Gå til innhold

Film som satte spor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker veldig godt de tre siste. Jeg så Mot alle vindar for noen år siden og han hovedpersonen var ikke så kjekk som han var da vi alle var forelsket i ham. Den ene venninna mi løp opp på scenen og kysset ham da han var i Oslo.

''Jeg så Mot alle vindar for noen år siden og han hovedpersonen var ikke så kjekk som han var da vi alle var forelsket i ham''

John English?! Han har aldri vært i nærheten av å være kjekk! Han så jo ut som han gikk rundt med to diger blåveiser hele tiden!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• morsan

16

• Mrs D

11

• Lillemus

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Jeg så Mot alle vindar for noen år siden og han hovedpersonen var ikke så kjekk som han var da vi alle var forelsket i ham''

John English?! Han har aldri vært i nærheten av å være kjekk! Han så jo ut som han gikk rundt med to diger blåveiser hele tiden!

Alle jentene på lekeplassen dvs alle med små unger som var hjemmeværende var råforelsket i ham, han var kjekk den gangen. Men som kom Patrick Swayze i Nord og Sør og overtok. Sånn var det ;o)

Gjest segunda
Skrevet

Glemte jo en film som også satte spor i meg,det var Broene i madison county sukk.....

Den er helt fantastisk. Uforglemmelig.

Skrevet

Jeg husker veldig godt de tre siste. Jeg så Mot alle vindar for noen år siden og han hovedpersonen var ikke så kjekk som han var da vi alle var forelsket i ham. Den ene venninna mi løp opp på scenen og kysset ham da han var i Oslo.

Hehe, husker godt John English, ja ;) Skjønner ikke at vi falt for ham igrunnen ;-P

Skrevet

Filmen "Et Rop om Frihet", om Stephen Biko, og hvordan de drepte ham, i Sør Afrika.

En veldig sterk film.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

"Den hemmelighetsfulle øya" (Jules Verne), serie som gikk på tv tidlig på 70-tallet.

Husker jeg lå under bordet og så mellom frynsene på duken. Det var fantastisk og spennende :)

Ellers vil jeg tro at de fleste som er på min alder ALDRI glemmer Pompel og Pilt. Snakker om skummelt...

ja, pompel og pilt var skummel.

Det begynte alltid så bra. Men så hadde de det med å skulle gå inn en åpen dør....og så ble det vanskelig å komme seg ut igjen. Huff- så ekkelt!

Skrevet

Hehe, husker godt John English, ja ;) Skjønner ikke at vi falt for ham igrunnen ;-P

Men den sangen var fin da - "Six ribbons". :o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Husker også Jon English....og at han var populær blant jenter på min alder..

Skrevet

Men den sangen var fin da - "Six ribbons". :o)

Den hørte jeg ikke altså ;-P

Skrevet

Husker også Jon English....og at han var populær blant jenter på min alder..

Ja, ganske utrolig igrunnen ;)

Var liksom noe litt dyrisk over ham *hehe*

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Da jeg ble ca 16 begynte jeg dra på kino- helst grøssere.

Så "ondskapens hotell"- som var grusom. Så flere zombie-filmer og annet fælt...og jeg ble litt husredd de første årene jeg bodde for meg selv (kunne tenke på ting fra disse filmene).

Husker ikke detaljene nå lengre- av de filmene.

Skrevet

Nei, nå skjønner ikke jeg det heller. Kanskje fordi han var sånn stygg, snill og barsk. Og veldig forelsket i kjæresten. Men egentlig er det fint at noen har ordentlig sjarme uten å være smellvakker.

Husker du den første serien med Nicole Kidman som gikk på tv? Tror den het Vietnam. Den var også innmari fin.

http://www.imdb.com/title/tt0140770/

Skrevet

Den hørte jeg ikke altså ;-P

Men du kan høre på den nå, jeg er sikker på at du liker den.

Skrevet

Men du kan høre på den nå, jeg er sikker på at du liker den.

Nydelig:))) Takk:)

Skrevet

Nei, nå skjønner ikke jeg det heller. Kanskje fordi han var sånn stygg, snill og barsk. Og veldig forelsket i kjæresten. Men egentlig er det fint at noen har ordentlig sjarme uten å være smellvakker.

Husker du den første serien med Nicole Kidman som gikk på tv? Tror den het Vietnam. Den var også innmari fin.

http://www.imdb.com/title/tt0140770/

Tror ikke jeg husker den nei...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg husker godt den norske krimserien med Helmer og Sigurdson, og spesielt den jeg tror het "Farlig yrke". Det var spennende saker, så vidt jeg husker! :D

Ellers har vel bøker generelt etterlatt dypere inntrykk en filmer og TV-serier.

Skrevet

The Champ, den har jeg grått til mange ganger. :)

Den er fin og så er Jon Voight kjekk. Der ser man at han er faren til Angelina Jolie.

Gjest Elextra
Skrevet

Malstrøm ble innspilt i nabolaget mitt, så den serien husker jeg veldig godt ;) Kjøpte DVD'en ifjor. Herlig gjensyn:)

I ville vesten, Der elvane møtast, Nord og Sør og Mot alle vindar var serier som gjorde dypt inntrykk her:)

''I ville vesten, Der elvane møtast, Nord og Sør og Mot alle vindar var serier som gjorde dypt inntrykk her:''

Ja, det er sant! Var det virkelig så mye bedre TV-serier før, eller bare husker vi det slik?

Husker også Herskap og tjenere, Onedinlinjen og ikke til å glemme: Røtter!

Skrevet

''I ville vesten, Der elvane møtast, Nord og Sør og Mot alle vindar var serier som gjorde dypt inntrykk her:''

Ja, det er sant! Var det virkelig så mye bedre TV-serier før, eller bare husker vi det slik?

Husker også Herskap og tjenere, Onedinlinjen og ikke til å glemme: Røtter!

Vietnam med Nicole Kidman, Utvandrere og innvandrere med Liv Ullman, A family at war, Forsythesagaen og det var sikkert enda flere bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...