Axcia Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 I dag har jeg gjort svært lite, bortsett fra å vaske klær, lese aviser og kose med ungene. Tiden med barn som gjerne sitter på fanget er omtrent forbi, men i dag ble vi liggende i en haug borti sofa'n å se på tv - jaggu ikke hver dag, så kos var det! :-) Det er snøstorm ute, så det har kun vært korte turer utom døra i dag, og en liten kjøretur for å avlevere en liten kompis som hadde overnatta her. Forøvrig så ble dette en høykarbodag, og deilig kvalmt var det! ;-) Det mest spennende som har skjedd, var da vi var på butikken å panta flasker. Det er magi i å se flaskene forsvinne inn i hullet i veggen ;-p Nei blir det mer gøy å lese nå, så har vi straks innhold til ei hel bok *haha* Også har jeg vært frisør. Ene sønnen har nå en veldig kul sveis, ifm. han selv. Jeg har blitt tøffere med både saks og maskin, ser jeg. Gratis hårklipp er fortsatt kult nok. *fornøyd med innsatsen* Hva har du gjort i dag? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Hadde en lang og rolig morgen, før minstemann og jeg var på skitur. Kjempedeilig at han begynner å få litt fremdrift og synes det er morsomt. Og det var fantastisk å komme fra tåkehavet opp til soskinn litt høyere opp! Siden har det vært barnebesøk, middag, lek, støy, og nå - omsider - ro! 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Fint lite. ) Guttevalpen lå hos en kompis i natt så jentungen og jeg hadde huset for oss selv til klokka var 16. Jeg var på butikken en tur og så malte vi noen bilder og bakte noen frokostbrød (en slags grove boller). Jeg har trent da! Level 1 fra Jillian Michaels 30 days shred: Etter oppvarmingen lurte jeg på hvordan i huleste jeg skulle klare dette! *hehe* Måtte gi tapt på to øvelser da jeg rett og slett ikke maktet å henge med hele veien, men ellers gikk det bedre enn fryktet faktisk. ) Ungene sloss som to hannkatter i parringstiden en periode her før de plutselig slo om og ble perlevenner og nå har de sittet lenge og spilt sammen på den ene laptopen. *forvirret* Jeg har laget en sjokolademousse av sukkerfri sjokolade og spiste hele greia og er veldig spent på hvordan magen reagerer på den... Mmmm... 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 jobbet fra 10-15, ellers har jeg ikke gjort stort idag. Vært hjemme og slappet av, feiret littegrann av samboerns 25årsdag.. 0 Siter
Gjest chikka Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Trent hjemme, dusjet, lagd middag, vasket litt klær og deretter bare slappet av 0 Siter
avidi Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Håndballkamp for junior kl.9-10.30. Raskt hjem og spise litt før jeg dro til byen. Travet rundt og rundt flere kvartaler for å fnne en butikk som hadde sort noteperm. Da jeg kom hjem var jeg så sliten og trøtt at jeg ble liggende på sofaen et par timer før det var tid for å lage middag. Nå skal jeg rydde litt klær og prøve å legge meg litt tidlig for en gangs skyld. 0 Siter
Lula Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 I dag har jeg handlet for neste uke, lest aviser, vasket klær, tørket støv og støvsuget og sett fotball med gubben. Inni mellom har jeg også prøvd å pønske ut problemstilling til bacheloroppgaven min. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Har støvsugd og vaska hele huset, ordna med klesvask, bakt brød, lagd middag, bakt pizzaer til en tilstelning, strøket klær (åå hater det) og lagd lørdagkveldsmat til familien. NÅ sitter jeg og sløver, deilig Selskapet mitt til strykinga var forresten jubileumssendinga til Herreavdelingen (nrk.no). Nydelig 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Hadde en lang og rolig morgen, før minstemann og jeg var på skitur. Kjempedeilig at han begynner å få litt fremdrift og synes det er morsomt. Og det var fantastisk å komme fra tåkehavet opp til soskinn litt høyere opp! Siden har det vært barnebesøk, middag, lek, støy, og nå - omsider - ro! Høres deilig ut 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Sett på tv, vært på dol, facebook og et annet forum. Vasket tøy og laget middag og sendt minstemann i butikken og ryddet på kjøkkenet. 0 Siter
