datter spiller far og datter (Jenny).

Jeg ante ikke at Stein Winge var en så god skuespiller.

Visste ikke at Stein Winge var så kjent?

''Har du noen gang sett Jerry Springer Show''

Hva, går det enda??!! Husker jeg så dette da jeg bodde i USA på midten av 80-tallet. Om ikke annet må det være en bragd å holde et TV-show i live så lenge ;-)

Nei, jeg vet ikke. Referer kun til at jeg har sett det ;-)

Muligens peiskos, ser på dating i mørket hvis det tilfeldigvis er på tv. Skavland - ok. Har lyst til å se dette snøballprogrammet, men jeg sovna da jeg hadde sjansen, fordi det gikk så seint.

Pst. Du kan se alle nrk-program på nrk.no når det måtte passe deg, ganske genialt! :)

Annonse

Gjest kosta kvanta

Det jeg ser oftest på tv er nyhetene og sport. Det er sjelden jeg rekker å følge med noe pga turnusjobb, men som den sniken jeg er laster jeg ned de seriene jeg syns er bra. Jeg har sett Downton Abbey og Brothers and Sisters (nedlastet), og nå ser jeg på Et lite stykke Thailand om jeg har mulighet til det. Der er det virkelig "ekte" mennesker! Det er utrolig koselig å høre hva disse mennene sier om konene sine!

Jeg ser også Skavlan, men syns han har tapt seg veldig. Nå har det blitt for mye fokus på amerikanske superkjendisgjester, der intervjuene blir overfladiske. Når han har noen virkelig gode gjester blir intervjuene avbrutt når de mest interessante svarene kommer. Det nærmer seg Se og Hør, desverre.

Tidligere har jeg lastet ned Project Runway (Project Catwalk - britisk versjon), med Heidi Klum. Syns det er interessant å se serier med kreativitet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...