Mrs D Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har tom kjøpt Malstrøm for å se den igjen. Ellers så husker jeg at mora mi og jeg var å så nyutgivelsen av Tatt av vinden, den var nå i farger. Og så husker jeg Hair, tenk de var uten klær ;o) Hair så jeg maaaaaaaange ganger - syns Treat Williams var så skjønn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg huker vignetten på Røtter, men fikk ikke lov til å se den. Den indianerserien så jeg heller ikke, men jeg leste mange indianerbøker, og syntes det var grusomt mye av det som skjedde mot indianerne. Leste Onkel Toms hytte da jeg var11-12 år, og den var fæl. Jeg fikk aldri sett Schindlers liste. Du må se Røtter, den er like bra i dag 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Men da den kom så var den veldig spesiell, jeg tror ikke jeg likte den noe særlig første gangen jeg så den Jeg liker den fortsatt ikke, men har av en eller annen fascinasjon sett den flere ganger likevel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Hair så jeg maaaaaaaange ganger - syns Treat Williams var så skjønn. Jeg får nesten litt sommerfugler i magen av ham enda jeg altså. Han spilte jo i den serien på tv hvor han var enkemann og lege og hadde to unger. Han var jammen meg like kjekk enda. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg liker den fortsatt ikke, men har av en eller annen fascinasjon sett den flere ganger likevel. Det er sånn som meg, jeg ser den hvis den går på tv. 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg får nesten litt sommerfugler i magen av ham enda jeg altså. Han spilte jo i den serien på tv hvor han var enkemann og lege og hadde to unger. Han var jammen meg like kjekk enda. Har ikke sett han på lenge, men jeg tror mer enn gjerne på at han er kjekk fortsatt. Jeg var i alle fall helt betatt av han i Hair. 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Det er sånn som meg, jeg ser den hvis den går på tv. Jepp, det er liksom noe med den filmen ... Tross alt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Har ikke sett han på lenge, men jeg tror mer enn gjerne på at han er kjekk fortsatt. Jeg var i alle fall helt betatt av han i Hair. Den serien gikk for ikke så lenge siden, litt sånn familieserie som alle tror er kjedelig, men jeg så på Treat Williams jeg da ;o) og den var hyggelig og grei. 0 Siter
org Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har sett Malstrøm i ettertid, og den var ikke særlig skummel, synes jeg. Men jeg husker jeg og broderen satt på hver vår side av Pappa og tviholdt i hendene hans... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Malstrøm ble innspilt i nabolaget mitt, så den serien husker jeg veldig godt Kjøpte DVD'en ifjor. Herlig gjensyn:) I ville vesten, Der elvane møtast, Nord og Sør og Mot alle vindar var serier som gjorde dypt inntrykk her:) 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Titanic som 9 åring. Hadde mareritt... 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg huker vignetten på Røtter, men fikk ikke lov til å se den. Den indianerserien så jeg heller ikke, men jeg leste mange indianerbøker, og syntes det var grusomt mye av det som skjedde mot indianerne. Leste Onkel Toms hytte da jeg var11-12 år, og den var fæl. Jeg fikk aldri sett Schindlers liste. Jeg har Schindlers liste på DVD. Men har bare orket å se den en gang. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Både Alien og Gjøkeredet gav meg mareritt i mange år. To svært ulike filmer, men grusomme på hver sin måte. 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Ellers har jeg aldri kunnet se på skrekkfilmer/grøssere.... Poltergeist gikk i nøden men feks Nightmare filmene klarer jeg bare ikke å se. Pet semetary (?) var også fæl. Thrillere derimot er bare spennende. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Dirty Dancing er en film som gikk rett i hjertet mitt. Hellraiser så jeg sammen med en jeg var veldig forelsket i. Kjempeskummel film, godt med en armkrok da 0 Siter
Gjest Min første voksenfilm Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Clockwork Orange så jeg på kino, min første voksenfilm. Synes den var kjempeskummel, hadde nesten mareritt. Har aldri glemt den filmen, at den var så skremmende. Så den igejn for litt siden på TV, og da var den jo ikke ille, en blir herda gjennom livet tydeligvis. hehe... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Hannibal. Usansynlig guffen film. Angrer at jeg så den. Og jeg synes horror er god underholdning vanligvis... den der skal jeg ALDRI se mer. Så akkurat Van Helsing på tv og den var kjempemorro. Brødrene Grimm er fin, Avatar gjorde inntrykk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Malstrøm ble innspilt i nabolaget mitt, så den serien husker jeg veldig godt Kjøpte DVD'en ifjor. Herlig gjensyn:) I ville vesten, Der elvane møtast, Nord og Sør og Mot alle vindar var serier som gjorde dypt inntrykk her:) Jeg husker veldig godt de tre siste. Jeg så Mot alle vindar for noen år siden og han hovedpersonen var ikke så kjekk som han var da vi alle var forelsket i ham. Den ene venninna mi løp opp på scenen og kysset ham da han var i Oslo. 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg også husker Malstrøm godt,husker jeg også synes den var skummel )) 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg også husker Malstrøm godt,husker jeg også synes den var skummel )) Glemte jo en film som også satte spor i meg,det var Broene i madison county sukk..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.