cathlin Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Høykarbodag her også. Har akkurat bakt boller. Igjen,, Ellers har jeg vært på et foredrag. Og ellers... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Rydda kåken Drevet med slektsgransking Fulgt Datra på skiskole og slo ihjæl tida med en kopp kaffe i friskusmiljøet. Føltes ikke helt som om jeg var på hjemmebane, og dessuten fantes det ikke aviser der Handla Surra på nett, granska mer slekt, lest avisa og kost meg inne mens Datra var ute i mange timer og lekte, og Guttungen var borte hos en nabo Vaska to maskiner med klær Laga thaisuppe og drukket ei flaske vin med ei gammel skolevenninne. Veldig koselig. Guttungen har nabogutten på overnattingsbesøk, har knapt merka at de har vært inne hele kvelden, men nå sover de visst Bra dag 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Rydda kåken Drevet med slektsgransking Fulgt Datra på skiskole og slo ihjæl tida med en kopp kaffe i friskusmiljøet. Føltes ikke helt som om jeg var på hjemmebane, og dessuten fantes det ikke aviser der Handla Surra på nett, granska mer slekt, lest avisa og kost meg inne mens Datra var ute i mange timer og lekte, og Guttungen var borte hos en nabo Vaska to maskiner med klær Laga thaisuppe og drukket ei flaske vin med ei gammel skolevenninne. Veldig koselig. Guttungen har nabogutten på overnattingsbesøk, har knapt merka at de har vært inne hele kvelden, men nå sover de visst Bra dag Ble mektig imponert over at du gølger Datra på skiskole!!!! Og så DU, min venn :-) Vi skal på skitur i morgen - tror jeg gleder meg mer enn ungene :-) 0 Siter
frosken Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Ble mektig imponert over at du gølger Datra på skiskole!!!! Og så DU, min venn :-) Vi skal på skitur i morgen - tror jeg gleder meg mer enn ungene :-) ''Ble mektig imponert over at du gølger Datra på skiskole!!!! '' Hun har dog ikke sagt noe om hun deltok aktivt selv? Kaffedrikking er vel ikke en spesielt god treningsform, eller? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Sien frokost, litt lett rydding og støvsuging + noe klesvask. Tok med meg jentene og kjørte til min far - utrolig nydelig ved sjøen i dag - snø og is på bakkene, men fint i strandkanten, og ungene lekte lenge med steiner og pinner osv. Tok en vintersjekk på hytta om det hadde kommet inn snø eller fukt, men alt så bra ut. Så var det i full fart hjemom og hente eldstemann og kjøre ham på fotballturnering. 9-åringen og jeg svippet bortom G-sport som hadde 70% på alt!!!!! - og fikk kjøpt innegymsko og knebskyttere :-) Så fikk vi sett siste kampen til keepergutten vår :-) Vel hjemme var det å roe ned med litt mat, lørdagsgodt og MGP. Alle var egentlig trøtte, så jeg sovna i senga til minstemor, deretter nesten i senga til 9-åringen, og litt på sofaen i stad. Da eldstemann skulle legge seg, turde jeg ikke legge meg ned, da hadde jeg sovnet- Nå sitter jeg med et deilig glass vin og sterainlys på bordet. Gleder meg til skitur i morgen!!!!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 ''Ble mektig imponert over at du gølger Datra på skiskole!!!! '' Hun har dog ikke sagt noe om hun deltok aktivt selv? Kaffedrikking er vel ikke en spesielt god treningsform, eller? Neida, men så ihuga motstander hun er av snø ag snøaktiviteter, så synes jeg faktisk det var imponerende at hun backer opp sitt avkom på slike kjernesunne vinteraktiviteter som skiskole og snølek :-)))) 0 Siter
skal Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Kinderegglørdag! Har kvestet (for) gamle Billy bokhyller, ommøblert i de som overlevde og laget fine bokesker til Fretex. Ut med masse aggresjon, ryddigere (snart iallfall...) og god karma på en gang! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Fint lite. ) Guttevalpen lå hos en kompis i natt så jentungen og jeg hadde huset for oss selv til klokka var 16. Jeg var på butikken en tur og så malte vi noen bilder og bakte noen frokostbrød (en slags grove boller). Jeg har trent da! Level 1 fra Jillian Michaels 30 days shred: Etter oppvarmingen lurte jeg på hvordan i huleste jeg skulle klare dette! *hehe* Måtte gi tapt på to øvelser da jeg rett og slett ikke maktet å henge med hele veien, men ellers gikk det bedre enn fryktet faktisk. ) Ungene sloss som to hannkatter i parringstiden en periode her før de plutselig slo om og ble perlevenner og nå har de sittet lenge og spilt sammen på den ene laptopen. *forvirret* Jeg har laget en sjokolademousse av sukkerfri sjokolade og spiste hele greia og er veldig spent på hvordan magen reagerer på den... Mmmm... Likte sammenlikningen din om unger som sloss som to hannkatter i parringstiden....! Lo høyt her jeg sitter i sofaen :-)))) SKal bruke den formuleringen! 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 I dag har jeg ikke gjort noe annet enn husarbeid. En ganske kjedelig dag. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Det har vært fint vær og god temperatur ute, men jeg har vært mest inne. Jeg har.. ..vært medhjelper på teaterøving mesteparten av dagen. ..handlet inn mat for hele uka. ..laget en skrekkelig sterk fiskerett til middag (forsøk på å bedøve minstemann som ikke liker fisk). ..vasket et par maskiner klesvask. ..gått kveldstur med barna.. surfet og drukket et par glass vin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.