Gjest Skjønner ikke denne Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Har fått den lille fine Ipod Nano, kjempegrei til treningen. Men jeg får den ikke til å spille sangene etter hverandre, den bare repeterer den ene jeg holder på med og så må jeg fysisk trykke den frem til neste sang. Hvordan får jeg den til å spille kont? Takk 0 Siter
Mrs D Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Når du er inne på en sang, ev. ser coveret, så kan du dra fra høyre mot venstre. Der vil du finne valgene for mix, gjenta en, ingen eller alle. Du har en blå avlang runding (hva heter nå det igjen? *teflonhjerne*) med ett ettall på, det betyr GJENTA EN. Denne skal være grå for gjenta INGEN og blå uten ettall for GJENTA ALLE. Er bare å trykke til du har ditt valg. 0 Siter
Mrs D Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Forresten så er brukerveiledninger ofte greie å ha for hånden, sånn i tilfelle man lurer på noe. 0 Siter
Gjest Skjønner ikke denne Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Når du er inne på en sang, ev. ser coveret, så kan du dra fra høyre mot venstre. Der vil du finne valgene for mix, gjenta en, ingen eller alle. Du har en blå avlang runding (hva heter nå det igjen? *teflonhjerne*) med ett ettall på, det betyr GJENTA EN. Denne skal være grå for gjenta INGEN og blå uten ettall for GJENTA ALLE. Er bare å trykke til du har ditt valg. Supert. Tusen takk Mrs Doolittle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.