Gå til innhold

Kjente i Oslo - butikk på Karl Johan?

Anbefalte innlegg

Gjest Zara-butikk
Skrevet

Stemmer det at det er en Zara-butikk på Karl Johan? Jeg trodde det kun var en i Bogstadveien, men på nettet ser jeg at det skal ligge en på Karl Johan også. Det jeg leste om det, er noen år gammelt, så jeg lurer på om butikken fortsatt er der, på Karl Johan?

Og om den fortsatt er på Karl Johan, om noen av dere vet om de også har barneklær der? (enkelte kjeder som selger klær både til voksne og barn, har enkelte butikker som ikke har barneklær, kun klær til voksne)

En stund siden jeg har vært i Oslo....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger en på Karl Johan ja :) Og ja de selger barneklær :)

Gjest Zara-butikk
Skrevet

Takk for hjelpen!

Gjest juppjupp
Skrevet

Jupp, ligger omtrent tvers over gata for stortinget, du vet den .... var det KappAhl som var der tidligere tro ...

Skrevet

Jeg var der i sommer og de hadde ikke klær til 10 åringen. Skulle hun ha noe, måtte vi til Bogstadveien

Skrevet

Jeg var der i sommer og de hadde ikke klær til 10 åringen. Skulle hun ha noe, måtte vi til Bogstadveien

Ok er ikke så ofte jeg handler barneklær men vet at det er en barneavdeling der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...