Gå til innhold

"Visakort" til internetthandling på 7-11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bursdagsgave

http://spendon.no/

Tror ikke dette kan brukes til å handle på nettet, så du er nok feilinformert.

Lurer på om jeg skal gidde å stille spørsmål her inne, for herregud så mye tullprat dere kommer med. Har du i det hele tatt lest hva det står på siden der?

''SpendOn Gavekort er et Visa kort som kan benyttes på 25 millioner brukersteder over hele verden – inkludert nettbutikker. ''

Så nei, jeg tror ikke jeg er feilinformert!

Gjest Nickløsheletiden

Lurer på om jeg skal gidde å stille spørsmål her inne, for herregud så mye tullprat dere kommer med. Har du i det hele tatt lest hva det står på siden der?

''SpendOn Gavekort er et Visa kort som kan benyttes på 25 millioner brukersteder over hele verden – inkludert nettbutikker. ''

Pms?

Jeg har mistet et nært familiemedlem i dag, så slike som deg skulle jeg gjerne unnvært å ha svart akkurat i dag :(

Annonse

Gjest bursdagsgave

Takk. Selvfølgelig kunne ikke du vite det, men koster det så mye å være litt hyggelig sånn generelt sett når folk prøver å hjelpe til?

Det første svaret som kom var bare tull (av nicket GP). Deretter fortsatte det. Så jeg beklager, men jeg hadde samme forventning som deg - det må vel kunne gå an å svare ordentlig?

Hadde bare ikke tålmodighet til slike svar i dag.

Håper det går bra med deg! :-)

Det første svaret som kom var bare tull (av nicket GP). Deretter fortsatte det. Så jeg beklager, men jeg hadde samme forventning som deg - det må vel kunne gå an å svare ordentlig?

Hadde bare ikke tålmodighet til slike svar i dag.

Håper det går bra med deg! :-)

Det ser ut til at vi begge har en dårlig dag i dag av ulike grunner. Takk for omtanken og fint at du fant ut av det du lurte på selv om svarene "hisset" deg litt opp :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...