Gjest Zara-butikk Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Stemmer det at det er en Zara-butikk på Karl Johan? Jeg trodde det kun var en i Bogstadveien, men på nettet ser jeg at det skal ligge en på Karl Johan også. Det jeg leste om det, er noen år gammelt, så jeg lurer på om butikken fortsatt er der, på Karl Johan? Og om den fortsatt er på Karl Johan, om noen av dere vet om de også har barneklær der? (enkelte kjeder som selger klær både til voksne og barn, har enkelte butikker som ikke har barneklær, kun klær til voksne) En stund siden jeg har vært i Oslo.... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Ligger en på Karl Johan ja Og ja de selger barneklær 0 Siter
Gjest Zara-butikk Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Ligger en på Karl Johan ja Og ja de selger barneklær Takk for hjelpen! 0 Siter
Gjest juppjupp Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Jupp, ligger omtrent tvers over gata for stortinget, du vet den .... var det KappAhl som var der tidligere tro ... 0 Siter
gunrika Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Ligger en på Karl Johan ja Og ja de selger barneklær Jeg var der i sommer og de hadde ikke klær til 10 åringen. Skulle hun ha noe, måtte vi til Bogstadveien 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Jeg var der i sommer og de hadde ikke klær til 10 åringen. Skulle hun ha noe, måtte vi til Bogstadveien Ok er ikke så ofte jeg handler barneklær men vet at det er en barneavdeling der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.